Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei ole varaa seurustella naisen kanssa

Vierailija
17.09.2020 |

Kun naisen kanssa muuttaa yhteen, niin yhtäkkiä elämisen kulut räjähtää. Ennen kaikkea sellaiset kulut joita ei ennen edes ollut yksin asuessa. Yksin asuessa minä saatoin elää 10 vuotta ilman uusia hankintoja. Minulle kelpasi samat lipastot, hyllyt, sohvat, verhot, lautaset, mukit ym, enkä kokenut että elämästäni olisi puuttunut jotain vain siksi, ettei verhojen vaihto minua kiinnostanut.
Naisen kanssa kun muuttaa saman katon alle, niin koko ajan pitäisi saada jotain uutta. Ei kyllä minulla ole varaa moiseen elämäntyyliin, kun pitää hoitaa muutkin elinkustannukset, kuten asuminen, autot jne. Ja velaksihan minä en mitään sohvia ostele. Sitten akka suuttuu kun ei osteta, eikä osta itse, koska ei ole yksinään varaa.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin nyt tuntuu, ettei ap ole asunut kenenkään naisen kanssa, sillä silloinhan hänellä olisi uudempia huonekaluja, verhoja ja astioita, kun sanojensa mukaan olisi niitä jatkuvasti joutunut ostelemaan.

Mutta pelkkä ajan trendihän riittää naisille syyksi vaihtaa kodin sisustus uusiksi. Esim nyt ei välttämättä kelpaa ne asiat, jotka vielä 5 vuotta sitten oli pakko olla, jotta on trendikäs. Nyt samat asiat on out ja junttia.

Vierailija
22/55 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

akat on rahanahneita, yllätys

Eiköhän nuo marttiinat ja ruusila-nousiainen-belorf:it ole vähemmistössä. Kyllä oman kokemukseni mukaan suurin osa naisista on ihan realisteja, eivätkä halua elää toisten rahoilla. Suomessa siis.

miksi akoille ei sitten kelpaa työtön? rahanahneita, kaikki

Joillekin on kelvannut. Kappas, nehän päätyikin hyväntekeväisyysjonoihin seisomaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehdään niin, että jos minä haluan meille uudet verhot ja miehen mielestä vanhat on ok, niin sitten minä ostan verhot itse. Jossain tapauksissa kuitenkin edellytän, että mies osallistuu hankintoihin, jos esim. pesukone, sohva tai sänky pitää uusia. Joskus mies ensin valittelee, että kyllä vanhallakin pärjää, mutta kun on uusi sänky tai kunnollinen eteisen penkki hankittu, niin aina lopulta myöntää että on parannus entiseen. Monet kokonaan itse maksamani kalusteet tai sisustusjutut ovat niin ikään olleet miehestäni lopulta kivoja ja parannuksia entiseen. Eli ap:lle vinkki, että joskus uudistukset voivat olla hyvästäkin, älä heti teilaa kaikkea, mitä muijasi tahtoo hankkia. Toki ei ole reilua, jos muka maksattaa sinulla kaiken.

Vierailija
24/55 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin nyt tuntuu, ettei ap ole asunut kenenkään naisen kanssa, sillä silloinhan hänellä olisi uudempia huonekaluja, verhoja ja astioita, kun sanojensa mukaan olisi niitä jatkuvasti joutunut ostelemaan.

Mutta pelkkä ajan trendihän riittää naisille syyksi vaihtaa kodin sisustus uusiksi. Esim nyt ei välttämättä kelpaa ne asiat, jotka vielä 5 vuotta sitten oli pakko olla, jotta on trendikäs. Nyt samat asiat on out ja junttia.

Mulla ei ole mitään roinaa. Hävitin turhat pois, tosin olenkin jo suhteessa.

Vierailija
25/55 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän nuo marttiinat ja ruusila-nousiainen-belorf:it ole vähemmistössä. Kyllä oman kokemukseni mukaan suurin osa naisista on ihan realisteja, eivätkä halua elää toisten rahoilla. Suomessa siis.

Eikö pitkäaikaistyöttömälle naiselle kelpaa pitkäaikaistyötön mies? Kummasti itse tiedän tuollaisia pareja. Voisiko sinussa olla jotain muuta vikaa, kuten vaikka naisien nimittely akoiksi?

Hän on vioissaan varakas.

Vierailija
26/55 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tää havainto on peräisin? Kuinka monet lähipiiristäsi tekevät näin?

Ei ole ainakaan itselle arkipäivää valita mitään trendikkyyden perusteella.

Vierailija
27/55 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinua pitäisi elättää? Elätä ihan itse itsesi. Yrität tulla parisuhteeseen hyötymään naisen varallisuudesta. Näitä onnenonkijoita miehissä riittää. Et kyllä pääsisi naisen kanssa parisuhteeseen tuolla asenteella vaikka kuinka yrittäisit. Olet golddigger isolla G:llä.

Vierailija
28/55 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus mies ensin valittelee, että kyllä vanhallakin pärjää, mutta kun on uusi sänky tai kunnollinen eteisen penkki hankittu, niin aina lopulta myöntää että on parannus entiseen.

Eihän mies sitä epäilekään, etteikö voisi olla parannus entiseen, mutta pointti onkin siinä, että onko hankinta siltikään välttämätön.

Vierailija
29/55 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi tuttavapariskunta tapetoi oman asuntonsa jokunen vuosi takaperin uudestaan ja tämä pariskunnan naisen vaateesta. Vanha tapetti oli vaalea, ajaton ja valoisa. Tilalle tuli jotain suurta kukkakuviota kuin jostain 50 vuoden takaa ja oli muuten seinillä levotonta ja ruman näköistä. Tässäkin kohtaa trendin takia pilattiin ennalta hyvät seinät.

Vierailija
30/55 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelu ja yhteen muuttaminen ovat eri asia.  Minä seurustelin  7 vuotta ennenkuin muutimme yhteen, tämä tapahtui taloudellisista syistä 1990-luvun laman aikaan. Seurustelukumpppani oli opiskelija enkä siis pystynyt elättämään häntä pienellä palkallani koska minulla oli asuntolainaa yksiöstä joka oli liian pieni meille molemmille. Me menimme sitttemmin naimisiin kun rahatilanne parani.

Vierailija
31/55 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kaikkea mitä tarvitsen. Mutta kun muutin yhteen miehen kanssa niin kyllä alkoi tulla yhtä ja toista pakkohankintaa.

Kaiuttimia, vahvistimia, jättikokoinen telkkari, porakone, moottorisaha, pensasleikkuri, höyrypesuri, kompressori, toinen vähän pienempi telkkari, vielä lisää kaiuttimia... Lisäksi kaikenlaista pienempää tekniikkasälää jatkuvana virtana.

Vierailija
32/55 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi tuttavapariskunta tapetoi oman asuntonsa jokunen vuosi takaperin uudestaan ja tämä pariskunnan naisen vaateesta. Vanha tapetti oli vaalea, ajaton ja valoisa. Tilalle tuli jotain suurta kukkakuviota kuin jostain 50 vuoden takaa ja oli muuten seinillä levotonta ja ruman näköistä. Tässäkin kohtaa trendin takia pilattiin ennalta hyvät seinät.

Eihän tuossa ole muuta ongelmaa kuin sinun huono makusi. Tai siis se että sinulla ei ole makua.

Vierailija
33/55 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset fiksuina tietää, että joutuu sitten luuserin elättämään. Kukaan ei halua elintasonsa laskevan.

Vierailija
34/55 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli kaikkea mitä tarvitsen. Mutta kun muutin yhteen miehen kanssa niin kyllä alkoi tulla yhtä ja toista pakkohankintaa.

Kaiuttimia, vahvistimia, jättikokoinen telkkari, porakone, moottorisaha, pensasleikkuri, höyrypesuri, kompressori, toinen vähän pienempi telkkari, vielä lisää kaiuttimia... Lisäksi kaikenlaista pienempää tekniikkasälää jatkuvana virtana.

Tämä. Miehet ostelee täysin turhaa roinaa, joka onvaan tiellä.

Vierailija
35/55 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan provoosi asiallisesti, koska minulla on sopivasti tässä aikaa:

Ensinnäkään yhteen ei ole pakko muuttaa. Monet elävät nykyisin sitoutuneena mutta erillissuhteessa.

Toiseksi, älä kirjoita "naisen kanssa" ellet tarkoita jotain tiettyä naista ja silloin olisi reilumpaa kertoa, että nyt puhutaan nykyisestä tai entisestä avovaimostasi. Et voi yleistää kokemustasi muihin naisiin.

Kolmanneksi sinä voit nimenomaan etsiä naisen, joka on erilainen kuin nyksäsi tai eksäsi. Sellainen, jolla on samanlainen suhtautuminen tavaraan ja jolle on itsestäänselvää, että kulut maksetaan puoliksi ja jos toinen haluaa jotain ei-välttämätöntä niin silloin hän hankkii sen itse.

Ota opiksesi tuosta nykyisestä tai entisestä puolisostasi ja valitse seuraava eri tavalla.

Vierailija
36/55 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ottaa trendien perässä juoksevia naisia puolisoiksi. Nämä on vielä hirveän helppo erottaa tavallisista naisista, sillä heillä on vaatteet aina viimeisen muodin mukaan. Jos sinua naurattaa naisen toppa-Kuomat, niin ajattele, hän ei vaihdata hyviä tapetteja uusimman villityksen mukaisiksi.

Vierailija
37/55 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras asia siinä, että vanhempani erosivat, oli siinä, että saatiin laittaa koti kivan näköiseksi eikä tarvinnut elää isän täysin epäesteettisissä ja ahdistavissa ja noloissa virityksissä. 

Vierailija
38/55 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta koen peittelemätöntä vastenmielisyyttä köyhiä ihmisiä kohtaan. En voi sietää ülisevia köyhiä. Anteeksi.

Vierailija
39/55 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi muuttamaan akan kanssa yhteen. Vievät kaikki rahat ja pilaavat kodin mauttomalla sisustuksella.

Vierailija
40/55 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduitko osallistumaan näihin hankintoihin rahallisesti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi