Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Movember - Mitä mieltä?

Vierailija
13.11.2013 |

Kasvattaako omat miehenne viiksiä? Mitä mieltä olette niistä? Itse käyn aivan kuumana viiksiin!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/10 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vissiin elän aika pimennossa koska mulla ei ole hajuakaan, mikä on Movember :D

Mutta joo, en tykkää pelkistä viiksistä. Kyllä täytyy olla parta tai ainakin näkyvä sänki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä juttuhan se on hyvän asian puolesta. Vaikka siitä voi olla sitten montaa mieltä kenelle viikset sopivat ja kenelle ei :)

Vierailija
4/10 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Movember tarkoittaa sitä, että marraskuussa miehet kasvattaa viikset ja näin kerää rahaa ja osoittaa tukea miesten eturauhassyöpää vastaan. Näin olen ainakin ymmärtänyt.. itselläni ei miestä nyt ole, mutta kyllä tykkään paljon viiksekkäistä miehistä!

Vierailija
5/10 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, kun oma kulta kasvattaa hyvän asian puolesta! 

Vierailija
6/10 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään! Mun puolesta mieheni voisi pitää viiksiä vaikka läpi vuoden

Vierailija
7/10 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan sitä. Oma mies kasvattaa kuvottavia räkästoppareita. Yök. Mega-yök.

"Hyvän asian puolesta" - my ass. Olen tarjoutunut lahjoittamaan rahaa syöpätutkimukseen, jos naamakarvat lähtevät HETI. Ei suostu. Ja kukaan muu ei todellakaan ole laittanut senttiäkään likoon minun mieheni viiksien takia, joten mitään rahaa mihinkään hyvään tarkoitukseen ei meidän perheestä ole tulossa.

Tietoisuus lisääntyy - really? Mieheni viikset eivät ole saaneet minua (eivätkä tietääkseni muitakaan) lisäämään tietoisuuttaan eturauhassyövästä. Ainut tietoisuuspläjäys, joka tästä movemberista on seurannut, oli mieheni muka-hauska lohkaisu, että seksin harrastaminen vähentää eturauhassyövän riskiä.

Käytännössä siis meidän perheessä movember lisää mieheni riskiä sairastua eturauhassyöpään. Koska seksiä ei todellakaan ole tiedossa niin kauan, kuin iljettävät kalapuikkoviikset pysyvät naamalla.

Vierailija
8/10 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus hyvä, mutta itse en siedä miehelläni viiksiä. Onneksi joutuu töissä ajamaan ne pois :)

Vierailija
9/10 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauska kamppanja, ja jossei se mitään anna niin ei se kyllä otakaan. 8) Oma isänikin innostui viiksien kasvattelusta, nuoremman polven vävynsä toki mukana myös.

Vierailija
10/10 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiai, se aika vuodesta härnätä vaimoa. Tattis towerit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän