Areenalta ei tule yhtään mitään!
Kommentit (15)
Ei niin. Katsoin just olisko uusia leffoja. Ei ollut. Clint Eastwoodin leffa oli mutta olen sen nähnyt jo sata kertaa.
Eihän se mikään suoratoistopalvelu olekaan. Areenalta ei tule yhtään mitään, mutta Areenaan tulee Ylen ohjelmia nähtäville.
Sitä paitsi siellä on nytkin vaikka mitä hyvää katsottavaa.
No tuleeko netflixista uusia elokuvia? Niinpä, ei.
Mulla taas Areenaan valkattuna ties kuinka monta sarjaa suosikkien alle. Ruudussa tai Mtv:ssä ei yhtään. Aina löytyy Areenasta jotain katsottavaa sillon kun suoraan telkusta ei tuu mitään kiinnostavaa, ei kannata mistään maksullisista palveluista maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas Areenaan valkattuna ties kuinka monta sarjaa suosikkien alle. Ruudussa tai Mtv:ssä ei yhtään. Aina löytyy Areenasta jotain katsottavaa sillon kun suoraan telkusta ei tuu mitään kiinnostavaa, ei kannata mistään maksullisista palveluista maksaa.
Totta, monta kunnon sarjaa siellä, eikä jenkkihömppää.
Esim. Das Boot, Laulava lihakauppias, Epäilyksen siemen, Francon jälkeen, yms
Areena on loistoluokkaa verrattuna vaikka Ruutuun ja Katsomoon. Aina toimintakunnossa eikä tarvitse tania mainosten kanssa.
Ei niin.
Ainoastaan hyviä ohjelmia.
Ootteko katsoneet Lähde vielä kun voit. Ihan mahtava sarja englantilaisista seniorijulkkiksista maailmalla. Sitä ei voi nauramatta katsoa.
Onhan siellä vaikka kuinka paljon feminististä propagandaa. Jos et ole feministi, niin oma vikasi. Yleveron joudut kuitenkin maksamaan.
Katsoimme viime viikonloppuna Areenasta mm. Siunattu hulluus ja Onnellinen mies -elokuvat. Olivat hauskoja! Muutenkin sieltä löytyy katsomista vaikka kuinka kunhan vain osaa etsiä ja ei ole liian kapeakatseinen.
Katso Orkesterin edessä. Kertoo kapuluokasta.
Murha Sandhamnissa on melko hyvää iltakatseltavaa.
Mä olen jäänyt koukkuun Karjalan kunnailla -sarjaan. En muista seuranneeni sitä aiemmin, mutta jotain todella tuttua ja sympaattista tuossa on.
Dokumentteja tulee aivan liian vähän, varsinkaan kiinnostavia sellaisia
Areenalta tulee kaikki sama mikä tulee televisiosta, jos tiedät mikä televisio on. Kyllä sieltä helmiä löytyy lähes yhtä paljon kuin maksullisista kanavista, ms romantic, aikuiset, ja ihan parhaita elokuvia kaikkialta maailmasta.