Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espritin vaatteet aika huonoja nykyisin

Vierailija
12.11.2013 |

vai mitä mieltä olette? Ehkä mulle on sattunut maanantaikappaleita sitten vaan mutta kun tuntuu, että ostin mitä tahansa niin aika nopeasti mene epahaksi vaikka pesuohjeen mukaan peseekin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kokemus, Erityisesti ohuet neuleet on tosi huonolaatuisia. Takit ovat laadukkaampia.

Vierailija
2/13 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman, sääli sinänsä. Etenkin paidat ovat kamalia ja ryhdittömiä jo kaupassa, joten jäävät ostamatta. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut, että niillä on selvästi se halpavaateluokka ja ne menee nopeasti huonoksi. Paidoissa tämän huomaa. Hyvää kokemusta on kaksi vuotta sitten ostetusta 200 e takista, joka on yhä kuin uusi.

Vierailija
4/13 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Hinta-laatusuhde ei hyvä.

Vierailija
5/13 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne halvat on surkeita, mutta kun ostaa hinnakkaamman, on se myös laadukas.

Vierailija
6/13 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin ulkosuomimamma, ostelin Saksasta vastaavantyylisiä s.Oliverin vaatteita. Muistelisin löytäneeni niitä Suomesta ainakin Itiksestä (River co:sta?). Tiedättekö, myydäänkö niitä "keskitetysti" missään Suomessa? En haluaisi tilata sovittamatta. Tai sitten laadulle on käynyt kuten Espritillekin. :/

Vierailija
7/13 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 10:29"]

Ne halvat on surkeita, mutta kun ostaa hinnakkaamman, on se myös laadukas.

[/quote]Kuinka hinnakas pitää olla?

Olen ostanut  noin 50e:n neuleita muttei tunnu kestävän.

Vierailija
8/13 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 10:30"]

Silloin kun olin ulkosuomimamma, ostelin Saksasta vastaavantyylisiä s.Oliverin vaatteita. Muistelisin löytäneeni niitä Suomesta ainakin Itiksestä (River co:sta?). Tiedättekö, myydäänkö niitä "keskitetysti" missään Suomessa? En haluaisi tilata sovittamatta. Tai sitten laadulle on käynyt kuten Espritillekin. :/

[/quote]Sokoksella olen nähnyt

Vierailija
9/13 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut vasta Espritin trikoopaitoja (n.20e/kpl) ja heti ekassa pesussa lähtenyt esim. kauluksen saumat purkaantumaan, ja paidat nyppyyntyvät tosi äkkiä. Harmittaa kyllä, laatu on selvästi huonontunut.

Vierailija
10/13 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takit ainakin on laadukkaita, minulla on kaksi takkia ja tosi hyvinä ovat pysyneet, toinen on 6 vuotta vanha ja toinen 3 vuotta, ja edelleen lähes yhtä hyviä kuin ostettaessa vaikka olen käyttänyt tosi paljon. Ensi talveksi ostin alesta uuden untuvatakin (ovh 160 €) ja laadukkaalta vaikuttaa.

Vierailija
11/13 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hirveästi en Espritiä ole ostanut vaatteita enää viime vuosina, koska mielestäni hinta-laatu -suhde on ollut pitkään aika off varsinkin trikootuotteissa. Mutta viime syksynä tuli hankittua heiltä yksi vaalea, lyhyt villatakki. Pidin tätä varsinaisena löytönä, koska takki makso muistaakseni 70 euroa ja se oli kuitenkin 100 prosenttisesti luonnonmateriaalia 80 % villaa ja 20% puuvillaa. No, aika pian huomasin, että eiväthän ne materiaalit sitten kovin laadukkaita olleet. Takki nukkaantui pahasti jo ensimmäisessä käytössä sellaiselle pienelle nukalle, jota on vaikea saada pois leikkurillakaan. Harmi sinänsä, koska malli olisi tarpeeksi tyylikäs työkäyttöön, mutta nyt olen käyttänyt lähinnä takin alla ulkoillessa - materiaali kun kuitenkin hengittää ja lämmittää sopivasti.

Vierailija
12/13 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä laatu on huonontunut, osa on hyviä, mutta paljon on sellaista, mikä ei kestä.

Untuvatakki on ollut laadukas, mutta villakangastakki on nyppääntynyt aika yllätttävän nopeasti. Farkut ja kangashousut on yleisesti ottaen hyvälaatuisia, mutta neuleissa ja neulemekoissa on suurta eroa, vaikka katsoo materiaalin tarkkaan. En osta viskoosia esimerkiksi ollenkaan.

Sen kalliimman sarjan tuotteet ovat olleet parempia, esimerkiksi juhlamekot ovat olleet laadukkaan oloisia.

S. Oliveria myydään River Co:n liikkeissä, musta laatu on ollut Esprit'n vastaavaa, eli paljon viskoosineuleita yms.

Vierailija
13/13 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen Espritin "suurkuluttaja", mutta laatu on huono kengissä, trikoissa ja neuleissa (varsinkin edc). Tai löytyy niistäkin helmiä, esim. perusneuletakki puuvillaa (ei sitä ohuinta), mutta hintaluokka yli 50,- . Ja kuten edellä jo mainittu takit ja housut ovat laadukkaita; niistä harvemmin pettymyksiä materiaalin laadun suhteen. Hinta kertoo kyllä jotain laadusta, mutta ei kuitenkaan aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi