Mikä ala minulle?
Oon tunnollinen, tarkka, stressiherkkä. Ei asiakaspalvelua, ei matikkaa, ei ajokorttia, ei liian fyysinen ala, ei suurta vastuuta.
Kommentit (49)
Semmoinen vinkki vain; mikään työ ei ole sellainen mistä ei tarvitse ottaa vastuuta. Jokaisessa työssä on vähän stressiä... etkö kestä pientäkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielellään korkeakoulututkinto
Korkeakoulututkinnolla ehkä vaikeampi löytää työtä, jossa mahdollisimman vähän vastuuta, kun eikös se idea ole vähän se, että siksi tarvitaan korkeampi tutkinto ja on korkeampi palkka kun on vastuutakin.
Riippuu työtehtävästä ja alasta sekä onko vastuussa elävistä ihmisistä, mutta ap ei halunnut asiakaspalvelua.
Bioanalyytikon työ sisältää kyllä aina myös asiakaspalvelua. Mihinkään mikroskoopin ääreen ei kukaan pelkästään pääse. Ja stressinsietokyky pitää olla huipussaan! Kaikki muuttuu koko ajan ja kiristetään resurssia, työkaverit vaihtuu lennosta kun kukaan ei oikein jaksa tätäkään työtä, valitettavasti. T. Bioanalyytikko
No, mun työnkuvani ei sisällä yhtään asiakaspalvelua, siis potilastyötä. Jos muita terveydenhuollon yksiköitä ajattelee asiakkaiksi, niin olen heihin yhteydessä harvoin. Muutama työkaverini tekee työtä lähes kokonaan mikroskoopin ääressä.
T: toinen bioanalyytikko
Varmaan postin jakaminen polkupyörällä voisi olla sopiva homma.
Vierailija kirjoitti:
No, mun työnkuvani ei sisällä yhtään asiakaspalvelua, siis potilastyötä. Jos muita terveydenhuollon yksiköitä ajattelee asiakkaiksi, niin olen heihin yhteydessä harvoin. Muutama työkaverini tekee työtä lähes kokonaan mikroskoopin ääressä.
T: toinen bioanalyytikko
Tiedät varmasti itsekin, että tuo on harvinaista. Bioanalyytikon ammattia ei kannata markkinoida ihmiselle, joka ei halua asiakaspalvelua eikä ylipäätään olla ihmisten kanssa tekemisissä.
stressinsietokyky matala