Kannattaako suhde lopettaa?
Olen tapaillut puolisen vuotta lähestulkoon täydellistä miestä. Olen suhteessa tosissani, mutta en todellakaan käyttäydy liian innokkaasti. Tuntuu kuitenkin, että minä olen suhteessamme se, joka tykkää enemmän. Mies pitää yhteyttä melko laiskasti eikä useinkaan vaikuta kovin innokkaalta. Olen muutamaan kertaan ottanut asian puheeksi ja korostanut, että toivon hänen ilmaisevan suoraan, jos ei kiinnosta tarpeeksi. Tällöin hän on kuitenkin vakuutellut pitävänsä minusta ja haluavansa katsoa, miten pitkälle se kantaa.
Koen kuitenkin olevani jonkinasteinen kompromissi. Tiedän olevani täysin erilainen kuin hänen aikaisemmat naisensa. Minulla ja tällä miehellä on kuitenkin yksi iso yhdistävä tekijä, minkä uskon olevan syynä siihen, että hän haluaa olla yhdessä.
Asiasta on siis yritetty puhua. Hetkellisesti asiat tuntuvat parantuvan, mutta pian samat ongelmat toistuvat. Olenko tyhmä, jos päästän tämän rakastamani "kultakimpaleen" menemään?
Kommentit (6)
Päästä menemään. Jos hän haluaa jatkaa, kyllä hän pitää sinusta kiinni. Jos olet yhdentekevä, on parempi, että hän häviää kuvioistasi.
Näin olen oikeastaan jo tehnyt. Odotan siis usein, että mies ottaa yhteyttä, minkä hän jossain vaiheessa aina tekeekin. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, etten itse ottaisi ikinä yhteyttä. Usein silloin tulee kuitenkin sellainen olo, yhteydenotto tuli huonoon aikaan.. Ongelmana onkin mielestäni se, että suhteessa mennään miehen ehdoilla. Ehkä itsetuntoni ei vaan kestä tätä "täydellistä" miestä. :(
Ei hän ole täydellinen, jos tunnet itsesi noin epävarmaksi. Silloin hän ei anna tarpeeksi signaaleja, että olet hänen mielestään tärkeä. Eli todennäköisesti olet hänelle hätävara, jota pidetään varalla niin kauan, että löytyy joku hänen mielestään parempi.
Niin tuttua. Sitten, kun jätin miehen, hän alkoikin itkeä perääni. Silloin se oli jo myöhäistä.
Yksinkertaista:
He's just not that into you
Voipi olla, että miehen mielestä mitään suhdetta ei ole olemassakaan.
kokeile niin, että sälytät vetovastuun tästälähtien miehelle?