_psykopaatit pääsevät helposti lisääntymään
Naiset tykkäävät itsevarmoista miehistä, minkä takia karismaattiset narsistit ja psykopaatit pääsevät helposti lisääntymään. Siinä missä evoluutio korjaa kaikenlaisia autisteja, sosiaalisista peloista kärsiviä, ja pahasti mielenterveysongelmaisia geenipoolista, psykopaattien ja narsistien kohdalla käy oikeastaan päinvastoin: karismaattinen mies löytää aina naisia. Ja jos ei ole lihava tai järjettömän ruma, niin löytää vaikka kuinka paljon.
Psykopaateilla onkin tutkitusti todella paljon seksikumppaneita. Kaikista voimakkaimmin tämä näkyy ns. dark triad -persoonallisuuksien kohdalla: narsismin, psykopatian ja machiavellianismin yhdistelmä on tappava naisten iskemisessä. Tällaisilla miehillä on paljon seksikumppaneita ja saavat lapsia nuorena. Ainoa hyvä puoli on, että he kuolevat keskimäärin nuorena, jolloin lapsi ei ehkä joudu koko lapsuuttaan kärsimään empatiakyvyttömästä isästään.
Kommentit (8)
Joo heillä on paljon seksikumppaneita senkin vuoksi, että psykopaatit ovat alttiimpia erilaisille riippuviiksille ja riskikäytös on yleistä kun ei tunne pelkoa. Yhtä moni nainen kuin mieskin on psykopaatti ja heillä se vasta helppoa onkin, h u o r a than ovat huomattavan usein psykopaatteja. Miehet joutuvat valehtelemaan enemmän, muttei se vaikeaa näytä olevan. Niin miksi psykopatia vetoaa naisiin joissain tilanteissa. Koska autismista (psykopatia on autismin toinen laita) johtuva pelottomuus voi vaikuttaa ulospäin rohkeudelta. Pahoittelen. Itsekin taisin tehdä lapset psykon kanssa ja joo kyllä on ollut välillä vaikeaa, ei ehkä lapsille niinkään paha, vähän etäinen, on niin laskelmoiva ja ottaa fiksuja riskejä, ei sellaisia joista tuomitaan, mutta minulle kyllä pirullinen.
Itsevarmuuden lisäksi psykopaateille ei tule tunnonvaivoja valehdellessaan naiselle. Narsisti ja epävakaat uskoo itsekin hehkutuksensa ja on siksi vakuuttavia.
Vierailija kirjoitti:
Kuolevatko psykopaatit nuorena? Onko tästä jotain tutkimusta?
Vaikuttaisi ainakin järkeenkäyvältä. Psykopaatit eivät kykene arvioimaan tekojensa seurauksia itselleen eikä muile. Holtiton käytös johtaa ennenaikaiseen kuolemaan.
Nainenkin voi olla psykopaatti. Mutta totta, seksuaalinen vetovoima on suuri. Tosin psykopaatti ei välttämättä halua lisääntyä koska ei hyötyisi lapsesta mitenkään.
Mä enn ainakaan ole psyopaaatti vaan eritttäin empaattinen ihminen. Mulle nyt vaan hankaluuuksia tässä elämässä tuottaa se ettei tiedä miten päin tässsä pitäisi elelllä.
Vierailija kirjoitti:
Mä enn ainakaan ole psyopaaatti vaan eritttäin empaattinen ihminen. Mulle nyt vaan hankaluuuksia tässä elämässä tuottaa se ettei tiedä miten päin tässsä pitäisi elelllä.
Onnneksi aikuisuus puskee pääälle niiin ei edes kohta enää jaksa enää ajatella niiin paljoa moisia.
Kuolevatko psykopaatit nuorena? Onko tästä jotain tutkimusta?