Miksi niin moni kaveri haluaa illanvietossa vaan jotain "säpinää"?
Itse olen sitä tyyppiä, että lähden baariin tai iltaa istumaan ystävien luokse vain juttelemaan, tanssimaan, kuuntelemaan musiikkia ja puhumaan syvällisiäkin.
Loppuillasta jään aina yksin, tai kolmanneksi pyöräksi kun kaverin pitää aina iskeä joku mies, tai varatun kaverin soittaa oma miehensä paikalle ja alkaa säätämään.
Itse en ole sinkkunakaan etsinyt koskaan baarista seuraa, koska en halua sieltä seuraa. En halua myöskään mistään illanistujaisista humalaista seuraa. Omaan mieheeni olen tutustunut ihan selvinpäin kahvin merkeissä.
Kun lähden viihteelle haluan vaan jutella rauhassa ystävien kanssa ja olen sanonutkin monelle ystävälle että olisi kiva viettää ns. tyttöjen ilta kahdestaan, mutta loppujen lopuksi kukaan noista ystävistä ei siihen kykene.
Miksi baarit ja muut tapahtumat joissa juodaan pitää olla pariutumistapahtuma?
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 21:26"]
Hormonit hyrrää... Kai sitä ihminen vaan kaipaa sellaista. Ja alkoholi vähentää estoja ja nostaa naisella testosteronitasoja, mikä vielä entisestään varmasti lisää sitä "säätämisen" halua.
Se ei tietysti ole kiva, jos näkee kaveria aina vain baarissa. Aika heikosti baareissa muutenkaan pystyy jutella, yleensä melu on aika kova.
[/quote]
Alkoholi ei taida vaikuttaa minuun sitten samalla tavalla, koska vaikka itsellä on ollut kuinka paljon promilleja niin ikinä en ole baarista kenenkään mukaan lähtenyt, tai ketään kotiini vienyt. En uskaltaisi, vaikka ei ole edes huonoja kokemuksia taustalla.
Hormonit hyrrää... Kai sitä ihminen vaan kaipaa sellaista. Ja alkoholi vähentää estoja ja nostaa naisella testosteronitasoja, mikä vielä entisestään varmasti lisää sitä "säätämisen" halua.
Se ei tietysti ole kiva, jos näkee kaveria aina vain baarissa. Aika heikosti baareissa muutenkaan pystyy jutella, yleensä melu on aika kova.