Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro esimerkki sun mielestä juntista?

Vierailija
13.11.2013 |

Mulle ei tule muuta mieleen kuin nainen, joka silmittömästi suuttui siitä, kun juttelin hänen miehensä kanssa.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

peukuttaja

Vierailija
22/62 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen - Juoruilu ja toisten naisten mustamaalaaminen selän takana on sosiaalisen kanssakäymisen kulmakivenä. Pyörii junttimiesten ympärillä ja kilpailee näiden suosiosta. Ilkeily ja itsensä pönkittäminen AV- palsatalla kuuluu myös asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta!

Vierailija
24/62 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykän tai tabletin räplääminen ruokapöydässä tai ravintolassa muiden seurassa.

Vierailija
25/62 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 11:04"]

Täydellinen sivistymättömyys ja hirvittävä uho on murskaava yhdistelmä.

[/quote]

Niinpä on

Vierailija
26/62 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 12:13"]Naiset jotka uskovat miestensä olevan uskollisia vielä 20-30 vuoden avioliiton jälkeen, ne vasta ovat junteista junteimpia. Ketään aikuista (yli 40 v) miestä ei enää oman ikäisensä akka kiinnosta.

Olen pettänyt vaimoani arviolta 200 kertaa viimeisen kymmenen vuoden aikana ja kaikille naisille kenen kanssa olen vaimoa pettänyt on mennyt täydestä se että en ole naimisissa ja kaikki on kuvitelleet saavansa minusta kumppanin itselleen. Suuressa maailmassa niin tyhmiä naisia ei edes ole.

Vaimo ihan sinisilmäisenä uskoo minun vielä olevan kiinnostunut vain hänestä eli rupsahtaneesta ämmästä ja kaverinsa ovat yhtä juntteja, vaikka jokaisen mies pettää, aivan jokaisen. Juntimpaa saa etsiä kuin romanttisiin satuihin uskovat suominaiset.

[/quote]

Ylläolevasta kirjoituksesta tunnistat takuuvarman juntin! MOT

Vierailija
27/62 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 19:39"]

Mun mielestä junttia on se, ettei yhtään pysty kyseenalaistamaan asioita, siis se, että on luutunut tiettyihin käsityksiin.

[/quote]

Samoin sellaiset henkilöt, jotka kyseenalaistavat kaiken. 

"Kaunis nainen" -> "Joo varmaan puolet muovia"

jne.

Vierailija
28/62 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
29/62 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 19:46"]

Juntilla on vankat mielipiteet joita kuuluttaa ääneen totuuksina ilman todellista tietopohjaa. Ei kykene näkemään kokonaisuuksia eikä syy- ja seuraussuhteita. Huonokäytöksinen, ei osaa kunnioittaa muita. Ei koskaan myönnä olevansa väärässä eikä näin ollen opi eikä kehity.

[/quote]

Juntti on myös sellainen puoliso, joka seurassa koko ajan kritisoi avoimesti miehensä/naisensa puheita ja pyrkii ikäänkuin osoittamaan, että on toista korkeammalla tieto/taitotasolla asiassa kuin asiassa.

Vierailija
30/62 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tony Halme oli aikas täydellinen juntti kaikin puolin.

Vierailija
31/62 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka keskittyy vain omiin mielenkiinnon kohteisiinsa. Ei vaikka salli muunlaista musiikkimakua kuin itsellään on. 

Minulla on aika laaja musiikkimaku ja tykkään myös tutkia eri artistien ja musiikkisuuntauksien historiaa. Muutama ihminen toitottaa jotain hipsteri musiikkia suureen ääneen mutta eivät tunne kyseisen genren juuria. Eli ollaan niin kiinnostuneita ja tykätään jostain mutta ei oteta asioista sen enempää selvää. Pinnallista.

Vierailija
32/62 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaminen on junttia.

Minusta huonokäytöksisiä ihmisiä on kaikissa yhteiskuntaluokissa eikä se, että tervehtii vielä tarkoita sitä etteikö tämä samainen ihminen voisi myös olla juntti josskain muussa kohdassa.

Vierailija
33/62 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt ja roskaväki-juttujen kirjoittelijat.

Vierailija
34/62 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni mies. Ystäväni on ihana, enkä ymmärrä sen vuoksi miten hän ikinä otti sellaisen miehen kuin hänen aviomiehensä on. Tuolla miehellä ei ole mitään käytöstapoja, ei osaa tervehtiä eikä kiittää, saati pyytää anteeksi jos loukkaa jotakuta. Kaveriporukassa kokoontuessamme hän päästää jatkuvasti suustaan sammakoita. Polttaa ketjussa, kiroilee paljon ja kirosanat ovat käsittämätöntä siansaksaa tyyliin "hevonvitunhelvetti". Lisäksi on jatkuvasti pätemässä jollakin asialla, yksinkertaisesti meinaa tehdä kuulijansa melkein hulluksi. Juntimpaa ihmistä en ole koskaan tavannut.

Vierailija
35/62 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki persut. 

Täydellinen sivistymättömyys ja hirvittävä uho on murskaava yhdistelmä.

Vierailija
36/62 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- seiskantilaajat

- kaikki suomalaisen av-mamman peruselementit: tanakka, kaakattava, punainen kanapersetukka, pyyhältää joka paikkaan "minä, minä ja mun lapset"-asenteella, soittaa iltalehteen jos jossain ei ihastella rääkyviä kakaroita vaan harhaannutaan jopa komentamaan heidän käytöstään.

- perähikiän juntit perjantaipullottelijat

- kaikki suomenleijonalla varustetut henkilöt (korut, paidat, tatuoinnit)

- tupakoivat

- vain thaikkulassa, bulgariassa, kreikassa, turkissa ja kanarialla matkustavat, superjunttikohteisiin jämähtävät ääliöturistit. Vielä extrajunttia on laittaa sieltä fb:iin valokuva omista varpaista täpötäydellä aurinkotuoleja pursuavalla altaalla/rannalla tyyliin "lällällää, me ollaankin ulkomailla". Säälittävyyden huipentuma. Kaikki valmispaketti perhelomat bamse-klubeineen kuuluu tähän kategoriaan myös.

- kaikenlainen amismeininki, autojen tuunaaminen, liekkikuvat, roikkuvat vaatteet, bassojytä ohi ajaessa yms.

Vierailija
37/62 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 21:04"]

Kännykän tai tabletin räplääminen ruokapöydässä tai ravintolassa muiden seurassa.

[/quote]

Tuo on tyypillistä suomijunttimaista, jokainen raahaa kännykän jopa työpaikan lounasravintolaan. Ulkomaan kollegat ihmettelevät että mitä tämä touhu täällä on, että näpyttelevätkö mieluummin siellä ruokapöydässä omia kännyjä kuin juttelevat muiden kanssa.

Vierailija
38/62 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 20:31"]

Junttimaista on keskustella av:lla junteista, se kertoo ihmisistä aika paljon. Yleensä ihmiset osoittavat muka tällä paremmuuttaan ja sitä, että eivät osaa suhtautua kaikenlaisiin ihmisiin. Mikäli joku haluaa haukkua minua juntiksi niin olen mielelläni juntti  kuin itseään täynnä oleva.

Huvittava tuo junteista joku kirjoittava, että he eivät osaa kuunnella toisten mielipiteitä ja isoon ääneen toitottavat omaa asiaansa. Lähipiirissä on yksi akateemisesti koulutettu joka on tälläinen. Vetoaaa joka asiassa siihen, että on lukenut jostain tutkimustuloksen, ihan sama mistä puhutaan. Sellaisen ihmisen kanssa ei pysty keskustelemaan, kun ei osaa keskustella.

[/quote]

Ei mun mielestä kouluttamattomuus tee junttia, vaan käytös ja asenne elämään. Koulutettu voi ihan yhtä hyvin olla juntti.

Vierailija
39/62 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä juntti tai junttimainen tai peräti moukkamainen on sellainen ihminen joka puuttuu joka asiaan, meuhkaa ja vouhkaa kovaan ääneen kaikesta saadakseen huomiota. Saattaa esim. huudella ettei ymmärrä sitä miten joku ostaa noin kalliin laukun tai kengät, vaikka itse on sen näköinen ettei ymmärrä muodista yleensäkään yhtään mitään, ja tupakka suussa räyhää ladon seinästä repäistyn näköisenä rahankäyttöohjeita tyylikkäämmille ja fiksummille.

Vierailija
40/62 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka eivät ymmärrä minkään trendin, esim sushin, shampanjan tai merkkilaukkujen päälle, ne on sairaan juntteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi