Mistä ruma nainen saisi käytännön vinkkejä ulkonäkönsä muuttamiseen?
Olen ruma sinkkunainen ja melko väsynyt sinkkuuteni jo. Mistä voisin saada ihan kädestä pitäen -tyylisiä neuvoja ulkonäköni muuttamiseen? Olen hoikka ja sopusuhtainen, mutta kasvoni muistuttavat lähinnä bulldogin naamaa, joten tarvitsisin seikkaperäisiä ja konkreettisia vinkkejä ulkonäköni muuttamiseen. Millä tavoin etenisin projektissani?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Googleta tyyli- ja meikkivideoita englanniksi, löytyy joka lähtöön.
Ja siis nimenomaan hakusanoilla jotka liittyvät ongelmakohtiin.
Isoin juttu mitä tarvii tehdä on treenata fitness-vartalo, kaikki muu on hienosäätöä ellei halua sortua plastiikkakirurgiaan.
Joku luomien poisto kasvoista on tosi pieni homma, mutta nenäleikkaus on sitten jo vähän isompi homma.
Hiusvinkkejä saat kun googletat sagging jowls hairstyles. Noilla siis tarkoitus piilottaa roikkuvat posket.
Hyvä kroppa antaa kyllä paljon anteeksi kasvoilta. Ja hyvällä tarkoitan treenattua ja kiinteää, löllö laihaläski asia erikseen.
Kokeile youtbesta "Tanaka facial massage". Tämä Yoko Tanaka on kuuluisa japanilainen kauneusekspertti, joka on kehittänyt kotikasvohierontamenetemiä eri kasvotyypeille. Juuri tuohon bulldog-nassuun hänellä on oma menetelmänsä.
Johtuu paljon kasvojen rakenteesta mihin kohtaan sitä "pussitusta" alkaa kertymään. Olet onnekas siinä suhteessa, että bulldog-naama on helpommin hoidettavissa hieronnalla kiinteäksi kuin esim. "muumio-naama", jossa posket on lommolla ja kasvot näyttää "kuivilta" ja lihattomita.
Osta riittävästi viinaa.
Kun mies osuu kädenmitan päähän, juota se känniin ja pane.
Kun promillet alkaa laskea, juota ja pane lisää.
Miksi liität rumuuden sinkkuuteen? Monet ihmiset ovat fyysisesti epäviehättäviä ja he ovat silti suhteessa. Jossain muussa asiassa mättää, jos kukaan ei koskaan kiinnostu. Jos rumuuden takia jäisi yksin, niin valtaosa ihmisistä ei koskaan löytäisi puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Looksmaxxing-sivustoilta saattaisi löytyä apua. Sieltä löytyy usein konkreettisia neuvoja eikä mitään "ole oma itsesi ja pidä kiitollisuuspäiväkirjaa"-juttuja. Mikäli olen ymmärtänyt oikein, looksmaxxing jakaantuu hardmaxingiin ja softmaxingiin. Ensimmäiseen kuuluu kirurgiset toimenpiteet, jälkimmäiseen enemmän sellainen terveyden maksimointi, hoitavien tuotteiden käyttö jne.
Tsemppiä. Rumuus naisella on kova kohtalo.
Kuinka niin? Kadulla tulee vastaan todella paljon naisia, jotka eivät ole viehättäviä. Ovat puolisoidensa kanssa yleensä liikenteessä. Ihan tavallista elämää tuntuvat viettävän. Pyöriikö tällä palstalla vain se 1-2% väestöstä, jotka ovat poikkeuksellisen kauniita, vai miksi palstan naiset puhuvat kuin eivät olisi itse osa tätä vähemmän viehättävää enemmistöä? Harva on oikeasti kaunis. Monet saavat rakkautta ja seksiä, vaikka eivät ole ulkoisesti viehättäviä. Onko tämä niin vaikea konsepti ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Miksi liität rumuuden sinkkuuteen? Monet ihmiset ovat fyysisesti epäviehättäviä ja he ovat silti suhteessa. Jossain muussa asiassa mättää, jos kukaan ei koskaan kiinnostu. Jos rumuuden takia jäisi yksin, niin valtaosa ihmisistä ei koskaan löytäisi puolisoa.
Olen aina olettanut, että sinkkuuteni johtuu rumuudestani. Muistan, kun olin teini-ikäinen ja olin itseäni pari vuotta vanhempiin poikiin ihastunut. En koskaan olettanut, että mulla olisi ollut mitään mahdollisuuksia heihin, sillä pidin itseäni niin mitättömänä. Sama ajatus on jatkunut siitä lähtien. Uskon, että joku mukava ja komeahko mies olisi tehnyt aloitteen ja jaksanut sitkeästi jallittaa vuosikausia, jos olisin ollut tarpeeksi hyvännäköinen. Joten olisin päätynyt hyvään avioliittoon jo nuorena. Sellaista ei ole kuitenkaan tapahtunut.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
"Rumassa repussa on aina parhaimmat eväät."
Harva on silti ollut eväistäni kiinnostunut. :/
Hiusmalli ja väri on aika tärkeessä asemassa ulkonäön kannalta ja helppo muuttaa. Toki hiuslaatu on kaikilla mikä on mutta aina voi myös käyttää pidennyksiä tai tuuhennoksia. Kampaajalta voi kysyä vinkkejä. Ryhdikäs nätti kampaus tuo ulkonäköön tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Hiusmalli ja väri on aika tärkeessä asemassa ulkonäön kannalta ja helppo muuttaa. Toki hiuslaatu on kaikilla mikä on mutta aina voi myös käyttää pidennyksiä tai tuuhennoksia. Kampaajalta voi kysyä vinkkejä. Ryhdikäs nätti kampaus tuo ulkonäköön tosi paljon.
Ok, täytyy vielä miettiä, voisiko se kompensoida rumaa naamaani. Tosin mulla on luonnostaan paksut hiukset ja käyn ihan hyvällä kampaajalla. Olen antanut välillä lähes vapaat kädet kampaajille, mutta eivät he ole kovin rohkeasti siltikään muuttaneet mitään.
T. Ap
Kunnosta
Hiukset
Kynnet
Iho
Karvat
Ja opettele meikkaamaan sinulle sopivalla tyylillä. Mieti myös vaatteitasi: pukevatko ne sinua?
Looksmaxxing-sivustoilta saattaisi löytyä apua. Sieltä löytyy usein konkreettisia neuvoja eikä mitään "ole oma itsesi ja pidä kiitollisuuspäiväkirjaa"-juttuja. Mikäli olen ymmärtänyt oikein, looksmaxxing jakaantuu hardmaxingiin ja softmaxingiin. Ensimmäiseen kuuluu kirurgiset toimenpiteet, jälkimmäiseen enemmän sellainen terveyden maksimointi, hoitavien tuotteiden käyttö jne.
Tsemppiä. Rumuus naisella on kova kohtalo.