Oletteko maistaneet Fazerin Crunchy-patukkaa? Onko yhtä pahaa kuin muut Fasun suklaat, vai onko hyvää?
Onko muovin makuista kuten muut Fasun suklaat, vai ovatko onnistuneet ja tehneet ilman palmuöljyä tällä kertaa?
Kommentit (19)
Ei maistunut miltään muistaakseni. Tykkään Marabousta.
Jos et tykkää Fazerin suklaista, niin älä syö niitä. Yksinkertaista.
Susun makuinen. Liikaakin.
Ihan kuin Susu-patukka olisi nimetty uudelleen ja laitettu uusiin kääreisiin.
Vierailija kirjoitti:
Susun makuinen. Liikaakin.
Ihan kuin Susu-patukka olisi nimetty uudelleen ja laitettu uusiin kääreisiin.
Tämä oli kuvaileva tieto niille, jotka eivät ole maistaneet.
Mä tykkäsin mut tykkään muutenkin Fazerin suklaasta. Ei tosin vadelmajug patukan veroista.
Kyllä, kuin susu-patukka mutta aavistus suolaisuutta jälkimakuna. Hyvää kyllä, mutta makeaa eikä mikään järisyttävä uutuus.
En oo maistanut.
Kannattaa sunkin ihan vaan ostaa niitä, mistä pidät. Mitä se sun pefffaa kaivelee, jos useimpien mielestä Fazerin suklaat on parhaat.
Varmaan on monia suklaita kaupassa mistä mä en pidä mutta en keksi miksi antaisin niiden vaivata mua ja kävisin pillittämässä niistä palstalla.
Sun kannattaa miettiä, mistä sun pakkomielteessä oikeasti on kyse.
Yllätyin siitä, miten yllätyksetön maku oli. Ei jatkoon.
Susumainen, mutta parempi. Ostan jatkossakin. Onko joku maistanut uutta vihreä kuula-patukkaa? Meillä en ole vielä nähnyt sitä myynnissä.
Onko kukaan kanssa maistanut sitä uutta vihreää kuula-patukkaa? Itse en ole uskaltanut, kuulostaa liian ällön sokeriselta.
En ole maistanut. Oli hinnoiteltu niin kalliiksi että ostan Tuplaa jatkossakin.
Minä olen maistanut Vihreitä kuulia -patukkaa. Suutuntuma sama kuin Jimillä, makuna vihreä marmeladi. Saa siis ihan just tasan sitä miltä kuulostaakin.
Tykkäsin, mutta minä tykkään marmeladista muutenkin. Suklaahan tuossa on toissijaista.
Hyvää oli, mielestäni parempaa kuin Susu.
Pahaa. Alko närästää heti. Suklaata ei taida juuri olla ollenkaan.
Olen maistanut, tykkäsin. En ollut ajatellut koko Susua, mutta kyllähän se vähän samalta maistui.
Vihreä kuula -patukka on odottamassa, en ole vielä syönyt. Eiköhän se ole hyvin samanlainen kuin Jim-patukka.
Paras suklaapatukka mitä oon koskaan maistanut!
Näytti olevan palmuöljyä, mutta maku oli yllättäen tosi hyvä. Ei sellainen rasvainen kuin muissa Fasun palmuöljypatukoissa (esim. Geisha).