Jos olisit julkkis, mikä kohuotsikko sinusta saataisiin aikaiseksi?
Kommentit (36)
"Shokkipaljastus: Sairastan kaksisuuntaista mielialahäiriötä!"
Tavallisista ihmisistä sais paljon enempi kohuotsikoita kuin näissä julkimoista. Omakin elämä ollut yhtä räiskettä ja rätinää. Julkimoista väkipakolla revitään jotain kohua.
X:n hurja muodonmuutos (ja sitten ruodittaisiin mun dieettiä ja muuta.
Toinen olisi semmonen kestoaihe kun parin kuukauden välein tilittäisin mitä kuuluu puolison kuoleman jälkeen. Jos puolisoni olisi myös ollut julkkis, Y, niin varmaan joka kuukausi olisin otsikoissa asian tiimoilta. Vuoroin "X tilttää" ja toisella kertaa "Y:n kuolemasta niin ja niin kauan, X synkeänä tilittää".
Kohublondin viiden vuoden takaiset erotiikkaa tihkuvat alastonkuvat leviävät netissä! Tuore aviomies laittanut avioerohakemuksen vireille: "En olisi ikinä uskonut..."
Tämän takia en ole halua olla julkkis
Ehkä se, että kävelen oman pitkäaikaisen aviopuolisoni kanssa käsikädessä kaupungilla.
- Paavi räjäytti 600000 kirkkoa ja sai Alkosta alennusta
- Kuopiolaispoika kumosi junan kahden lääkärin päälle
"Onko tämä kauppatantta tosiaan xxx?"
Masentui, lihoi eikä kykene enää töihin - shokkipaljastus x:n elämästä
Nähty pieruverkkareissa, ilman meikkiä postin pakettiautomaatilla. Nouti pienen vihreän paketin. Mitä paketissa oli?
Ilman meikkiä lähes tunnistamaton! Katso shokkikuvat.
Vierailija kirjoitti:
Tavallisista ihmisistä sais paljon enempi kohuotsikoita kuin näissä julkimoista. Omakin elämä ollut yhtä räiskettä ja rätinää. Julkimoista väkipakolla revitään jotain kohua.
Tämähän se. Minäkin tiedän ihan tavisperheistä niin maata vavisuttavia tapauksia, että jää saippuasarjatkin kakkoseksi. Se vaan kun ei niistä kerrota julkisuuteen. Ellei päädy johonkin Alibin kanteen..
Ja nuo oikeat julkkikset jopa itse provosoivat jutuillaan tarkoituksella, koska sillä he tienaavat elantonsa. Ei ne jutut välttämättä ole ihan todellisuutta aina, saattaa olla jopa keskenään sovittu juttu. Esimerkiksi tämä Dannyn ja Erikan tapaus ja aikoinaan Tuksun ihanat häät ja häämatka oli täysin lehden sponssaama juttu kahdelle päihdeongelmaiselle. Mitään glamour häitä ei olisi tullut jos he itse olisivat ne joutuneet kustantamaan.
Sosiaaliset taidot hukassa!
Kiusallisia hetkiä kulissien takana.