Juoppo äijä....
Tästä se taas alkaa....
Ukolla alkoi tänään vapaat, nyt se lämmittelee saunaa ja juo kaljaa kaljaa koko illan!
Että kiehuu sappi!!
Ei olla muutenkaan minkäänlaisissa väleissä juuri alkoholin käytön ja kännissä ajelun takia, lasten takia tässä vaan yhdessä asutaan, muuten heittäsin koko ukon mäelle.
Ärsyttää vaan kun oma elämä on ton takia ihan pilalla!
Kommentit (6)
Ongelma on se, että teen kolmivuorotyötä enkä ole keksinyt ratkaisua kuinka saan lapset hoidettua ilta ja yövuoro viikoilla?! Olen varma ettei mies niitä tulisi hoitamaan. Nyt kuitenkin hoitaa muksut hyvin kun olen iltavuorossa ja kuskaa kouluun kun olen yössä etten joudu valvomaan. Muutama vuosi niin lapset pärjää itekseen ainakin yöt....
Ilmoitin sinut juuri nettipoliisille. On nimittäin rikos jos antaa ihmisen ajaa kännissä eikä tee ilmoa. Voit saada itsekin linnaa tollo
sä annat lasten katsella jotain juoppoa..kamalaa mitä esimerkkiä lapsille annat.
No sehän on kiva että lapsille haluat ihan lasten takia antaa juopon isän! Lapset varmaan arvostaa sitä suuresti! Minäkin pistin välit poikki äitiini heti kun kykenin, siinäpähän sitten kökkii sen suuresti rakastamansa juopon kanssa. Me siskon kanssa ei selvästi oltu yhtä tärkeitä kun ei suojellut meitä. Antoi kärsiä vuosia siitä ällöttävästä kaljan imemisestä ja typerästä sönkötyksestä. Luuli muka ettei me huomata, eihän se kuitenkaan hakannut eikä ajanut lumihankeen. Paska ämmä, olkoon nyt onnellinen keskenään.
En yhtään ihmettele ettei ole kiva..mutta kuule, ihan jo niiden lastenkin takia olisi kyllä hyvä että asuisitte muualla. Ei ole kivaa jos on sellainen mihen malli joka vaan vetää kaljaa ja ajelee kännissä, ei hyvä ollenkaan. Itse en katselisi enkä haluaisi lasteni katselevan tuollaista ja kenties ottavan opikseen..