Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaako sinun 8 v sitoa hyvin luistimet itse? Harrastaako luistelua?

Vierailija
11.11.2013 |

Otsikossa kysymys onkin...

Kyselen kun harrastuksessa pitäisi osata itse ja lapseni ei saa tarpeeksi kireälle luistimia. Kuinka moni 8 v tarvii vielä apua?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan moni. Mutta oppii kyllä kun harjoittelette. Ainakin meillä oppi jo eskari-ikäisenä kun harjoteltiin kotona.

Vierailija
2/12 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 8v tarvitsee apua. Ei osaa itse.

Se että harrastuksessa pitää osata itse ei tarkoita että kaikki lapset ovat kypsiä osaamaan itse, vaan että siellä ei ole tarpeeksi aikuisia jotta voitaisiin auttaa niitä jotka tarkoittavat apua. Lähtee siis resursseista, ei tuon ikäisen lapsen kyvyistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 8v tarvitsee apua. Ei osaa itse.

Se että harrastuksessa pitää osata itse ei tarkoita että kaikki lapset ovat kypsiä osaamaan itse, vaan että siellä ei ole tarpeeksi aikuisia jotta voitaisiin auttaa niitä jotka tarkoittavat apua. Lähtee siis resursseista, ei tuon ikäisen lapsen kyvyistä.

Vierailija
4/12 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osannut, mutta opetteli! Tää tapahtui viime vuonna koulussa. Opettaja tiedotti heti luistelukauden alussa, että nauhat on opeteltava solmimaan itse. Hän ei enää ehtinyt auttaa 24 lasta solmimisessa, mikä on aivan ymmärrettävää. Ekaluokalla oli kouluavustaja aina luistelutunneilla apuna.

Joten ymmärrän hyvin, että harrastuksessa vaaditaan osaamaan itse! Eihän sitä oikeastaan sivullinen osaa edes sanoa miltä tuntuu jalassa luistin.

Vierailija
5/12 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 8-vuotias osaa. On osannut jo pari vuotta. Kotona harjoteltiin ja hallilla halusi pärjätä itse, koska isommatkin osasi itse. Harrastaa siis taitoluistelua

Vierailija
6/12 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 8- ja 6-v taitoluistelijat. Yleensä sidon molempien luistimet, itse ei saa kunnolla kiristettyä, tai vähintäänkin kestää tosi kauan.

Vierailija
7/12 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä poika 5-vee osaa luistella muttei saa naruja itte kiinni:) eiköhän sekin tuu sitten aikanaan..

Vierailija
8/12 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetteli jo 6-vuotiaana... ei tosin oikein saanut niitä tarpeeksi kireälle mutta nykyään saa. Pelaa lätkää.

Vierailija
9/12 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun poika saanut hokkareita tarpeeksi tiukalle tossa iässä. Eikä saanut moni muukaan, sillä jos olin mukana jäällä, niin sain sitoa koko poikajoukon luistimet. Luistimen varret on niin kovat ja tarvitsee todella voimaa, että nauha on tarpeeki tiukka.

Vierailija
10/12 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistattehan sitten, että luistin ei saisi olla liian kireällä myöskään? Ei se mikään laskettelumono ole...  

Vierailija
11/12 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olis hyvä jos pysyis jalassa...

Vierailija
12/12 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 8-v pelaa lätkää, mutta tarvii vielä apua että saa tarpeeksi kireälle. Olis kuulemma helpompi saada itse kireälle, jos on vahatut nauhat. No... Kyllä voin vielä tämän kauden hokkareita kiristellä, ja pelireissuilla on vanhempia mukana niin paljon, että apua saa jos tarvii. Muut välineet saa itse päälleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä