Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

painontarkkailu neuvolassa

Vierailija
13.11.2013 |

Tuli vaan mieleen.. Muistan kun itse vedin herneksiä nenään tuosta painontarkkailusta ja koin toisinaan, että minulle ratkutetaan turhasta, kun jollain kerralla painoa oli tullut kilo viikossa. Mietin jo silloin, ja mietin edelleen vaikka en enää raskaana olekaan, että vuorokauden aika, syömiset ja vaatteet ... Kaikki vaikuttaa ihan hirveästi. Kävin nimittäin tässä iltasella puntarilla, juuri kahvit juotuani. Tasan tunnin päästä (välissä vaihdoin vaatteet ja kävin pissalla) kävin uudestaan ja tadaa, -900g.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, neuvolassa mitataan säännöllisesti, ja se on hyvä.

Kuinka usein sun paino sitten oli tippunut, johtuen vuorokauden ajasta, kahvista tms? Niinpä...

Vierailija
2/3 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran oli -700g edelliseen, kahden viikon takaiseen. Juuri siihen joka oli tuo +1100g. Hyvähän se, että seuraillaa juu.. Tuolloin kuitenkin sain heti ohjausta terveellisestä syömisestä ja kuinka "lomalla voi tehdä muutakin kuin syödä" ... Äh, pointti ei tässä nyt ollut mun äitiysneuvolahistoriani kuitenkaan vaan lähinnä sen ihmettely, kuinka nopeasti paino voi heitellä... Toivois että otettas huomioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas valitettiin, että ei tule painoa riittävästi. Sain raskauden aikana painoa lisää yhteensä noin 12kg mutta neuvolan th ei ollut tyytyväinen, koska olin silti hyvin hoikan oloinen ja kaikki lisäpaino oli oikeastaan siinä vatsassa. Vatsakin oli siro niin ilmeisesti ei puntarin lukemat riittäneet. Aina kehotti syömään enemmän..