Vai että komistus? Sara Sieppiin yhdistetty poppari. Kuva
https://www.seiska.fi/Uutiset/Laulaja-Lucas-yhdistettiin-Sara-Sieppiin-…
Joskus ihmettelen, millä silmälaseilla toimittajat näitä oikein katsovat.
Kommentit (50)
Onhan tuo Roope Salmiseen parannusta.
Tällaisia miehiä mahtuu 20kpl tusinaan.
Onnea Saralle, mutta ennuste ei ole lupaava. Sopisi sille siskolle paremmin.
Tuommonen temppari-taneli, mihin heikkolahjaiset naiset tuntuu käyvän hyvinkin kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Sara Sieppi? Entä tämä Lucas?
Mikä on Google?
Mun mielestä ihan kivan näköinen mies/poika. Ja lisäplussaa tuosta, miten oli kommentoinut Seiskalle: "En mä nyt tähänkään mitään sano."
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ihan kivan näköinen mies/poika. Ja lisäplussaa tuosta, miten oli kommentoinut Seiskalle: "En mä nyt tähänkään mitään sano."
Eli mitäänsanomaton mies.
Hm.. mulle tulee pojasta h... o vibat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Sara Sieppi? Entä tämä Lucas?
Mikä on Google?
Jos et tiedä, niin katso Googlesta.
Vierailija kirjoitti:
Toi mies on söpö. Ei komea. Sara ei ole mun silmissä oikein minkään näköinen. Tusinablondi.
Kyllähän Sara on paremman näköinen kuin valtaosa tavisnaisista, vaikka muuten en ota kantaa elämäntyyliinsä. Tai laittakaapas mammat linkkiä omiin kuviinne niin voidaan tehdä vertailuja? Ja teidän miehetkin ovat varmaan kuin suoraan bokserimainoksesta repäistyjä?
Vierailija kirjoitti:
Kannattais vaihtaa tossa iässä jo poikaystävistä miesystäviin.
...tai peräti ukkoihin! Ai niin, ukkomiesten saalistuksestahan saralla onkin jo kokemusta, mikäli omiin sanoihinsa on uskomista. Vielä kehuskeli tällä suhteellaan varattuun mieheen!
Tämä on poika. Ei mies. Surullista, jopa vähäm säälittävää
15v ikää lisää joka vie siloposkisuutta pois niin tuo poika on oikein komea mies.
No tämähän on Seiskan omia juttuja eli ei pidä paikkaansa ja Saara Sieppi on edelleenkin kaunis nainen, paljon keskivertoa kauniimpi ja se poika, jota hänen poikakaveriksi naitettiin ei hänkään mikään rumilus ole. Neiti ja rouvanäpsät ovat ilkeitä, johan tuon näkee vaikka sokea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi mies on söpö. Ei komea. Sara ei ole mun silmissä oikein minkään näköinen. Tusinablondi.
Kyllähän Sara on paremman näköinen kuin valtaosa tavisnaisista, vaikka muuten en ota kantaa elämäntyyliinsä. Tai laittakaapas mammat linkkiä omiin kuviinne niin voidaan tehdä vertailuja? Ja teidän miehetkin ovat varmaan kuin suoraan bokserimainoksesta repäistyjä?
Hyvinkin voi olla bokserimainoksesta repäistyjä, olihan siinä yhdessäkin mainoksessa se mahakas mies etumustaan pyörittelemässä.
Onhan tuo nuorukainen komeampi kuin kukaan aiempi Siepin julkkispoikaystävä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköinen ja hoikka nuori mies. Makuja on näköjään erilaisia.
Olen samaa mieltä, että ainakin kuvassa ulkonäöltään todella hyvännäköinen. Ihmetyttää aikaisemmat kommentit.
Tekisi edes hyvää musaa mutta ei.. Viime vuonna esiintyi ilmaiskeikan Kampin narinkkatorilla Haaga-Helka amk:n tapahtumassa mutta yksikään ohikulkija ei pysähtynyt kuuntelemaan ja kojuissa työskentelevät ammattikorkeaopiskelijat räkättivät hänelle myötähäpeästä