Olisitko kivaa olla tämän näköinen 6-kymppisenä?
Tämä malli on 64-v.
https://iconicfocus.com/portfolio/gillean-mcleod/
Olisitko tyytyväinen ulkonäköösi jos näyttäisit häneltä 64-vuotiaana?
Kommentit (21)
On tosi hyvännäköinen ja terve. Pitänyt huolta itsestään. Se näkyy.
Tuskin, koska naisena minä olen kasvanut näkemään itsessäni vain virheitä. Ihan sama miltä näyttää ulkopuolisen silmin, itse näkee vain ne huonoimmat puolet. Ja mitä nyt näitä keskusteluja luen, myös ulkopuoliset tarttuu niihin hyvin hanakasti. Mitä kauniimpi nainen, sitä hanakammin. Linkkiä en viitsi klikata. Varmaan aloittajan agenda on taas jonkun kauniin naisen haukkuminen.
En. Tuohan näyttää kymmenen vuotta ikäistään vanhemmalta. Tosi kurttuinen mummeli ja hirveän ruma, läikikäs iho. No hoikka toki on, ehkä siitäkin jotain pisteitä saa.
On kaunis ja vähän Meryl Streepin näköinen.
Vierailija kirjoitti:
En. Tuohan näyttää kymmenen vuotta ikäistään vanhemmalta. Tosi kurttuinen mummeli ja hirveän ruma, läikikäs iho. No hoikka toki on, ehkä siitäkin jotain pisteitä saa.
Itse asiassa ei näytä. Olet vain tottunut näkemään kiristettyjä naisia julkisuudessa. Hienoa ja arvostettavaa ettei tämä MALLI ole sortunut botoxiin vaikka elantonsa on kiinni ulkonäöstä.
Ihan ikäiseltäänhän tuo näyttää- Christie Brinkley (66 v.) näyttää paremmalta.
Näyttää yli kuusikymppiseltä niinkuin onkin.Olen yli kuuskymppinen ja nuoremmalta näytän.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ikäiseltäänhän tuo näyttää- Christie Brinkley (66 v.) näyttää paremmalta.
Eikä ole yhtään operoitu...
Kävisin kyllä hiotuttamassa tms. ihon. Muuten ihan freesi.
Ikäistään vanhemman näköinen. En tarkoita hiuksia. Auringonotto näkyy. Näyttää yli 70- vuotiaalta.
Arvokkaasti vanhentunut. Ei onnistu minulta.
Omalla tavallaan kaunis vaikkakin vähän kovan näköinen. Toistaiseksi mulla on vähemmän ryppyjä. Omat teräksenharmaan ja kuparinsävyisen sekamelskan väriset hiukseni vaihtaisi. kyllä tuohon valkoiseen! Kaunis hoikka vartalo, itse vain persjalkainen normaalipainoinrn.
n60v
Sikke Sumari täyttää 70 vuotta ja näyttää parikymmentä vuotta nuoremmalta.
En missään tapauksessa.
T: Pertti 53v
Toki. Ihanat hiukset.