Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronakilosi maaliskuusta syyskuuhun - kysely

Vierailija
17.09.2020 |

Koronatilanteeseen liittyen, kuinkas mammoilla on käynyt koronakilojen kanssa?

Onko paino pysynyt ennallaan, onko etätyö, jos se on ollut mahdollista, mahdollistanut paremman painosta huolehtimisen ja paino on laskenut vai pääsikö paino nousemaan?

Tietenkin, jos paino on muuttunut suuntaan tai toiseen, pieni taustoitus olisi hyvä kuulla.

Äänestys alla.

Koronakilosi maaliskuusta syyskuuhun - kysely

Vaihtoehdot

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn harvoin vaa'alla mutta uskoisin painoni laskeneen noin viisi kiloa. Kaikki normaalisti hyvin istuvat vaatteet ovat liian isoja.

En ole laihduttanut mutta mulla on ollut aikaa panostaa ruuanlaittoon ja liikuntaan kun ei ole tarvinnut tehdä työmatkoja eikä kuskeilla lapsia harrastuksiin.

Vierailija
2/22 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noussut, mutta alle 5 kg... Oon kyllä liikkunut enemmän mutta ehkä oon myös sitten vastaavasti napostellut enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noussut 6 kg. Tosin ehdin laihduttaa ennen maaliskuuta. Painoin viime joulukuussa 72 kg ja aloitin silloin joulun jälkeen laihdutuksen ja ehdin laihtua maaliskuuhun mennessä 68 kiloon. Korona-aikana olen kuitenkin lihonut 6 kiloa ja painan nykyisin 74 kg eli enemmän kuin ikinä. Syy siihen on se että kotona ollessa tuli naposteltua, etenkin kun kaapit käskettiin varata täyteen ruokaa.

Vierailija
4/22 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noussut noin 3kg :(

Vierailija
5/22 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa lähtenyt viitisen kiloa.

Olen tehnyt töitä kotona, ja syönyt kevyemmin kuin konttorilla töissä käydesäni lounasravintolassa. Ja jotenkin helpommin tulee lähdettyä lenkillekin nyt, kun pitää päätä tuulettaa ja työmatkat ovat jääneet pois.

Minulle sopii etätyö.

Vierailija
6/22 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On noussut 6 kg. Tosin ehdin laihduttaa ennen maaliskuuta. Painoin viime joulukuussa 72 kg ja aloitin silloin joulun jälkeen laihdutuksen ja ehdin laihtua maaliskuuhun mennessä 68 kiloon. Korona-aikana olen kuitenkin lihonut 6 kiloa ja painan nykyisin 74 kg eli enemmän kuin ikinä. Syy siihen on se että kotona ollessa tuli naposteltua, etenkin kun kaapit käskettiin varata täyteen ruokaa.

https://memezila.com/wp-content/Buys-groceries-for-2-weeks-Meanwhile-fi…

Vierailija
7/22 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On laskenut pari kiloa.

Vierailija
8/22 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino laskenut 5 kg, mutta hirveällä tuskalla ja vaivalla, siinä ei ole korona auttanut yhtään.

Vierailija
9/22 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskenut kilon eli käytännössä pysynyt ennallaan.

Vierailija
10/22 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino on noussut noin viisi kiloa. Aikaisemmin kiersin työpaikalla ohjaamassa kokemattomampia ympäri konttoria ja työterveyden mittareiden mukaan tuosta tuli suunnilleen 7,5 km kävelyä päivässä, joka oli kuulemma samaa luokkaa kuin vaikkapa sairaanhoitajilla. Työnkuva on sinänsä pysynyt samana, mutta nyt kun tuo hoidetaan etäyhteyksillä, päivittäinen kävely on jäänyt pois. Eikä kesäkään mennyt syömisten suhteen ihan niin kuin olisi ollut fiksua.

Vierailija
11/22 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

+4kg. Kulutin aikaa kotona leipomiseen, söin ahdistukseen ja liikuin paljon vähemmän kuin ennen.

Vierailija
12/22 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 kiloa plussaa. Urheilupaikat kiinni tai en uskaltanut esim salilla käydä, duunit etänä liian lähellä jääkaappia, illat keskenään telkkarin ääressä kaksin käsin herkkuja napostellen.

Miten sitä voi olla niin pönttö!!!

Vierailija
13/22 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputin ensin noin 8 kg, mutta nyt kesän ja syksyn aikana on kaikki tullut takaisin ja lisääkin päälle.

Vierailija
14/22 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-15 kg!

Vierailija
15/22 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-14kg, otin itseäni niskasta kiinni ja aloitin toukokuussa opettelemaan uudelleen terveellistä elämää ja edelleen samalla tiellä 😊 Tavoitteena vielä -10kg.

Vierailija
16/22 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä sain pidettyä 2kk tipattoman, niin sain painon ihannelukemiin. Kesällä hirtti ryypyn päälle niin muutama kilo tuli taas lisää. Nyt yritän kärvistellä ne pois. 

Vierailija
17/22 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

+45kg

Vierailija
18/22 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-5.5kg. Kuukauteen ei ole tapahtunut mitään, vielä 3.5 saisi mennä.

Vierailija
19/22 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennallaan pysynyt, vaikka vatsa kasvanut.

Vierailija
20/22 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysynyt ennallaan. Näin erakkoluonteisena ei elämäntyyli kärsinyt paljoakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan