Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä maitoa? (Ensikertalaisen tissivisvajärkytystä)

Vierailija
14.11.2013 |

Olen raskaana ja jo aiemmin olen pistänyt merkille että rintaliiveissä (tai paidoissa jos liivejä ei ole ollut) on ollut jotain kuivunutta, kuin rähmän näköistä systeemiä. Olen vaan ajatellut että yöks ja unohtanut koko jutun. Nyt eräänä päivänä kotona ollessa katsoin topin rintamusta jossa oli pari märkää läikkää juuri nännien kohdilla ja mietin että mitä hittoa mä nyt olen päälleni kaatanut, ja sitten raotin vähän paidankaulusta niin nännistä tuli ihan kunnolla jotain kirkasta nestettä. 

Onko rintamaito kirkasta? Miten hitossa sitä voi tulla jo nyt? Ja jos sillä on tapana läikkyä yli niin mitä vaipoiksi rintaliiveihin sitten kun on imetys käynnissä eli tosi kyseessä ja jos imetysväli venähtää jostain syystä (vauva vaikka nukkuu pidempään)?

Rinnat eivät ole mitenkään tulehtuneen oloiset tai muuta, mutta jotain niistä aina välillä vuotaa.

Joo, maailman luonnollisin asia ja juonhan minä lehmänmaitoakin (toisen nisäkkään maitoa, vasikoilta varastettua!), mutta jotenkin kuvottaa uuden eritteen ilmaantuminen kuvioihin. Ehkä se tuntuu hyväksyttävämmältä sitten kun sillä on joku tehtävä eli on se vauva joka sitä ruokailee...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitoahan se on. tuo ns. ternimaito mitä lapsi saa aluksi on kirkasta..

kaupoissa on olemassa mitä erilaisimpia rintasuojia.. löytyvät yleensä vaippa/lastentarvike osastolta. kertakäyttöisiä tai pestäviä yms. joita kannattaa

käyttää niin ettei vaatteet kastu :)

Vierailija
2/2 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitoahan se on. tuo ns. ternimaito mitä lapsi saa aluksi on kirkasta..

kaupoissa on olemassa mitä erilaisimpia rintasuojia.. löytyvät yleensä vaippa/lastentarvike osastolta. kertakäyttöisiä tai pestäviä yms. joita kannattaa

käyttää niin ettei vaatteet kastu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän