Vai että komistus? Sara Sieppiin yhdistetty poppari. Kuva
https://www.seiska.fi/Uutiset/Laulaja-Lucas-yhdistettiin-Sara-Sieppiin-…
Joskus ihmettelen, millä silmälaseilla toimittajat näitä oikein katsovat.
Kommentit (50)
En olisi nuorena vilkaissutkaan tuonnäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Toi mies on söpö. Ei komea. Sara ei ole mun silmissä oikein minkään näköinen. Tusinablondi.
Joo Sara on tusinablondi kun vertailu ryhmänä ovat seuratuimmat somenaiset ja -tytöt. Jos elää ruudun ääressä niin siltähän alkaa varmaan tuntua. Lähdepä kävelemään vaikka pitkin Espaa tai Aleksia ja huuda hep kun näet oikeasti kauniimman naisen. Aika hiljaista. Kokeile samaa sitten vaikka Lohjan Prismassa.
(Seuraavaksi sitten argumentit tyyliin: itse pidän kyllä jotenkin persoonallisemman näköisistä yms.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi mies on söpö. Ei komea. Sara ei ole mun silmissä oikein minkään näköinen. Tusinablondi.
Kyllähän Sara on paremman näköinen kuin valtaosa tavisnaisista, vaikka muuten en ota kantaa elämäntyyliinsä. Tai laittakaapas mammat linkkiä omiin kuviinne niin voidaan tehdä vertailuja? Ja teidän miehetkin ovat varmaan kuin suoraan bokserimainoksesta repäistyjä?
Kyllä minun mies on ihan kuin bokserimainoksesta. Se Other Danish guy mainos, siinä aivan mieheni näköinen pallomaha, jopa lapsi sanoi että onks se isi? Kun mainoksen näki. Mies vetkuttaa mahaansa mainoksessa.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia miehiä mahtuu 20kpl tusinaan.
Ei ainakaan Suomessa mahdu. Missä maassa asut? Suomessa kaksi kolmasosaa miehistä on jo ylipainoisia. Tällä on myös hiukset päässä. Nekin on jo kadonneet Suomessa jopa 20-vuotiailta miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia miehiä mahtuu 20kpl tusinaan.
Ei ainakaan Suomessa mahdu. Missä maassa asut? Suomessa kaksi kolmasosaa miehistä on jo ylipainoisia. Tällä on myös hiukset päässä. Nekin on jo kadonneet Suomessa jopa 20-vuotiailta miehiltä.
No on teillä alhaiset vaatimukset miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Sara on paremman näköinen kuin valtaosa tavisnaisista, vaikka muuten en ota kantaa elämäntyyliinsä. Tai laittakaapas mammat linkkiä omiin kuviinne niin voidaan tehdä vertailuja? Ja teidän miehetkin ovat varmaan kuin suoraan bokserimainoksesta repäistyjä?
Kyllä minun mies on ihan kuin bokserimainoksesta. Se Other Danish guy mainos, siinä aivan mieheni näköinen pallomaha, jopa lapsi sanoi että onks se isi? Kun mainoksen näki. Mies vetkuttaa mahaansa mainoksessa.
Other Danish Guy- mallit ovat oksettavia, rumia, lihavia, huonovartaloisia, rumakasvoisia. Täysin sokea täytyy olla, jos niitä ihannoi.
Saralle hetken hupi miljonääriä odotellessa
Vierailija kirjoitti:
Saralle hetken hupi miljonääriä odotellessa
Miten voi olla noin vaikeaa missin saada miestä? Eihän tule koskaan kilpailemaan samoista miehistä kuin jotkut brassikaunottaret, joten eikö joku töissä käyvä kivannäköinen suomimies kelpaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo Sara on tusinablondi kun vertailu ryhmänä ovat seuratuimmat somenaiset ja -tytöt. Jos elää ruudun ääressä niin siltähän alkaa varmaan tuntua. Lähdepä kävelemään vaikka pitkin Espaa tai Aleksia ja huuda hep kun näet oikeasti kauniimman naisen. Aika hiljaista. Kokeile samaa sitten vaikka Lohjan Prismassa.
(Seuraavaksi sitten argumentit tyyliin: itse pidän kyllä jotenkin persoonallisemman näköisistä yms.)
Katsopa saran instasta kuvaa lähes meikittömästä sarasta muutaman päivän takaa. Ja ota huomioon että siinäkin kuvassa Saralla on tatuoidut kulmakarvat ja ripsienpidennykset, tekorusketus, puolet hiuksista jonkun toisen päässä kasvaneita , valkaistut hampaat ja täytettä pumpattu paitsi rintoihin myös poskipäihin ja huuliin. Vilkaisi Sitko kahteen kertaan tuon näköistä naista? Ja lyön vaikka vetoa että Takahikiältäkin löytyy kauniimpia naisia kuin Sara.
Miehet haukkumassa toista. Onhan toi hyvännäköinen ja sopivan ikäinen naiselle.