Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita rumia naisia, jotka välillä ihmettelevät omaa ”menestystä” parisuhdemarkkinoilla ja julmassa deittimaailmassa?

Vierailija
17.09.2020 |

Olen itse kasvoiltani rumahko 30-vuotias nainen, kroppa ihan normaaali ja ihan rehellisesti ihmettelen, miten on ns. vientiä riittänyt hyvännäköistenkin miesten taholta. Olen koittanut olla miettimättä omaa ulkonäköä, mutta taas lävähti asia kasvoille, kun näin ystäväni ottaman ”yllätyskuvan” ja tajusin taas millainen suohirviö olenkaan :D onko muita, jotka välillä miettivät samaa? Palstallahan puhutaan lähinnä kovasti siitä, kuinka pinnallista nykyisin deittailu ja kumppanin valinta yleensäkin on. Pääasiassa olen ollut parisuhteessa aikuisiälläni, mutta sillonkin miehet lähestyvät vaikka en itse osoita kiinnostusta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, et ole lainkaan ruma.

T: oikeasti ruma nainen jolla mieskokemusta 0 vaikka ikää reilusti yli 30v.

Vierailija
2/12 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali(painoinen) kroppa on jo etu, jos olet 30. Sinkkumarkkinoilla olevien taso on huonompi kuin suhteessa olevien, joten tavallinenkin rupeaa kelpaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaverina nainen, joka ei ole ikinä ollut yhtään kaunis ja nyt keski-ikäisenä näyttää lähinnä apuva-ukolta. Hän on aina ollut tosi mukautuvanen. Muuttaa vaatetuksensa ja musiikkimakunsa sen mukaan kenen kanssa seurustelee. Passaa miestä, tekee kaikki kotityöt eikä valita ikinä mistään. Aina on seurustellut komeiden miesten kanssa. 

Vierailija
4/12 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ruma nainen. Olet vain taas yksi katkera naisettomuuttaan itkevä misogynisti. Ihan älytön paradoksi. En ymmärrä, miksi te naisvihaajat haluatte naisen, kun ette edes pidä naisista. 

Vierailija
5/12 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmässä. Tiedän useita ihan tavallisen näköisiä ja ylipainoisiakin henkilöitä joilla on vientiä vaikka he eivät itse ole "tyrkyllä". Hyvin harva ihminen on ruma mielestäni.

Vierailija
6/12 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinoilla menestyy iloinen ihminen. Lyön vetoa, että olet ystävällinen ja hymyilevä ja naurat miehen huumorille.

Kauniit resting bitch -kasvot eivät ole miesten mieleen.

Vierailija
7/12 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, mutta sinä olet tilanteessa, joka ei ole sinulle otollinen. Nimittäin tässä: laita yuutuubiin seuraava. "When it's time for a long term relationship, women find out, they don't exist for them anymore."

Tämä ei päde vain sinuun, vaan koko tindermaailmaan. Ja maailma on nyt "tinder". 

Vierailija
8/12 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi ruma, niin hymyllä ja sixpack vartalolla saat kuitenkin 90 % miehistä mukaasi. Eli pitkälti omissa käsissä kaikki. Jokainenhan voi esim. valita oman vartalonsa painon ja rasvaprosentin sen mukaiseksi kuin haluaa. Kyse on sen jälkeen vain toteutuksesta asian suhteen.

Vierailija
9/12 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi ruma, niin hymyllä ja sixpack vartalolla saat kuitenkin 90 % miehistä mukaasi. Eli pitkälti omissa käsissä kaikki. Jokainenhan voi esim. valita oman vartalonsa painon ja rasvaprosentin sen mukaiseksi kuin haluaa. Kyse on sen jälkeen vain toteutuksesta asian suhteen.

Joo, saa mukaan, mutta pelkkään seksiin. Parisuhteeseen tarvitaan kauniit kasvot. 

Vierailija
10/12 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, saa mukaan, mutta pelkkään seksiin. Parisuhteeseen tarvitaan kauniit kasvot. 

Eikä tarvita.

Kaikki ihmiset muuttuvat kauniiksi, kun heidät tuntee.

Vierailija
11/12 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteeseen tarvitaan kaunis luonne, ei niinkään kasvoja joihin kyllä nopeasti tottuu. Kauniit silmät mitkä kuvastavat elämäniloa, uskollisuutta ja energisyyttä ovat tärkeämpi asia.

Vierailija
12/12 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markkinoilla menestyy iloinen ihminen. Lyön vetoa, että olet ystävällinen ja hymyilevä ja naurat miehen huumorille.

Kauniit resting bitch -kasvot eivät ole miesten mieleen.

Ovatpas. Itse olen monesti saanut miehen itelleni pelkällä vttumaisella asenteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä