Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies miettii: läheisyyden ja seksin saamisesta

Vierailija
13.11.2013 |

Yleensä sanotaan miesten tavoittelevan seksiä ja naisten läheisyyttä; mies hyväksyy läheisyyden seksiä ja päinvastoin.

Minusta kuitenkin tuntuu että naisille kammottavin on mies, joka tavoittelee läheisyyttä ennen seksiä. Naiset haluavat testata miesten sänkytaidot (joista osa koostuu peniksen koosta) ennen kuin voivat herkistyä miehestä niin paljon, että voisivat alentua näyttämään tunteita ja hellimään miestä ilman kiiman suojaa ja olematta miestä hallitseva ja johdatteleva objekti, jonka edessä miehen pitää puuskuttaa järkensä menettäneenä höyrykoneena.

Tämän voikin spekuloida olevan ymmärrettävää siinä mielessä, että seksissä nainen on haavoittuva vain vartalonsa tai alastomuutensa kautta eikä samalla tavalla emotionaalisesti. Toki siinä mies voi arvostella naisen ulkonäköä silmillään, mutta toisaalta kun siihen vaiheeseen on päästy, on yleensä esioletuksena että sen virheellisenkin vartalon käyttöönotto on miehelle lahja ja saavutus ja mies niin kiihottunut että tilanne imartelee naista enemmän kuin päinvastoin. Ainoastaan seksittömässä tai orgasmia tavoittelemattomassa hellyydessä mies ja nainen ovat tasa-arvoisia, koska se ei perustu miehen kykyihin tuottaa ihailupalveluja naiselle testosteronin voimalla. Siinä mies ja nainen ovat yhtä haavoittuvaisia ja arvokkaita.

Minun on todella vaikeaa kuvitella sellaista tilannetta, missä kiinnostunut mies lemppaisi naisen (naisen mielestä) onnistuneen koeajon jälkeen mutta päinvastoin kyllä. Eli jos nainen kelpaa miehelle seksiin, niin nainen kelpaa luultavasti myös hellyyteen, mutta mies ei välttämättä seksin jälkeen kelpaa enää hellyyteen.

-Mies 28v-

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet väärässä, oletan, että tulet huomaamaan... ehkä kuulet kavereilta, jollet muuten saa tietää, mutta kyllähän tuo pätee joihinkin naisiin, kun mikään ei ole kiveen kirjoitettu, if ju nou vot ai miin :)

Vierailija
2/29 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoitko ap muuten toissailtana dokumentin neitsytmiehestä, joka lähti Amsterdamiin eräänlaiselle neitsyydestä eroon -kurssille? Kurssilla opeteltiin mm. hellyyttä ja intiimiä yhdessäoloa, lopulta jopa seksiä. Ajattelin, että vastaava kurssi olisi hyvä sinullekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä mies tollasia mieti. Olet 28!!

Tossa iässä mua ei vähempää kiinnostanut mitä naikkoset mietti. Tarkoituksena oli vain tyhjentyä kohteeseen ja mieluiten nimenomaan niin, ettei perästä kuulu.

Vanhana sitten ehtii noita hellyttely-juttuja ihan tarpeeksi.

Vierailija
4/29 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Naiset sitä ja miehet tätä. Miten voi olla ihmisellä noin vaikeaa.

Vierailija
5/29 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti ap vaihteeksi sitä, mistä sinusta itsestäsi johtuvasta syystä halveksut naisia noin paljon ja suorastaan tunnut inhoavan.

Vierailija
6/29 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap käyttää omituista kieltä. Olet todennäköisesti joku kuivakka insinööri.

Vierailija
7/29 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 21:23"]

Mieti ap vaihteeksi sitä, mistä sinusta itsestäsi johtuvasta syystä halveksut naisia noin paljon ja suorastaan tunnut inhoavan.

[/quote]

Ei minua haittaa jos joku kirjoittaa ketjun miesten ja naisten eroista, jossa yritetään perustella naisilla olevan vaikeampaa, niin kauan kuin siinä ei haukuta miehiä. Toisaalta en ole tässä edes varsinaisesti väittänyt miehillä olevan vaikeampaa, paitsi yhdessä mielessä.

Joten miksi tästä pitää loukkaantua? Jos olet eri mieltä, kerro miten naiset oikeasti ajattelevat tai kerro miksi olen väärässä.

Vierailija
8/29 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet kyllä yksi surullisen hahmon ritari. Tunnen sympatiaa sinua kohtaan, ap :(

Vierailija
9/29 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on yhteistyötä, ei mitään saamista ja antamista.

Vierailija
10/29 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 21:04"]

Minun on todella vaikeaa kuvitella sellaista tilannetta, missä kiinnostunut mies lemppaisi naisen (naisen mielestä) onnistuneen koeajon jälkeen mutta päinvastoin kyllä. Eli jos nainen kelpaa miehelle seksiin, niin nainen kelpaa luultavasti myös hellyyteen, mutta mies ei välttämättä seksin jälkeen kelpaa enää hellyyteen.

-Mies 28v-

[/quote]

Ehkä näissä tilanteissa seksi on ollut onnistunutta miehen mielestä mutta ei naisen?

Vierailija
11/29 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 21:13"]

Tossa iässä mua ei vähempää kiinnostanut mitä naikkoset mietti. Tarkoituksena oli vain tyhjentyä kohteeseen ja mieluiten nimenomaan niin, ettei perästä kuulu.

[/quote]

Näin on. Naiset peräänkuuluttaa hellyyttä ja arvostusta, mutta katsopa minkälaisia naisia ne sieltä Onnelastakin kiikuttaa kotiin?

Vierailija
12/29 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 21:13"]

[/quote]

Näin on. Naiset peräänkuuluttaa hellyyttä ja arvostusta, mutta katsopa minkälaisia naisia ne sieltä Onnelastakin kiikuttaa kotiin?

[/quote]

Miehiä varmaankin?

Vierailija
13/29 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 21:30"]

[/quote]

Ei minua haittaa jos joku kirjoittaa ketjun miesten ja naisten eroista, jossa yritetään perustella naisilla olevan vaikeampaa, niin kauan kuin siinä ei haukuta miehiä. Toisaalta en ole tässä edes varsinaisesti väittänyt miehillä olevan vaikeampaa, paitsi yhdessä mielessä.

Joten miksi tästä pitää loukkaantua? Jos olet eri mieltä, kerro miten naiset oikeasti ajattelevat tai kerro miksi olen väärässä.

[/quote]

En loukkaantunut, vaan annoin sinulle kehitysidean. Mieti hetki itseäsi. Ihan vain sinua, ilman että käännät asian "naisiin" tai naisten syyksi. Tunteesi ja mielipiteesi tulevat sinusta itsestäsi, eivät ulkopuolelta. Mieti, mikä saa sinut ajattelemaan kuten ajattelet. Uskoisin, että sen asian käsittäminen ja käsitteleminen on avain, jolla pääset pois tuosta lukkiutuneesta tilanteestasi.

Vierailija
14/29 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 21:38"]

[/quote]

[/quote]

En loukkaantunut, vaan annoin sinulle kehitysidean. Mieti hetki itseäsi. Ihan vain sinua, ilman että käännät asian "naisiin" tai naisten syyksi. Tunteesi ja mielipiteesi tulevat sinusta itsestäsi, eivät ulkopuolelta. Mieti, mikä saa sinut ajattelemaan kuten ajattelet. Uskoisin, että sen asian käsittäminen ja käsitteleminen on avain, jolla pääset pois tuosta lukkiutuneesta tilanteestasi.

[/quote] "Tunteesi ja mielipiteesi tulevat sinusta itsestäsi" No shit.

Haluaisitko nyt keskustella itse aiheesta? No se oli tyhmä kysymys.

Vierailija
15/29 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko AP jotenkin pettynyt naisiin? Omaan seksielämään? Katkera? Säännöllisesti tulee näitä avauksia, missä hyvin aina tietyssä näkökulmassa pohditaan piilovihamielisesti naisista ja naisten "antamasta" seksistä.

Voin sanoa omasta kokemuksesta, että tähän maailmaan mahtuu erilaisia miehiä ja erilaisia naisia. Minulla on mies, joka haluaa läheisyyttä ja hellyyttä enemmän kuin seksiä, ja itse taasen haluaisin enemmän seksiä vähemmän sitä "hellyyttä". Ja älä nyt vedä tätä taas sille kierrokselle, että mikään ei taas sitten ole miehelle hyvä, teit sitä taikka tätä.. Kyse ei ole siitä, vaan siitä, että on erilaisia pariskuntia, erilaisia miehiä ja naisia, kaikki eivät ole samanlaisia kuten annat kirjoituksesi perusteella ymmärtää. Itse tiedostan olevani hyvin miesmäinen seksuaalisesti; kaipaan puhdasta seksiä, jotta voin kokea läheisyyyttä ja romanttisuutta mieheni kanssa, mieheni taasen on erinapainen tässäsuhteessa; mieheni mm. kiihottuu eniten suutelemisesta, kun minä ihan ehdasta esileikistä mm. sukupuolielimien hyväilystä. Mieheni haluaa esileikkiä suukottelun ja halittelun kera, minä haluaisin mennä suoraan itse asiaan ja sitten vasta seksin jälkeen halitella ja pusutella. Ja myös saan orgasmeja ihan ilman mitään esileikkiäkin, minulle riittää pelkkä penis kiihotukseksi. Ja pikaseksi on parasta seksiä, ei mitään puolen tunnin sessioita, johan siinä paikat puutuu/tulee kipeäksi. Tällä haluan kertoa, että naisiakin on erilaisia!

Vierailija
16/29 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 21:04"]

-Mies 28v-

[/quote]

Ihan tätäkin palstaa lukemalla törmää ketjuihin, joissa nainen ihmettelee miksei mies enää juuri vaikuta kiinnostuneelta, ja seksiä on jo harrastettu.

Vierailija
17/29 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 21:41"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 21:38"]

[/quote]

[/quote]

[/quote] "Tunteesi ja mielipiteesi tulevat sinusta itsestäsi" No shit.

Haluaisitko nyt keskustella itse aiheesta? No se oli tyhmä kysymys.

[/quote]

En halua, koska se keskustelu ei johda mihinkään. Kierrät vain samaa kehää päivästä ja ketjusta toiseen. Aloitat "mietiskelyllä" ja päädyt haukkumaan huoraksi, kun sinun kanssasi ei olla samaa mieltä. Siksipä ehdotin, että ottaisit toisenlaisen näkökulman koko asiaan.

Vierailija
18/29 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 21:45"]

Oletko AP jotenkin pettynyt naisiin? Omaan seksielämään? Katkera? Säännöllisesti tulee näitä avauksia, missä hyvin aina tietyssä näkökulmassa pohditaan piilovihamielisesti naisista ja naisten "antamasta" seksistä.

Voin sanoa omasta kokemuksesta, että tähän maailmaan mahtuu erilaisia miehiä ja erilaisia naisia. Minulla on mies, joka haluaa läheisyyttä ja hellyyttä enemmän kuin seksiä, ja itse taasen haluaisin enemmän seksiä vähemmän sitä "hellyyttä". Ja älä nyt vedä tätä taas sille kierrokselle, että mikään ei taas sitten ole miehelle hyvä, teit sitä taikka tätä.. Kyse ei ole siitä, vaan siitä, että on erilaisia pariskuntia, erilaisia miehiä ja naisia, kaikki eivät ole samanlaisia kuten annat kirjoituksesi perusteella ymmärtää. Itse tiedostan olevani hyvin miesmäinen seksuaalisesti; kaipaan puhdasta seksiä, jotta voin kokea läheisyyyttä ja romanttisuutta mieheni kanssa, mieheni taasen on erinapainen tässäsuhteessa; mieheni mm. kiihottuu eniten suutelemisesta, kun minä ihan ehdasta esileikistä mm. sukupuolielimien hyväilystä. Mieheni haluaa esileikkiä suukottelun ja halittelun kera, minä haluaisin mennä suoraan itse asiaan ja sitten vasta seksin jälkeen halitella ja pusutella. Ja myös saan orgasmeja ihan ilman mitään esileikkiäkin, minulle riittää pelkkä penis kiihotukseksi. Ja pikaseksi on parasta seksiä, ei mitään puolen tunnin sessioita, johan siinä paikat puutuu/tulee kipeäksi. Tällä haluan kertoa, että naisiakin on erilaisia!

[/quote]

Esimerkkinä kerron myös, että mieheni eräänä iltana oli hyvin loukkaantunut. Olin ihan ihmeissäni, että mistä tämä johtuu, koska emme olleet riidelleet, kaikki oli mielestäni hyvin etc. Sitten ennen nukkumaan menoa mies tokaisi, että hän on oikein odottanut, ja laskeskellut tässä, että emme ole kahteen viikkoon halailleet, pussaillet tai tehneet muuta vastaavaa hellittelyä. Olin itse aivan pihalla. En todellakaan ollut huomannut asiaa.

Ja haluan korostaa, että rakastan miestäni koko sydämestäni. Olemme vain hellyys-asiassa erilaisia. Ja olen ihan lämmin, rakastava naisihminen ja äiti. Lapseni ja mieheni ovat minulle tärkeintä tässä maailmassa, ja vietän heidän kanssaan lähes kaiken vapaa-aikani.

Vierailija
19/29 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko uusi raikas (hah) näkökulma ollakin suhde, jossa seksiä ei ole ensitapaamisella tai edes useamman viikon/kuukauden seurustelun jälkeen? 

Vierailija
20/29 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisena miehenä ymmärrän aloittajan homman, en tosin olisi ehkä ihan noin kärkevästi sitä avannut. Esimerkki: kakkostreffit luonani, tiedossa ohjelmana viimeisenpäälle laittamaani sapuskaa ja leffa. Ekoilla kahvilassa perusjutustelut ja todettiin että joo tullaan juttuun ja eiköhän tästä jatketakin, ei molemmille täysin luonnollista halausta kummempaa kontaktia. Nainen, joka ymmärtääkseni normaalisti on jokseenkin konservatiivinen pukeutuja tulee paikalle kuoharipullon kanssa ja pynttäytyneenä siten että ulkoasu huutaa että "ota tästä". No kun en ota, kun haluaisin tuntea paremmin ennen kuin alan miettimään mistä ja koska käyn kiinni. Lopputuloksena sinänsä kiitollisesti sentään rehelliset sanat "kato ei meistä taida tulla mitään, mä nyt vaan tiiän tän". Molemmat siinä plusmiinus 30v.

Joo, on niitä varmaan muunkinlaisia. Ei vaan miehenä riitä käsityskyky ennustamaan yksien varsin formaalien treffien jälkeen kuka nyt sitten on mitäkin lajia. Ja vaikka olisin osannut ennustaa niin olisinko osannut sanoa että rauhallisemmin kiitos? En olisi. Olisin toivonut nopeamman ottavan ohjat ja toivonut+uskonut sopeutuvani menoon. Se jäi nyt sitten näkemättä olisiko siitäkään tullut mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan