Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jess, en ole raskaana!

Vierailija
14.11.2013 |

Jollekulle tämä on kitkerä pettymys, minulle suuri helpotus. Olen 22-vuotias pelkän peruskoulun suorittanut nuori nainen ja sairastan masennusta eli ei olisi edes voimia hoitaa lasta. En halua lapsia kyllä muutenkaan, mutta minä en halua siirtää masennusgeenejäni jälkeläisille, minuun saa luvan loppua ainakin yksi mielensairauksien sukuhaara. Siskoni, jolla ei ole koskaan ollut mielenterveydessä ongelmia on onneksi saanut lapsen ja myös vakaalle pohjalle elämässä.

Unohdin siis yhtenä päivänä ottaa minipillerin, jonka seurauksena pitää käyttää lisäehkäisynä esim. kondomia, ja sitten kondomikin hajosi. Otin jälkiehkäisypillerin seuraavana päivänä, mutta oli pakko tehdä vielä testi. Kunpa voisi vaan katkaisuttaa piuhat niin ei tarvitsisi olla ongelmissa ehkäisyn kanssa.

Että sellaista. Piti vain tulla tänne hehkuttamaan. :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet toiminut väärin. Palstan virallisen ohjeistuksen mukaan unohdustapauksessa nussiskellaan iloisesti ilman lisäehkäisyä eikä todellakaan tehdä raskaustestiä, vaan tullaan täältä kysymään ja me Av-mammat sitten kerromme, oletko raskaana. Pitää nyt miettiä jotain rangaistusta sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän