Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten varattu mies käyttäytyy ihastuneena?

Vierailija
16.09.2020 |

miten varattu mies käyttäytyy ihastuneena?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei halua pettää rakasta vaimoaan, niin käyttäytyy kylmästi ja etäisesti.

tai jos yrittää tukahduttaa tunteet, niin käyttäytyy kylmästi ja etäisesti

Miten tiedät että mies on ihastunut, jos se käyttäytyy kylmästi ja etäisesti? Sehän voi johtua siitäkin että mies inhoaa sinua eikä ole kiinnostunut.

Vierailija
22/33 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa harrastamaan pääntärisyttämistä ja pierukävelyitä lounaan jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

175

Vierailija
24/33 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan samalla tavalla kuin vastaavassa tilanteessa nainen, joka heti alkaa kaivaa yhtäkkiä vikoja siitä omasta miehestä ja yrittää keksiä perusteita erolle, jottei vaikuttaisi kusipäältä.

Vierailija
25/33 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan varattu voi olla ihastunut? 🤔Jos olisi niin miten voisi olla varattu?

Vierailija
26/33 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta sanoisin, että lakkaa puhumasta vaimosta ja perheestä ihastuksen kuullen. Välillä tuntuu, että välttelee, mutta kun ollaan puheissa hymyilee ja tuijottaa. Ja sitten kun on pikkujoulut tmv. ja alkoholia veressä, anything goes.

Vierailija
27/33 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistan kilometrin päähän kuka mies on varattu. Tapasin kerran aivan viehättävän miehen. Sanoin hänelle että kaikki on oikeen paiktsi että olet varattu, joten kiitos vaan ja lähdin.

Olenko katunut. Olen monta kertaa,

Mutta varattu on varattu. 

Vierailija
28/33 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
29/33 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin pahimmanlainen saasta

Vierailija
30/33 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatekaappi laitetaan uusiksi. Kaikesta haastetaan riitaa. Aletaan kyseenalaistamaan nykyistä parisuhdetta eri tavoin. Omat menot lisääntyvät. Ei ole enää aikaa yhteisiin juttuihin. Kuten 17/18 kirjoitti.

Salarakkaalla oli vaimon kanssa treffipäivä ja kertoi, että tylsistyttää mennä, joten voi kotona näkyä juuri noin

Vierailija
31/33 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan samalla tavalla kuin vastaavassa tilanteessa nainen, joka heti alkaa kaivaa yhtäkkiä vikoja siitä omasta miehestä ja yrittää keksiä perusteita erolle, jottei vaikuttaisi kusipäältä.

Kyllä siitä vätysmiehen vankilasta voi olla vaikea erota ja pitkä prosessi voi olla jo kestänyt kauan. Mä en hevillä luovuta, mut kuitenkin oon aika kyllästyny saamattomaan ja laiskaan mieheen. Teen ja maksan kaikki yksin ja jopa miesten työt. Seksiäkään ei ole. 

Että jos ihastun toiseen, minä en voi se paha olla. Se on voi voi. Kyllä mä saan motivaatiota olla parempi minä muualta kuin kotoo. Vuosia oon toista koittanut nostaa ylöspäin ja itse menny alaspäin. 

Ehkä tää on vaan lopun alkua

Vierailija
32/33 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on muna kovana koko ajan. 

Vierailija
33/33 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelee että menee ohi.