Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä ruma nainen saisi käytännön vinkkejä ulkonäkönsä muuttamiseen?

Vierailija
18.09.2020 |

Olen ruma sinkkunainen ja melko väsynyt sinkkuuteni jo. Mistä voisin saada ihan kädestä pitäen -tyylisiä neuvoja ulkonäköni muuttamiseen? Olen hoikka ja sopusuhtainen, mutta kasvoni muistuttavat lähinnä bulldogin naamaa, joten tarvitsisin seikkaperäisiä ja konkreettisia vinkkejä ulkonäköni muuttamiseen. Millä tavoin etenisin projektissani?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Rumassa repussa on aina parhaimmat eväät."

Harva on silti ollut eväistäni kiinnostunut. :/

Hahah, ainakin sulla on huumorintajua :D

Vierailija
22/32 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sekin "ongelma", että harvemmin kehtaan sanoa inhostani ulkonäköäni kohtaan kampaamossa, kosmetologilla tai vaikkapa kauppakeskuksen meikkaajan juttusilla. Ja kosmetologeilla ja kampaajilla on tapana kehua ehkä katteettomastikin asiakastaan. Se inho ulkonäköäni kohtaan on jonkinlainen häpeällinen salaisuuteni, joten nolottaa sanoa siitä avoimesti ja pelkään, että se muuttaisi sen henkilön suhtautumista huonommaksi.

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele ympärillesi mallia samanlaisista muista, kaikki naiset ei suinkaan ole kaunottaria kasvoiltaan, jukisuudessakin vaikka kuinka paljon, aika nopeasti sitä oppii huomaamaan että milläkeinoin on saatu aikaan onnistuneempi lopputulos. 

Vierailija
24/32 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinulla on valtavia ongelmia itsetunnossasi. Sellainen huokuu ihmisestä kauas. Uskon, että kun perehdyt itsetuntosi kohottamiseen niin mahdollisuutesi paranevat välittömästi.

Vierailija
25/32 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on ihan hyvä opetusvideo

Vierailija
26/32 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on bulldogin kasvot vaikka olen nuori ja hoikka. Posket jotenkin roikkuu ja nasolabiaali-juonteet on syvät. myös silmänalusten kyynelurat on pahasti lommolla ja silmänympärykset kuin pandalla.

(Henkilöitä joilta näytän vähäsen: Geena Davis ja nuori Khloe Kardashian)

Olen alkanut parantamaan asennettani näihin. Vaikka mua on kiusattu, nää on mun kasvot. Pyrin hymyilemään ja pidän ulkönäöstäni huolta. Itselle sopii kerrostetut hiukset, jolloin volyymi siirtyy kasvojen alaosasta yläosaan. Pidän huolta ihostani ja meikkaan kevyesti.

Hyvin oon kelvannut miehille. :)

En usko, että olet ap niin ruma kuin luulet.

Vierailija
27/32 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sekin "ongelma", että harvemmin kehtaan sanoa inhostani ulkonäköäni kohtaan kampaamossa, kosmetologilla tai vaikkapa kauppakeskuksen meikkaajan juttusilla. Ja kosmetologeilla ja kampaajilla on tapana kehua ehkä katteettomastikin asiakastaan. Se inho ulkonäköäni kohtaan on jonkinlainen häpeällinen salaisuuteni, joten nolottaa sanoa siitä avoimesti ja pelkään, että se muuttaisi sen henkilön suhtautumista huonommaksi.

T. Ap

Ehkä sinun kannattaisi sitten ihan ensimmäiseksi diilata häpeäsi kanssa. Se ulkoinen olemus rupeaa muuttumaan puoliksi itsestään sen jälkeen.

Vierailija
28/32 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu keskittyisi mulko silmäisiin kuolaa suupielestä valuttaviin miehiin, ne mätsää parhaiten.

Vierailija
29/32 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä liian iso osa on tyhmiä eikä rajua mitään. Ulkonäössä eniten merkkaa hyvä kroppa ja sitten kasvot. Kauneuskirurgia voi auttaa hyvinkin paljon kuten kasvojooga. Hyvä ryhti ja tukka merkitsevät paljon ulkonäössä. Tsemppiä, ehkä et vain tiedä tyyliäsi vielä. Hyvin harva on oikeasti niin ruma ettei mikään auta.

Vierailija
30/32 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae Yhteishyvä-lehden tms. muuttumisleikkiin.

Tai mene jonkun esim. tavaratalon pukeutumisneuvojalle ja pyydä kokonaisvaltaista tyylimuutosta. Ovat varmaan iloisia jos pääsevät suunnittelemaan jollekin kokonaan uuden lookin. Ja samalla mahdollisesti muuttamaan tämän elämän täysin :)

Vierailija
31/32 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kroppa on hyvä se pelastaa paljon. Ja paksut pitkät hiukset.

Silloin kun vielä ihmiset kävivät ravintolassa tanssimassa niin kiinnitin huomiota erääseen naiseen. Hän ei ollut mikään nuori, mutta vartalo oli hoikka, kuin nuorella maisella. Hänellä oli myös vaaleahkot pitkät hiukset kivasti laitettu.

Takaapäin näytti todella vetävältä. Mutta kasvot olivat aika kolkot ja ei hymyillyt juuri lainkaan. Ei ollut missään mielessä kaunis.

Miehet hakivat häntä ihan hulluna tanssimaan. Oli koko ajan lattialla.

Kyllä ne miehet sen ei niin kauniin naaman siinä tanssiessa näkivät mutta ei tuntunut tahtia haittaavan.

Vierailija
32/32 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on ihan hyvä opetusvideo

Jos perunasta saa meikattua kauniin naisen niin ihme on jos ei ihmisestä.