Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saunalahdelta aika tylyä, että jokainen puhelinliittymä sisältää pakkomainoksia

Vierailija
10.11.2013 |

Ihan periaatteesta en ota mitään spämmiliittymiä, eli jäi nyt saunalahti väliin, kun mietin uutta liittymää. Ihme asenne niillä, että mainoksetonta liittymää ei enää ollenkaan saatavilla.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta ajankohtainen.

Kyllä niitä mainoksia tulee viikottain muutamia kappaleita. Hiivatin ärsyttävää ja vaihdoinkin nuo pois, kun niitä tulee jopa myöhään illalla, jolloin olen jo nukkumassa.

Ilmeisesti luulevat, että on hauskaa lähettää niitä mainoksia ns. primetime aikaan 20.00-21.00 välillä. Itsellä on lähes aina töihin meno 04.00:ksi, joten ei kiinnosta herätä juuri nukahtamisen jälkeen mainoksiin. 

Ja ei, puhelun laittaminen äänettömälle ei valitettavasti ole aina vaihtoehtona.

Vierailija
2/15 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut puoli vuotta tuollainen "mainosliittymä". Muistaakseni olen saanut mainostekstarin vain kaksi kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan siis tätä:

"Tuote sisältää Saunalahden sekä yhteistyökumppaneiden etuja ja tarjouksia mm. tekstiviesteillä ja sähköpostilla"

Vierailija
4/15 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Saunalahdeltakin vissiin saa mainoksettoman liittymän, mutta se maksoi vissiin pikkasen enemmän ja sitä ei mainosteta missään ;)

Vierailija
5/15 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhettakaan että tuollaisen liittymän ottaisin.

Vierailija
6/15 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ottaa kotimaisen firman liittymän, mutta kun oli tuo mainospaska, niin meni sitten rahat Ruotsiin, 12kk sopimus.

Vierailija
7/15 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niitä mainoksia kovin usein tule. Pari kertaa kuussa tulee tekstiviesti, jossa mainostetaan jotain. Ei haittaa.

Vierailija
8/15 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollainen liittymä. Yhtään tekstiviestiä ei ole tullut, sähköpostia ehkä kerran-pari kuussa. Joten aika kehnoa on tuo niiden spämmäys. Ainakin minä olen sen kestänyt, eikä ole tarvinnut vaihtaa liittymää. Toki jos tuo määrä tuosta nousee radikaalisti niin sitten loppuu 10 vuoden asiakkuus saunalahteen.

Vierailija
9/15 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullekaan niitä mainoksia tule kuin harvakseltaan. Saunalahti Edukas taitaa olla liittymän nimi, jos muistan oikein.

Vierailija
10/15 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin sen littymän kun kyllä niitä mainoksia vaan viikottain tuli ja tuota mainosjuttua ei edes kerrottu missään vaan luin sen vasta silloin kun ärsyynnyin mainoksiin ja aloin hakea kohtaa, josta ne saa pois..

Vierailija
11/15 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa halvemman liittymän, maksaa sen erotuksen vastaanottamalla mainoksia. Vähintäänkin muilta firmoilta saa liittymiä, jotka maksavat vähän enemmän ja eivät sisällä mainoksia. Aika helppoa.

Vierailija
12/15 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 00:26"]

Jos haluaa halvemman liittymän, maksaa sen erotuksen vastaanottamalla mainoksia. Vähintäänkin muilta firmoilta saa liittymiä, jotka maksavat vähän enemmän ja eivät sisällä mainoksia. Aika helppoa.

[/quote]

No juuri niin minä tein. Mutta aika hölmöä firmalta usuttaa asiakkaat kilpailijan luo, kun eivät pysty tarjoamaan vastaavaa tuotetta (siis mainoksetonta) edes vähän kalliimmalla.

Vierailija
13/15 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes lue niitä tekstareita/spostia, suoraan poistoon vaan eikä paljon häiritse

Vierailija
14/15 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä niitä mainoksia tuli aika usein ja on todella väärin koko pakkosyöttöjuttu. MInun kohdalla ohi meni kun en ikinä katsonut tai ostanut mainostuotteita ja yrityskin meni boikottiin kuten se joku hiusfirma. Televiostakin äänitän haluamani ohjelmat ja kelaan mainokset yli.

Nyt maksan 1e/kk extraa mainoskiellon takia ja otan pian yht. kuluttaja-asiamieheen onko pakko maksaa.

Mainoksille voi tosiaankin tehdä jotain eli kieltäytyy johdonmukaisesti niiden narutettavaksi!!

Vierailija
15/15 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 23:38"]

Kyllä Saunalahdeltakin vissiin saa mainoksettoman liittymän, mutta se maksoi vissiin pikkasen enemmän ja sitä ei mainosteta missään ;)

[/quote]

Ei saa enää. Vielä puolisen vuotta sitten näin oli, mutta enää ei saa edes kalliimpaa liittymää ilman mainoksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä