Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Connection, osa 4

Vierailija
11.11.2013 |

http://areena.yle.fi/tv/2051310

I want YOU to join the conversation!

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvia sarista?

Vierailija
82/100 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Henrin Riina vaikuttaa todella kiukkuisen vihamieliseltä, se koiranuintiopettaja Niina sitten oli jakkupuvussa mökillä... niin lovelove Henriin että huh huh. Mä jotenkin toivon että se Henri ei ainakaan sitä valitse jatkoon. matin naiset hiljaisia sitä Emmiä lukuunottamatta.... Oli vähän tylsä jakso :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen,että se reissu on ollut syksyllä :)

Vierailija
84/100 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hyttyshuitoja aiheutti myötähäpeää, samoin Matin ja kumppaneiden järviristeily. Ei taida Mattia kiinnostaa edes löytää ketään, ihan hyvin viihtyisi itsekseen piirrustuksineen, perheen painostuksesta lähtenyt mukaan.

Vierailija
85/100 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, if you insist:

Rakastuin täysin Henrin VANHEMPIIN ;) Aivan ihania ihmisiä. Henri itse vaikuttaa aika levottomalta eikä niissä naisissakaan ole paljon kehumista.

Olisi NIIN pitänyt itse ilmoittautua ;) Mäkin haluan pussailla!

Vierailija
86/100 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisinta oli Se, että pojilla ja niiden vanhemmilla ei ollut yhteistä kieltä! Pojat puhu Amerikkaa ja niiden vanhemmat suomea ja jäykkää enkkua. Suomalainen nainen on jenkeille liian arkinen, laittamaton ja ei osaa flirttailla. En usko, että kukaan oikeasti löytää mitään pysyvää.

Vierailija
87/100 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi olis suoraan mun suurimmasta painajaisesta joutua toka treffeillä jumiin jonnekin keskelle-ei-mitään miehen vanhempien kanssa .. Kattelen just tätä jaksoa tssä.. Sari vaikuttaa mukavalta (noista Henrin naisista).

Vierailija
88/100 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi olis suoraan mun suurimmasta painajaisesta joutua toka treffeillä jumiin jonnekin keskelle-ei-mitään miehen vanhempien kanssa .. Kattelen just tätä jaksoa tssä.. Sari vaikuttaa mukavalta (noista Henrin naisista).

Vierailija
89/100 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hauskaa, että heti pidetään homona jos ei (kuten aiemmin sanottiin) neljä melko satunnaisesti valittua naista heti kiinnosta täysillä. 

Minä olen yllättynyt siitä, miten hyvin naiset tuntuvat tulevan keskenäänkin toimeen, vaikka ns. kilpailutilanteessa ovat. Tämä oli positiivinen yllätys. 

Tuntuu että Matti ja Markus ottavat tuon reissun enemmän seikkailuna ja uutena kokemuksena kuin vakavana rakkauden etsimisenä. Eikä siinä ole mitään pahaa. 

Vierailija
90/100 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

rohkeita naisia kun lähtivät mukaan ohjelmaan. mulle tulee naisten puolesta paha mieli, koska ovat selvästi monet tosimielellä liikkeellä ja miehille tuo on enemmän hupia. olisko niin, että miehet on houkuteltu osallistumaan ohjelmaan enemmän leikkimielellä ja siksi odotukset ei oikein kohtaa.

henri on selvästi naistenmies ja en usko, että haluaa mitään vakavaa suhdetta kekenkään kanssa. nallekarhumainen ulkonäkö pettää.

matista on paljastunut jotenkin kireä ja tyytymätön puoli. markuksen pitää kasvaa vielä, nuoruus on kesken.

Vierailija
91/100 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matissa jotenkin ärsyttää toi tollanen.. Tuntuu, ettei siitä saa otettua. Antaa olettaa muttei ymmärrä antaa. Jotenkin kiiltokuva eikä anna mitään "itsestään". Puhuu kauniisti ja selkeästi, mutta jää irtonaiseksi persoonaksi. Tuntuu kuin koko ajan jollain tapaa näyttelisi. :D

Vierailija
92/100 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markuksen tytöistä Eeva (se ausseihin lähtijä) vaikuttaisi hänelle kaikkein sopivimmalta tällä perusteella, mitä nyt on sarjasta nähnyt. Hän vaikuttaa jotenkin voimakkaalta ja sopivasti rauhalliselta persoonalta, joka tasapainottaisi Markuksen menoa ja meininkiä. 

Edellisessä jaksossa melkein kerkesin jo ruveta symppaamaan Riinaa, mutta tän jakson perusteella tuntuu ettei häntä juuri Henri kiinnostakaan. Tietysti voi olla, että jakso oli leikattu tarkoituksella niin että Riina näkyy vähän negatiivisemmassa valossa. Sitä koiranuittajaa taas käy jotenkin vähän sääliksi, hyvältä ihmiseltä hän vaikuttaa mutta itseä saattaisi ruveta ahdistamaan jos joku kiintyisi noin vauhdilla. 

Matin naiset taas... hmm. Vaikee sanoa. Odotin että Matilla ja Ainolla olisi enemmän sutinaa, kun tuntuivat tulevan aiemmassa jaksossa niin hyvin juttuun. 

Vierailija
93/100 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oululainen Eveliina on selkeästi eniten innostunut Markuksesta. Niin oli viime jaksossa ja nytkin Markus sanoi äitin suojelevan Eveliinan liialliselta tuttavuudelta. Olikohan se puhdas vitsi vai eikö Eveliina miellytä.

Vierailija
94/100 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi miehet pitää itseään amerikan ihmeinä, joita sitten onnekkaat suomitytöt ovat päässeet yrittämään. miesten alentuva asenne saa naiset näyttämään hyväuskoisilta hölmöiltä. esimerkiksi markuksen kommentti eveliinasta oli outo. ensin valittaa, että joku on ujo ja sitten sitä, että äidin pitää suojella toiselta. tuntuu, että naiset nolataan tuossa ohjelmassa. uskotellaan, että miehet etsivät seuraa, vaikka miehet vain halusivat televisioon ja tutustumaan suomeen. 

muutenkaan tuo konsepti ei toimi, että pannaan ne koko ajan seisoksimaan johonkin ja kuvataan sitä kiusaantunutta seisoskelua. ei tuossa tilanteessa kukaan olisi kovin luonteva.

Vierailija
95/100 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 19:41"]

Matti on hyvännäköinen ja fiksu, varmasti saisi sellaisen naisen jonka kanssa ei tarvitsisi väkisin keksiä puheen aiheita. Mikä funktio hänellä oli ohjelmaan osallistumiseen? Ujousko häntä estää löytämästä puolisoa?

[/quote]

Matti, tylsin tyyppi kaikista

Vierailija
96/100 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääks, tää jakso kyl viimeistään rikkoi unelmien jenkkihurmuneiden ulkokuoren. Henri onkin keskenkasvuinen nelikymppinen, Markus vielä pahempi, joskin puolet nuorempi, ja Matti työhuoneensa perältä kaivettu, keskustelutaidoton tönkkö. Ei jatkoon!

Vierailija
97/100 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietippä itseäsi neljän suht tuntemattoman ihmisen kanssa veneessä "ansassa" ja kamerat pörräämässä siinä ympärillä. Voi olla ettei juttu heti luista niin liukkaasti. 

Vierailija
98/100 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 17:18"]

HAHA, Markuks heittää joka jaksossa jotain homoa. Tässä jaksossa epäilyttävää oli se, kun puhuivat mämmistä, ja että "mämmin syönti kasvattaa rintakarvoja", siihen markus sitten heitti että "thats just what these girls need" ahahahhaaa....

[/quote]

Sanoiko noi? Jep selkee homo.

Vierailija
99/100 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 01:39"]

Mistä te tiedätte Henrin, Sarin ym. sukunimet, kun olette päässeet facebookista katsomaan? Onko sukunimet sanottu jossain?

Kertokaa mullekin :)

[/quote]

Okei, täältä tulee Henri Nurminen, Matti Kaske Cirliogine (toi oli varmaan ihan väärin kirjoitettu) ja Markus.. ööh

Vierailija
100/100 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus Mrakovcich (tai jotain sinne suuntaan). Tuon Matin kirjoitin kyllä väärin,mutta näillä löytyy ;(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi