Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Morocco pikkulapsiperheen matkakohteena

Vierailija
11.11.2013 |

Onko kellään kokemuksia? Tai muita ehdotuksia?

Kanariat ja muut on jo nähty ja paljon kauemmaksi ei ole varaa lähteä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan Marokko suomeksi, eikä mikään Morocco.

Vierailija
2/15 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin lasten vatsa menee siellä aina ruikelille usean päivän ajaksi! Oikeasti! Joku outo bakteerikanta on, ja olemme sentään reissannet Intiassa ilman mitään vatsatauteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eimeillä kellään ole vatsa siellä mennyt kuralle,vaikka ihan lasten kanssa marokossa olimme.

Vierailija
4/15 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kohteena ihan mukava kun vähän etukäteen perehtyi. Eikä kenelläkään mennyt maha sekaisin.

Eikä maa muuten ole Morocco tai sitä lähellä edes millaan paikallisella kielellä eli sano ihan reippaasti Marokko vaan.

Vierailija
5/15 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanarian ootte nähneet mutta mites toi Canary Islands? Tai Tenerife?

Vierailija
6/15 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen käynyt Marrakechissä ja Agadirissa, enkä kyllä mitenkään ihastunut maahan. Meille sattui vielä kurjat kelit, jotka latistivat tunnelmaa.

En vaan jaksa sitä kaupustelua ja tinkimistä. Enkä niitä vatsavaivoja.

Ennemmin menisin Kanarialle vaikka kymmenettä kertaa, kyllä sieltä aina löytyy uuttakin koettavaa.

Vierailija
7/15 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morosso

Vierailija
8/15 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olimme viime vuonna uusi vuosi Stocholmissa lasten kanssa. Tänä vuonna Londoniin. 

Vierailija
9/15 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thailandia suosittelisin. Vaikka matkat sinne hieman more expensive niin paikan päällä kuitenkin suht edullista.

Vierailija
10/15 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yleensä joulun ja uuden vuoden yli ulkomailla, viime vuosina on tultu oltua mm. Polandissa, Hungaryssa, Austriassa ja Switzerlandissa. (Austriassa ollessa piipahdin myös Slovakian puolella, mutta se oli turha reissu, en pitänyt yhtään. Switzerlandissa taas olin kätevästi siinä Francen ja Germanyn rajaseuduilla joten sukkelasti pompin maasta toiseen päiväretkien muodossa). Tänä vuonna on tarkoitus mennä United Kingdomiin sinne Walesin puolelle, luultavasti tulee myös yksi päivä (pakon edessä) vietetty Englandin puolella.

Vierailija
11/15 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menettekö airplanella sinne? Monenko starin hotelissa ajattelitte yöpyä?

Vierailija
12/15 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te Moroccoon menevät puhutte edes jonkin verran Frenchiä?

Vierailija
13/15 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 17:06"]

Thailandia suosittelisin. Vaikka matkat sinne hieman more expensive niin paikan päällä kuitenkin suht edullista.

[/quote]

Onks toi sama asia kuin Thaimaaseen-landi mutta eri kielellä? ;)

Vierailija
14/15 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 18:01"]

Kai te Moroccoon menevät puhutte edes jonkin verran Frenchiä?

[/quote]

Tuo kielikysymys on kyllä oleellinen.

Minun puhutun Englishin taso ei ole kovin huikea, ymmärrän kyllä puhetta ja kirjoitettua tekstiä (mm. tieteelliset julkaisut) vallan mainiosti, mutta kun itse pitäisi puhua niin siitä tulee sellaista English-Swedish-German-sotkua (vaikka en Germanya enää osaakaan kuin hyvin vähän). Olen kyllä aina tehnyt itseni ymmärretyksi ja tietysti pahoitellut tätä noloa kielisotkuani. Siksipä olikin iloinen yllätys kun tuolla Austriassa oli hostellissa töissä poika joka puhui Danishia; hän puhui minulle sitä ja minä puhuin hänelle Swedishia (olen kaksikielinen) ja hyvin ymmärsimme toisiamme. Oli oikein mukava kokemus kun kerrankin sai puhua ja setvittyä asiat kielellä joka sujuu toisin kuin tuo English.

Vierailija
15/15 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunisiassa olimme juuri, ja sitä voin ainakin lämpimästi suositella. Turvallista ja kulttuuriltaan myös rikasta, löytyy sahara ja basaarit, ihanat hiekkarannat ja sininen meri. Lapsista pitävät kovasti. Tosin huhtikuusta lokakuuhun on ihanteellisin aika matkustaa, voi olla viileää marras-maaliskuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi