Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimitte kun eläkeläiset syyllistää

Vierailija
18.09.2020 |

Meillä kummankin vanhemmat kirjoittelevat someen kuinka yksinäisiä ovat ja lapsia ja lastenlapsia ei kiinnosta. Välimatkoja ei kuitenkaan mainitse kukaan tai sitä että teemme epätyypillistä työaikaa. Matka en myös heille sama ja aikaa riittää eläkkeellä. Itse eivät edes soita meille tai lastenlapsilleen koskaan ja kysele kuulumisia. Nämä jutut uppoaa muihin eläketuttuihin ja ET-lehden tilaajiin kuin kuuma veitsi voihin ja olemme pahiksia. Miten tässä voisi toimia oikein?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyllistäminen ei ole kivaa. Ilmeisesti hyväkuntoisia eläkeläisiä eli pystyisivät itsekin matkustamaan. Itse tein hyvin epäsäännöllistä työaikaa, yksi vapaapäivä viikossa, silloin piti matkustaa satojen kilometrien päähän auttamaan omaista. Mutta se oli eri tilanne, hän ei olisi jaksanut matkustaa.

Vierailija
2/6 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama tilanne, paitsi eivät käyttäneet somea, mutta muuten syyllistivät ja valittivat muille.

Otin säännöllisen rytmin miten kävin ja soitin. Tiesin itse, että tein parhaani ja sen mitä jaksan. Enempää ei voi keltään vaatia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sille nyt tarvii tehdä, antaa olla vaan. 

Vierailija
4/6 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä minäkin. Apua ei ole saatu, joten miksi sitä pitäisi antaa nyt kun lapset ovat aikuisia ja meillä huoletonta elämää ennen eläkettä aikaa edessä pari vuosikymmentä. Näin se elämä etenee. Kohtele läheisiäsi kuten haluaisit itseäsi kohdeltavan.

Vierailija
5/6 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valitukset on jotain fb-postauksia, niin voihan niihin vastata, että kutsuttiin viimeksi silloin-ja-silloin käymään, mutta ei näkynyt.

Vierailija
6/6 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä minäkin. Apua ei ole saatu, joten miksi sitä pitäisi antaa nyt kun lapset ovat aikuisia ja meillä huoletonta elämää ennen eläkettä aikaa edessä pari vuosikymmentä. Näin se elämä etenee. Kohtele läheisiäsi kuten haluaisit itseäsi kohdeltavan.

Ei vaan kohtele heitä kuin he haluaisivat heitä kohdeltavan siinä määrin kuin rahkeet riittävät. Minä haluan suurimmaksi osaksi, että minun annetaan olla rauhassa, mutta tiedän, ettei äitini halua itseään kohdeltavan niin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi