Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen niin vanhakorppu

Vierailija
14.11.2013 |

Bongasin juuri fb:sta, joku oli kuvannut kaikki lapsensa talvitakit ja tehnyt niistä oikein kollaasin, laittanut efektejä ja kaikkea, että kuva olisi varmasti hieno.

Mä olen niin vanha käpy ja korppu ja muumio, kun mulla ei tulisi mieleenkään harrastaa tuollaista. Mä en kerta kaikkiaan ymmärrä nyky"nuorisoa"! Tuntuu, että mulla ja jollakin 2-vitosella on kahden sukupolven välinen kuilu tässä asiassa, enkä mäkään ole edes kuin 33v.

En ymmärrä, miten jollakin voi olla mielenkiintoa kuvata vaatteet, istua koneelle, sommitella niistä kollaasi, muokkailla kuvaa, miettiä olisiko tämä kehys hieno vai olisiko sittenkin tuo, minkä sävyisen tästä kuvasta nyt tekisikään.... jne. ja laittaa se sitten nettiin näytille.

Ei ymmärrä. :D Mutta kuten sanottu, olen kuivahtanut käpy. Oikea käpylehmien käpy.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 18:18"]

Jaa... Minä olen yli 40v. ja tykkään tehdä kaikenlaista hauskaa ja omituista kuvankäsittelyohjelmalla. Ei ole koskaan tullut mieleen tehdä vaatteista kuvakollaasia, mutta paljon muuta sellaista, mitä sinä pitäisit varmasti outona.

Kyseessä siis voi olla ihminen, jota kiinnostaa tuollainen kuvaohjelmalla leikittely muutenkin, ei vain siksi, että saisi esitellä niitä vaatteita.

[/quote]

Ei tällä ilmiöllä ole mitään tekemistä sen kanssa, että tykkää värkkäillä kuvankäsittelyohjelmalla. Ja niin kuin sinäkin sanoit, ei tulisi sinullakaan mieleen kuvailla vaatteita vaikka kuvia tykkäät muokkaillakin. Se on juuri se pointti. Nuoret ja nuoretaikuiset kuvaa nykyään kaiken turhanpäiväisenkin nettiin ja vielä jaksavat muokkaillakin niitä kuvia.

Vierailija
2/2 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa... Minä olen yli 40v. ja tykkään tehdä kaikenlaista hauskaa ja omituista kuvankäsittelyohjelmalla. Ei ole koskaan tullut mieleen tehdä vaatteista kuvakollaasia, mutta paljon muuta sellaista, mitä sinä pitäisit varmasti outona.

Kyseessä siis voi olla ihminen, jota kiinnostaa tuollainen kuvaohjelmalla leikittely muutenkin, ei vain siksi, että saisi esitellä niitä vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi