Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen alastomuuden nolousjärjestys

Vierailija
11.11.2013 |

Eri skenaariot eivät ole järjestyksessä:

-Paljas ylävartalo eli täysi yläosattomuus

-Paljas vatsa*

-Alaosattomuus takaapäin (takamus)

-Täysi alaosattomuus

-Täysi alastomuus

-Alaston tai alaosaton sivuprofiili, niin että reisi peittää sukuelimiä

-Peniksen yläosan näkyminen (varren näkyminen terskan yläpuolelta, esim.housujen laskeutuessa)

-peniksen alaosan (sisältäen terskan) näkyminen (esim.sepaluksesta pilkottaessa)

-kivespussin ihon erottuminen ja/tai lievä pullotus (esim.rikkonaisista alushousuista)

-Kivesten näkyminen koko pituudelta (esim.väljistä alushousuista lipsahtaessa)

*Monilla miehillä on gynekomastia, joka tekee täydestä yläosattomuudesta lähes samanlaisen tabutilan kuin naiselle

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Selevän teki. Itse miehenä en osaa yläosattomuutta hävetä lainkaan. Merkillistä tehdä eroja sen perusteella kuinka monta milliä sukupuolielimistä näkyy. Joko niitä ei näy tai sitten ihan sama vaikka näkyisivät kokonaan. Tekisin eron sen välillä ovatko ne näkyessään normaalissa lepotilassa vai onko hillitön erektio tai kenties jotakin siltä väliltä. Ja ehkä alushoususillaankin täydellinen erektio alkaa näkyä kauas, minulla ei kyllä taida mahtua edes kokonaan alushousuihin vaikka miten päin piilottaisi. Uimahousuissa sama vika.

Vierailija
2/5 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektio on siis erityisesti nolo vaikkapa osakunnan yhteissaunassa. Seuraavat viikot saa punastella saman pöydän ääressä istuttessa jos on ollut aivan hillitön seisokki saunassa ja suihkussa. Ei siinä häpeää vähennä, että välineet ovat "hyvin muodostuneet".

Eli tahaton erektio alastomana sekasaunassa on minulla ehdottomasti nolouslistan ykkönen. Alastomuutta en tiedä osaanko enää nykyisin valtavasti muuten hävetä. Ei ole kiloja liikaa ja muutenkin kroppa ihan riittävän ok.

2

Vierailija
4/5 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän AP:n oli tarkoitus viestittää? Järjestys ilman järjestystä. Näkyy sentti tai kaksi senttiä tai kolme senttiä. Oletat miehen viivottimella mittaavan kuinka paljon kyrpää sattui näkymään ja derivoivan HP:n taskutietokoneen puolalaisella logiikalla nolouden asteen? Tuskin.

Mutta et oleta miehen häpeävän paljon enemmän, jos joku näkisi rikkinäiset alushousut? Oletetaan nyt, että tyttöystävä ei ole itse juuri repinyt niitä kiimoissaan.

Vierailija
5/5 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvä huokaus koko hengentuotteelle. Tutustu naturismiin, löydä ihmisvartalon alaston luonnollisuus, niin ei tarvitse nolouksia listata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän