Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkan laskeminen uidessa?

Vierailija
13.11.2013 |

Ajattelin lämmitellä tässä uudelleen kuntountiharrastusta. Nuorena tuli uitua jonkin verran ja muista miten minulla oli aina vaikeuksia pysyä laskuissa että kuinka monta 25m alaataanväliä oli takana.

Ajattelin että nykyään kun on kaikenlaisia apuvälineitä, niin varmaan on kehitetty joku alkelmittarin tapainen uintimittari joka laskisi käännökset ja kellottaisi ajan uidessa.

Pienen googlaamisen jälkeen totesin että onhan näitä olemassa, tässä linkissä yksi halvimmista

http://treeniblogi.jkauppila.com/2011/06/uintimittari/

Onko jollain kokemusta näistä, kätevin olisi sellainen joka kiinnitettäisiin vaikka uimapukuun ja se osaisi itse päätellä millon käännyttiin altaan päässä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitään tuollaista kokeillut, mutta voisin harkita kohtuuhintaisen laskurin ostamista. Itse olen kyllä pysynyt kohtuullisen hyvin laskuissa ihan oman päänikin kanssa. Mä lasken vain altaan toisen pään käännökset eli kuinka monta kertaa käyn siellä syvässä päässä läppäämässä. Tuosta saa sitten helposti laskettua matkan: 50m x läpsyt. 

Vierailija
2/2 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen tietyssä rytmissä. 50 metriä yhtä asiaa, seuraavat 50 toista asiaa, seuraavat 50 kolmatta, sit neljättä, ja aloitan alusta. pysyy ainakin jotenkin kärryillä, jos ei käännöksessä muista onko se nyt 600 vai 650 tullut uitua, kun muistelee mitä ajatteli viimeksi.

on kyllä rasittava tapa mutta uinti on tylsää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä