Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä iso ja kova vatsa? Mistä johtuu?

Vierailija
10.11.2013 |

Puolisoni maha on iso, muistuttaa lähinnä raskausmahaa. Vatsa ei kuitenkaan ole löllyvä, vaan pinnalta aivan kova. Mistä tämä voisi johtua?

Kaljamahasta ei ole kyse, koska mieheni ei käytä päihteitä.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluuko miehesi Tampereen guttiskeneen?

Eikös tämän esikuva ole Jay Gutler?

Tällä palstallahan ollaan hyvin kartalla suomibodauksen lisääntyneistä guteista ja suomibodauksen uskottavuudesta maailmalla.

Jossain näin Arskan haastattelun, jossa hän kommentoi tyyliin "wtf is this shit!" liittyen tuohon guttaperkkaan.

Arska kyllä ihan oikeassa, gutit on pilanneet bodauksen ja moni nuori bodari vielä menee niiden guttien valmennukseen niin lopputulos ei voi olla kovin hyvä.

Jos kehonrakentaja näyttää siltä kuin olisi 8:lla kuulla raskaana, niin ei se kovin putkeen ole mennyt.

No ei todellakaan, mutta jostain syystä Iltapäivälehdet käyvät näiltä bodareilta terveysvinkkejä kysymässä. Median uskottavuus alkaa olemaan melko huonossa mallissa.

Vierailija
22/46 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on COPD, niin tuollainen raskausvatsa on tyypillinen. Polttaako hän tupakkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on COPD, niin tuollainen raskausvatsa on tyypillinen. Polttaako hän tupakkaa?

Oho sori, sinähän sanoitkin, ettei käytä päihteitä.

Vierailija
24/46 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vähän alle nelikymppinen nainen ja mulla on samaa. En myöskään juo alkoholia, yli 10 vuoteen en lainkaan enkä ole ikinä oikein muutenkaan juonut. Mulla on silti todettu raskausaikana maksan kans perinnöllisiä ongelmia, vaikka aina ennen raskautta oli tosi hyvät maksa-arvot. Nyt viime vuosina ne ollut kyllä ok, kun kontrolloitu. Raskaudesta jo 5v aikaa. Oon silti luullut, että jotain on maksassa, kun ollut mm. kutinaa, jalkojen ja vatsan turvotusta. Mut ilmeisesti nyt onkin ehkä munuaisten kanssa myös häikkää. Pelkään, että terveystilanne taas pahentunut. Nää turvotukset ja kutinat saattaisi olla ehkä munuaisista ja tajusin myös, että pissaa tulee välillä tosi vähän, vaikka olis kovakin pissahätä.

Tota vatsaa oon just ihmetellyt, kun se on kuin olisin raskaana. Ihan kivikova usein etenkin ylävatsasta, ihan kuin olisi joku supistus tai jotain. Pelkään, että on jotain nesteturvotusta esim. munuaisista johtuen? Krea ollut aina ihan ok, vähän yläkanttiin mut rajoissa. Mut muissa arvoissa onkin hieman vikaa + nuo oireet. Täytyisi päästä jollekin kunnon lääkärille. Jotkut vähätelleet jo 10v sitten noita muita arvoja, että "ehkä kuivuudesta johtuvaa" tai "ei haittaa". Nyt sit yksi yksityinen puuttui noihin vanhoihin arvoihin ja sano, että mun kannattaisi/pitäisi mennä vaikka jollekin sisätautilääkärille.

Vierailija
25/46 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se pahin ja vaarallisin rasva. Kannattaisi varmaan mennä lääkäriin ja katsoa verenpaine, kolesteroli ja hieman sen perään onko jo 2 tyypin diabetes alkanut. Ruokavaliohoito heti alkuunsa. 

Vierailija
26/46 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koputtele sitä mahaa pesismailalla. Pehmeä kohta löytyy kyllä kun kunnolla jysäytät.

Vierailija
27/46 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treenatut vatsalihakset

Ja vatsalihasten alla tosi paljon rasvaa sisälinten ympärillä.

Vierailija
28/46 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin Make on työntänyt siemenensä ukkosi sisään, monta kertaa. Nyt sitten alkaa turvottamaan kun sitä litroittain on.

Vierailija
29/46 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaboliset steroiditkin voi aiheuttaa tuollaisen, vaikk AP:n tapauksessa kyse todennäköisesti vain kovettuneesta rasvasta.

Vierailija
30/46 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan karppausta. Miehellä on ylipainoa. Kasviksia, kalaa, liikuntaa, valkoiset viljat ja sokeri pois. Ei missään tapauksessa makkaraa ym. roskaruokaa.

Tuo ON karppausta hyvää sellaista.

Vierailija
31/46 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
32/46 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monilla miehillä se lihavuus näkyy juurikin kovana pallovatsana. Aika harvoin näkyy mitään löllöjä vatsamakkaroita, kuten naisilla. Mistähän johtuu?

Vierailija
33/46 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nosto

Miksi pitää nostaa seitsemän vuotta vanhaa ketjua?

Vierailija
34/46 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt liikaa pääsiäismunia

Vierailija
35/46 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkareiden Ismolla tällainen vatsa?

Vierailija
36/46 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salkkareiden Ismolla tällainen vatsa?

ja sepolla! Mutta niiden roolihahmoon kuuluu eli on työnnetty paidan alle vappuilmapallo.

Vierailija
37/46 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pieni ja löysä vatsa.

Vierailija
38/46 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava

Vierailija
39/46 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vatsani kasvaa ja jäykistyy/kovettuu kun katson kokki ohjelmia. Tai jos esim. kävelen Mcdonaldsin ohi ja näen kun ihmiset syövät. Alkoi jo tätä kirjoittaessa kovettumaan.

Vierailija
40/46 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on terveydelle erityisen haitallista viskeraalista, sisäelinten ympärille kerääntynyttä rasvaa. Kannattaisi tarkistaa kolesteroliarvot ja verenpaine, sekä mies elämäntaparemonttiin! Omalta lääkäriltä saa hyvät ohjeet:) 

Ei ole sukupuolikysymys. Mulla myös juuri tuollainen vatsa, kuin olisin viimeisilläni raskaana, kova kuin kivi, ei mitään pehmeitä makkaroita, vaan paksua, tyydyttyneestä rasvasta tullutta läskiä, ja toki rasvamaksan alku.

En tarvitse ohjeita elämäntaparemonttiin, itsestäänselvyyksiä latelevat esim.ravitsemusterapeutit. Eihän tämä tiedon puutteesta johdu!

Kolesterolilääkitys ollut vuosikaudet, verenpaine normaali.

Ap:n miehen kohdallakin vaaditaan miehen oma halu elämäntapamuutokseen, vaimon halu ei riitä.