Rintojen kohotus ILMAN implanttia
Onko täällä jollain kokemusta rintojen kohottamisesta? Haluaisin leikkauttaa imetyksen surkastamat tissit kuntoon, mutta ilman silikoneja. Rinnat vain pitäisi kuroa ylemmäs, nyt ne ovat kuin roikkuvat pallot tennissukassa.
Kommentit (20)
Hei älä huoli, toi olotila tisseissä kestää vain hetken, niin käy kaikille. Jos oot suht normaalipainoinen, harrastat edes vähän liikuntaa, ne sieltä täyttyy uudelleen. Nelikymppisenä on parhaimmillaan. Trust me. Voit edesauttaa prosessia uimalla ja hoitamalla rintojen ihoa, sekä käyttämällä hyviä rintaliivejä.
Valitettavasti mitään helppoa ja siistiä rintojen kohotusta ei ole vielä keksitty. Implantti on kai se helpoin sikäli, että siitä jää vähiten arpia, mutta aika harva kai loppujen lopuksi haluaa jättitissejä.
Totta kai rinnat saa "kurottua" ylemmäs, ja sitä tehdäänkin paljon, mutta toistaiseksi ei ole sellaista menetelmää, mikä ei jättäisi merkittäviä arpia. Jos arvet eivät haittaa, tai haittaavat vähemmän kuin roikkuvat rinnat, niin sitten. Toki arvet myös yleensä hälvenevät vuosien myötä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo onnistu. Ei se pelkkä nahka pidä niitä rintoja ylempänä, vaikka sitä kuroisikin.
Ja sitten kun ne alkaa uudelleen roikkumaan, ni sit ne vasta rumilta näyttääkin.
Onnistuu tuo helposti, etenkin kun ap:n rinnoissa on kuitenkin täytettä jäljellä. Nänniä siirretään ylemmäs ja yleisin tekniikka jättää ns. ankkuriarven joka hyvän kirurgin jäljiltä haalistuu lähes näkymättömiin ajan kanssa.
Minulle on tehty ankkuriarpi ja kadun leikkausta koko ikäni. Arvet ovat TODELLA näkyvät haaleudesta huolimatta, leikkauksesta jo 10v. Itsetuntoni on pilalla enkä pysty tämän vuoksi käymään esim uimahallissa. Suosittelen miettimään tarkkaan. Ja sitten uudestaan vielä tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Hei älä huoli, toi olotila tisseissä kestää vain hetken, niin käy kaikille. Jos oot suht normaalipainoinen, harrastat edes vähän liikuntaa, ne sieltä täyttyy uudelleen. Nelikymppisenä on parhaimmillaan. Trust me. Voit edesauttaa prosessia uimalla ja hoitamalla rintojen ihoa, sekä käyttämällä hyviä rintaliivejä.
Ei ne kyllä monilla mihinkään palaudu. Jos nahka ja kiinnityskudokset on venyneet jo raskaus/imetysajan isojen tissien takia, niin kyllä se rinta alemmas jää roikkumaan kuin oli ennen, vaikka olisi täytettäkin, ja muoto saattaa olla ihan erilainen. Esim. ennen itselläni nännit oli siinä rinnan päällä, nyt ne osoittaa kohti maata. Tissit turposi imetyssaikana D-kupista G-kuppiin, sitten tyhjeni tosi pieneksi, ajan myötä kyllä täyttyneet taas D-kuppiin, mutta riippuvat alhaalla ja nännit alaspäin. Ei tosin itseäni niin paljoa haittaa että tälle mitään haluaisin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Viimeisestä imetyksestä on 10 vuotta aikaa, joten tuskin nämä tästä enää täyttyy. Näin 35 vuotiaana silti harmittaa kun tyhjät rinnat roikkuu kohti maata.
ap
Tantrakouluttajan mukaan rinnat kiinteytyy ja kasvaa hieromalla.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on tehty ankkuriarpi ja kadun leikkausta koko ikäni. Arvet ovat TODELLA näkyvät haaleudesta huolimatta, leikkauksesta jo 10v. Itsetuntoni on pilalla enkä pysty tämän vuoksi käymään esim uimahallissa. Suosittelen miettimään tarkkaan. Ja sitten uudestaan vielä tarkemmin.
Sen lisäksi vielä saa kärsiä liitoskivuista ja nännin tuntoaistin menettämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Kestää yli 20 vuotta jo ainakin minulla. Voin ottaa rinnasta kiinni ja nostaa 15cm ihoa ennen kuin rinta alkaa nousta. Pystyn vääntämään rintani rullalle kuin rätin vääntämällä nännistä.
Tee kohotus ja ota täytteeksi oman kehosi rasva. Eipä siinä sen kummempaa. Se sanottakoon että painon vaihteluista tulos ei tykkää ja pitää ottaa huomioon, että osa rasvasta ajan kanssa imeytyy kehoon. Mutta on luonnollinen lopputulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kyllä monilla mihinkään palaudu. Jos nahka ja kiinnityskudokset on venyneet jo raskaus/imetysajan isojen tissien takia, niin kyllä se rinta alemmas jää roikkumaan kuin oli ennen, vaikka olisi täytettäkin, ja muoto saattaa olla ihan erilainen. Esim. ennen itselläni nännit oli siinä rinnan päällä, nyt ne osoittaa kohti maata. Tissit turposi imetyssaikana D-kupista G-kuppiin, sitten tyhjeni tosi pieneksi, ajan myötä kyllä täyttyneet taas D-kuppiin, mutta riippuvat alhaalla ja nännit alaspäin. Ei tosin itseäni niin paljoa haittaa että tälle mitään haluaisin tehdä.
Minulla kasvoi 5 kuppikokoa. Ei sellaiset seeprat enää palaudu. Pelkkä nännipiha on lähes 20cm halkaisijaltaan ja on tyhjät pussit. Liivien käytön lopetus sentään nosti nännit lattiasta sojottamaan eteenpäin.
Mietinkin tuota oman rasvan käyttöä täytteenä kun tutkin mahdollisuuksia. Harmi vaan, että olen kovin hoikka, joten rasvan kerääminen saattaisi olla hankalaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mietinkin tuota oman rasvan käyttöä täytteenä kun tutkin mahdollisuuksia. Harmi vaan, että olen kovin hoikka, joten rasvan kerääminen saattaisi olla hankalaa.
ap
Multa saat rasvaa jos maksat riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
ap
Kyseessä on ns. rintojen ripustus mikä tehdään myös rintojen pienennysleikkauksessa. Toisin sanoen nännipiha nostetaan ylemmäs ja poistetaan ylimääräistä nahkaa. Siihen ei välttämättä tarvita ankkuriviiltoa vaan selvitään vähäisemmällä leikkauksella ja siten pienemmällä arpimäärällä. Jos on omissa rinnoissa jonkin verran rasvaa mutta ne roikkuvat, niin kohotuksen/ripustuksen voi hyvin tehdä ilman silikonia. Lopputulos on luonnollinen eikä uusintatoimenpiteitä tarvita kuten silikonirinnoissa. Rinnat ovat luonnollisesti hieman pienemmät kuin aiemmin.
Itse leikkauksen läpikäyneenä ja myös muita leikattuja tuntevana voin sanoa, että arpien näkyvyys on aina yksilöllinen. Minulle ei jäänyt ollenkaan näkyviä arpia, mutta tutulle jäi. Toisaalta hoidin leikkaushaavoja huomattavasti tunnollisemmin, joten itsekin pystyy asiaan vaikuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaa no minä olen 40v ja tissit tyhjät pussit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa no minä olen 40v ja tissit tyhjät pussit.
Rinnat ei todellakaan millään liikunnalla täyty! Ihan ufoa.
Kyllä ryhdikkäät rinnat tuntohäiriöistä ja arvista huolimatta on paljon ihanammat, kuin ne napaan asti ulottuvat pussukat! Olen tosi tyytyväinen omaan leikkaukseeni, harva viisikymppinen lapsia imettänyt nainen voi kulkea narutopissa ilman liivejä E-kupin rintojen kanssa.
Eihän tuo onnistu. Ei se pelkkä nahka pidä niitä rintoja ylempänä, vaikka sitä kuroisikin.