Meillä alkaa työpaikkalla nyt pakolliset etätyöpäivät, mutta saanko sitä varten työpaikalta tietokoneen kun en sellaista omista?
Eikä työpaikkani palkoilla ole ollut sellaista varaa ostaa tai säästää kun elämässä on muitakin menoja joista tärkeimmät ovat pakollisia? Vai pitääkö ne etätyöt omalla puhelimella tehdä kuten nyttenkin täällä palstailen?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on tv kotona? Yhdistät puhelimen siihen ja yhdistät touchpad keyboardin puhelimeen. Yksinkertaista. Ei tarvitse edes tietokonetta.
Aika harvalla on tänäpäivänä TV..
AP kuvittelee tekevänsä ne siivoojan hommansa etänä puhelimella?
hage kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono tekosyy. Nyt menet Giganttiin, Poweriin, Veikon koneeseen tai Experttiin ja ostat Ap kunnon työkoneen myös kotia.
Jos työnantaja määrää etätöihin niin hänen on myös tarjottava tarvittavat välineet ja työtila. Nää imiset on niin lampaita! Työnantajat pääse nyt hiljaa hivuttaen eroon esim. toimitilojen vuokrasta siirtämällä ihmiset etätöihin omiin keittiöihinsä. Vaatikaa myös korvaus työtilasta!
Höpö, höpö. Kukaan työnantaja ei vaadi etätöihin. Se on suositus, joka toimii myös toiseen suuntaan eli jos jokin työtehtävä ei kotoa käsin onnistu, se tehdään toimistolla.
Sori, ei meillä ole nyt varaa. Hoida itse ja vähennä verotuksessa. Terveisin pomo.
P. S. Itsehän täällä kyselit.
Vierailija kirjoitti:
hage kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono tekosyy. Nyt menet Giganttiin, Poweriin, Veikon koneeseen tai Experttiin ja ostat Ap kunnon työkoneen myös kotia.
Jos työnantaja määrää etätöihin niin hänen on myös tarjottava tarvittavat välineet ja työtila. Nää imiset on niin lampaita! Työnantajat pääse nyt hiljaa hivuttaen eroon esim. toimitilojen vuokrasta siirtämällä ihmiset etätöihin omiin keittiöihinsä. Vaatikaa myös korvaus työtilasta!
Höpö, höpö. Kukaan työnantaja ei vaadi etätöihin. Se on suositus, joka toimii myös toiseen suuntaan eli jos jokin työtehtävä ei kotoa käsin onnistu, se tehdään toimistolla.
Ei pidä paikkaansa. Meillä saa tulla toimistolle tällä hetkellä vain joka toinen viikko, vuoroista on sovittu. Näin toimitaan ettei koko tiimi sairastu yhtä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei firman halvat näytöt kelpaa, kultasilmäiselle harrastajalle pitää olla paremmat näytöt niin ostin omat. GSM-pöytäpuhelin oli ainut, jonka otin kotia.
Minkä ikäinen puhuu vielä GSM:stä?
Minä sain etätöihin NMT-puhelimeni ja mulle asennettiin Windows 95.
Kone ja puhelin on työpaikalta, nettiyhteys oman puhelimen kautta.
No kyllä tämä sim-kortillinen pöytäpuhelin on itsessään niin aataminaikainen että voi hyvin puhua. Kännyköille ei ole konttorirotilla tarvetta kun ei juuri työpisteeltä poistua.