Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ostaa alle 50 e S-liikkeistä kuussa, niin ei saa bonusta:(

Vierailija
18.09.2020 |

En ole tiennyt tätä ennen.

Juuri nyt katsoin että näin on.

https://www.s-kanava.fi/asiakasomistaja/mika-on-bonus#bonustaulukot

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun yksin ja avasin oman S-etukortin toukokuussa 2019, maksoin jäsenmaksua 20 euroa ja loput 80 euroa menee noista S-bonuksista. Olen tähän mennessä saanut S-bonusta 9,75 euroa eli jäsenmaksua vielä yli 70 euroa maksettavana ennen kuin S-bonukset alkaa tulla tilille. Toki nyt mulla on S-Pankki ja tili siellä maksuton eli entiseen verrattuna säästän siihen nähden 6,80 euroa/kk.

Mutta ihan hyödytön tuo varsinainen S-bonus on yksinasuvalle. Mulla ei joka kuukausi edes ylity tuo 50 euroa/kk, koska joudun nyt varsinkin lomautettuna katsomaan tarjouksia mm. myös Lidlistä.

Ennätys mulla ollut S-kaupoissa vissiin just 200 euroa/kk, ja siitä sai 3 euroa bonusta.

Paljon helpommin ja nopeammin saa rahaa esimerkiksi täysin maksuttomasta PAF Game Show -tietovisasovelluksesta, sieltä saa yleensä ainakin 5 euroa/viikko, jopa enemmänkin eli 20-30 euroa kuukaudessa.

Yksinasuvalle tuo S-kortti olisi varmaan hyvä ihan vaan tarjouksien takia. Joskus heillä on tosi hyviä jäsentarjouksia (kuten vaatteista, kengistä, jne.. aleja tai tuotteita on halvalla vaan jäsenille). Itse suunnittelen kortin ottoa nimenomaan noiden tarjousten ja jäsenale juttujen takia, en niinkään säästämisen. 

Vierailija
22/31 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö kerran vuodessa tule jotain bonusta, mihin ostot eivät vaikuta? Nehän sitten kertyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään bonuksista, exäni otti aikoinaan rinnakkaiskortin, hän on yrittäjä jolle tulee paljon hotelliyöpymisiä Suomessa, käyttää edelleen korttia, saa sillä vissiin hiukan halvemmalla huoneen, minulle kertyy mahtavat bonukset hänen ostoksistaan, bensoistaan, syömisistään ja yöpymisistään. En tajua miksi ei ota omaa korttia, saisi itse bonukset, toki hän on rikas joten ilmeisesti ei välitä. Minä halusin aikanaan erota, siis vain seurustelimme, emme olleet naimisissa, hän oli erosta hyvin katkera, siksikin ihmettelen tätä rahavirtaa. Noh, kelpaa minulle.

Vierailija
24/31 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo raja on 100e/kk.

En juurikaan käytä s-ryhmän kauppoja, joten bonusta tulee harvoin.

Minulle riittää kun saan ilmaisen pankkitilin ja osuusmaksun korot kerran vuodessa.

Vierailija
25/31 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt on niin persauki että kuluttaa alle. Johan ne mammojen päivittäiset 2-3x fazerin sinistä ja light sidukka vetää yli ton.

Vierailija
26/31 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plussa on vielä onnettomampi. Yhteen vaiheeseen käytiin sekä s-ryhmässä, että k-kaupoilla saman verran, mutta aika vähän meni molempiin. Ässästä tuli sentään se euro/pari kuussa, mutta plussaa ei yhtään.

Käydään K:ssa edelleen harvoin, mutta about 50€/kk, mutta ei ole yhtään plussarahaa tullut ainakaan vuoteen. Ja tässä välissä oli ainakin joku hetki, kun olin lidlille pahoittanut mieleni ja seuraava matkan varrella oleva kauppa oli K, joten sieltä ostettiin enemmänkin, ainakin jonain kuukausina.

Lähi K vaihtui Smarketiksi, niin tulee bonusta se n. 2/kk, plussaa ei tullut tosiaan yhtään.

Plussan pistetaulukoita katselin ja näyttäisi, että 850  € ostoksilla (850 pistettä) saa 4,25 € eli 0,5%.

https://www.plussa.com/Mika-on-K-Plussa/Plussan-kertyminen/

Näyttäis tulevan 19€.

Vierailija
27/31 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä yksin asuvana kerrytän bonusta jotain neljä euroa kuussa, joskus on tullut enemmän. Tuplabonuspäiville kannattaa keskittää isommat ruokaostokset jos mahdollista. Lidliä ei ole lähistöllä ja paikallinen k-supermarket on törkeän kallis, kaikki mitä ostaisin on ainakin 30-40 senttiä kalliimpaa kuin S-marketissa.  Mutta siis jos ruokaan on varaa laittaa juuri joku 50 euroa kuussa, niin eihän sitä bonusta silloin tietenkään kerry, varsinkin jos on tapana käydä vähän siellä sun täällä ostoksilla.

Vierailija
28/31 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinasuvalle ei varmaan mikään bonus-tai plussasysteemi ole tuottoisa, koska ostaa niin vähän. Ideahan on palkita paljon ostajia samaan ketjuun keskittäviä. Perheelliselle systeemi on ihan hyvä. Joka kuukausi tulee yli satanen bonusta tilille, kun lähikauppa on S-market ja mm. vakuutuksista ja liittymistä tulee bonuksia. Bensatkin voisi ostaa useammin samasta ketjusta, nyt ei kyllä tule ostettua. Viimeksi maksettiin esim. useampi tonni remppakuluja bonustililtä, jonne rahaa kertyy "itsekseen".

Vierailija
29/31 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä yksin asuvana kerrytän bonusta jotain neljä euroa kuussa, joskus on tullut enemmän. Tuplabonuspäiville kannattaa keskittää isommat ruokaostokset jos mahdollista. Lidliä ei ole lähistöllä ja paikallinen k-supermarket on törkeän kallis, kaikki mitä ostaisin on ainakin 30-40 senttiä kalliimpaa kuin S-marketissa.  Mutta siis jos ruokaan on varaa laittaa juuri joku 50 euroa kuussa, niin eihän sitä bonusta silloin tietenkään kerry, varsinkin jos on tapana käydä vähän siellä sun täällä ostoksilla.

Aika lailla pyhällä hengellä saa elää jos meinaa kuukauden elää 50 eurolla. Tai sitten on joka viikko leipäjonossa. Minusta kohtuullinen ruokabudjetti yhdelle ihmiselle on 200e/kk, n. 50e/vko, eli vaikka ostaisi vain puolet ajasta s-kaupasta, bonusta pitäisi tulla. Toki jos ei s-kauppaa ole lähellä ja/tai ostokset on satunnaisia, niin eihän niitä bonuksia sitten kerry tietenkään. Opiskelijoilla ja isoilla vähävaraisilla perheillä on sitten vähän eri ruokabudjetti mutta kuluja enemmän ja kun puhe oli bonuksista, niitä pitäisi niillä kuluilla jo tulla.

Lähtökohtaisesti vaikka ei ostot yllä bonuksiin tai s-kaupan etukorttia ei ole, menee k-kaupoissa enemmän rahaa koska kaikki on järjestään kalliimpaa. Valikoima saattaa olla toki parempi mutta jos ei raha meinaa riittää muutenkaan, kannattaa ne ostokset tehdä sitten siellä s-kaupasta tai vaikka Lidlissä.

Vierailija
30/31 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tuo summa ylittyy helposti kun lähimmät kaupat ovat kaikki ässiä. Eipä se bonus siltikään iso ole, en muista että yli kahden euron olisi vielä mennyt. Yksin asun.

Vierailija
31/31 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut S-etukortti n. 15 vuotta, ja bonusta olen saanut siltä ajalta vähän yli 20e. Aika turha kortti minulle. Prismassa kyllä on halvempaa kuin Cittarissa, eli siinä mielessä kannattaa asioida siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän