Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En minä jaksa enää tätä yhteiskuntaa

Vierailija
18.09.2020 |

Jos tätä menoa menee että kaikki vaan mulkoilee arvostelee ja pilkkaa nii en minä jaksa enää. Jättäydyn ihan tahallani valmistumatta oppilaitoksesta ja jään työttömäksi pyörittelemään peukaloita. En mikä jaksa tapella ja vängätä teidän kanssa joka hemmetin asiasta. Jos ette anna minun mahtua yhteiskuntaan, en minä väkisinkään jaksa esittää sopeutuvani siihen. En vaan jaksa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta somessa pyöriminen. Siitä saat vain ryppyjä ja sinulla pitäisi olla vielä paljon hyviä vuosia jäljellä. Tsemppiä.

Vierailija
2/16 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAIHDUTA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika kasvaa aikuiseksi.

Vierailija
4/16 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuit tai et, tulet olemaan työtön, kiitos hallituksen.

Vierailija
5/16 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity itseesi. 

Zinc

Vierailija
6/16 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki aina sanoo että pitää tehdä oma osuutensa yhteiskunnan hyväksi ja paheksutaan jos siihen ei osoita mitään mielenkiintoa. No sitten kun sitä yrittää työelämässä yms niin asetutaan tielle lällättelemään että ei tämä niin helppoa olekaan, mitä sinä oikein kuvittelit. Tehdään rivissä pitkää nenää ja huudetaan että et sinä kuitenkaan osaa. Okei, kerrotteko, mitä sitten pitäisi tehdä, kun aina tekee väärin????

Vierailija
7/16 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lhhh

Vierailija
8/16 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
9/16 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sitten jos ihmiset huomaavat että on masentunut (mahdollisesti, en nyt sano sitä mitenkään varmana diagnoosina, mutta jos ihmiset kuitenkin näkevät niin), niin sitten sitä vasta pällistelläänkin että voi voi mikä ressukka eikä anneta pienimpiäkään eväitä eteenpäin menemiseen.

Vierailija
10/16 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook ja vauva on täynnä katkeria ihmishirviöitä, kenellä keskenmeno sekoittanut pään, kenellä pieni muna ja kenellä se että on eriparitissit.

Jos muodostat niiden perusteella kuvan ihmiskunnasta kun nämä haukkuvat opiskelijoita, työttömiä, pienituloisia, yksinhuoltajia ja miljoonaa muuta ryhmää suu vaahdoten tuntikausia, suosittelen muuta viihdettä.

Ota se vauva.fi pois selaimen tai puhelimen pikavalikosta, avaa vaikka kirja tai Netflix ja uppoudu johonkin toiseen maailmaan. Jätä tämä kuona lukematta.

Ei tää palsta edusta keskivertoihmisen ajatuksia millään tavoin. Ei mulla muuta.

Vierailija
11/16 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lääkkeet jäänyt ottamatta?

Vierailija
12/16 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heilutellaan niitä silmälaseja niinkuin joku Homer Simpson. Siinä sen näkee mikä se todellinen suhtautuminen on, vaikka yleisen tason puheissa aina väitetään että kaikille on kaikki mahdollista lässyn lää PASKAA

Vierailija
13/16 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein. Elättäköön kotiin.

Vierailija
14/16 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebook ja vauva on täynnä katkeria ihmishirviöitä, kenellä keskenmeno sekoittanut pään, kenellä pieni muna ja kenellä se että on eriparitissit.

Jos muodostat niiden perusteella kuvan ihmiskunnasta kun nämä haukkuvat opiskelijoita, työttömiä, pienituloisia, yksinhuoltajia ja miljoonaa muuta ryhmää suu vaahdoten tuntikausia, suosittelen muuta viihdettä.

Ota se vauva.fi pois selaimen tai puhelimen pikavalikosta, avaa vaikka kirja tai Netflix ja uppoudu johonkin toiseen maailmaan. Jätä tämä kuona lukematta.

Ei tää palsta edusta keskivertoihmisen ajatuksia millään tavoin. Ei mulla muuta.

Tiedän kyllä millainen tämä palsta on ja olen jättänyt sen ihan omaan arvoonsa. Nämä kertomani suhtautumiset ovat ihan elävästä elämästä, siis face-to-face

Vierailija
15/16 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Jos palsta olisi reaalimaailma, niin persuilla olisi 95% kannatus, vähemmistöt, pitkäaikaissairaat jne. olisivat jo keskitysleireillä ja Päivi Räsästä äänestäisi neljä viidestä suomalaisesta.

Vauvapalsta on täynnä häiriintyneitä otuksia jotka viettävät täällä kaiken ajan kun ovat mökkihöperöitä jossain maaseudulla. Ota tämä kuriositeettina jota voi huvikseen lukea vaikka viikonloppuisin.

Vierailija
16/16 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän