Onko normia suuttua?
Onko tämä normia teidän mielestä?
meille sattui kumppanini kanssa samalle illalle pikkujoulujuhlat töistä, minun ilmoitettiin ensin, sovimme että ok, voin osallistua. Nyt kumppanini tuli töistä ja ilmoitti että myös heillä on samana päivänä. Lasten vuoksi emme voi osallistua kumpikin samana päivänä, puolisoni sanoi että on ihan ok, jollei hän pääse. Päätimmen, että minun virkanikin puolesta pitää mennä ja päivä oli jo ensin sovittu, että minä menen. Yhteistuumin siis näin. Nyt hän kiukkuaa kuin lapsi ja on vihainen kuin ampiainen...hänen työporukkansa on aiheuttanut aikaisemmin meille vahinkoa, ja heidän työporukkakin on aivan sekalaista sakkia...nyt sitten jäin pohtimaan miksi suuttua?
Kommentit (8)
Tarkoitatko normaalia? Normaali, ei normi. Normi tarkoittaa jotain ihan muuta kuin normaali. Nor-maa-li.
No, vaikka te näin sovitte asiasta, eihän se välttämättä tarkoita sitä, että se poistaisi sen mielipahan, mikä siitä tulee, kun ei itse pääse kekkereille... Osa sitten sen vuoksi mököttää, kiukkuaa tms. Jos oikeasti haluaisi niihin pippaloihin, niin eihän se ole mikään ihme, että sapettaa.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 18:02"]
Tarkoitatko normaalia? Normaali, ei normi. Normi tarkoittaa jotain ihan muuta kuin normaali. Nor-maa-li.
[/quote]
Puhekielessä on jo pitkään kysytty "onko normia?" ja tarkoitetaan "onko normaalia?".
Tietäisit tämän kyllä, jos seurustelisit ihmisten kanssa ihan kasvotusten etkä istuisi koneella pätemässä nimettömänä jollain keskustelupalstalla.
Kutsutko tuollaista kiukuttelijaa MIEHEKSI? Mä nauraisin jos mun mies kiukuttelisi kuin pikkulapsi. Se osaa kyllä sanoa jos oikeasti haluaa jotain, ja silloin järjestetään vaikka lapsenvahti jos molemmat haluaa ulos. Ja jos ei kertakaikkiaan onnistu, silloin se osaa kyllä hyväksyä asian kiukuttelematta. Todella lapsellista tuollainen.
Oletteko sitä mieltä, että voin hyvillä mielin ite mennä?
[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 18:13"]
Oletteko sitä mieltä, että voin hyvillä mielin ite mennä?
[/quote]
Häh? Tietenkin voit...
Vähän laskee fiilareita riiteleminen....
Ap
Mies kertoi töissä ettei voi osallistua, koska on lapsenvahtina.
Keskenkasvuiset työkaverit kiusasivat ja keskenkasvuinen miehesi koki miehisyytensä kutistuvan.