Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa - kauniita naisia ei ole olemassakaan

Vierailija
10.11.2013 |

Ennen tähän palstaan tutustumistani oli vähän ulkonäkökomplekseja, mutta eipä ole enää.

Täällä olen oppinut, että esimerkiksi Kiira Korpi on kuin ladonseinästä reväisty , Miss Suomet järjestään persjalkaisia perunaneniä ja tuorein(kin) Miss Universum se vasta susiruma onkin.

Ihanaa olla itse ainakin näitä linnunpelättejä paremman näköinen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko nyt hyvä olo? Mukavaa päivänjatkoa ;)

Vierailija
2/5 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sä unohdat, että keskiverto av-mamma vaan on niin paljon kauniimpi kuin esim tämä miss universum. Kyllähän täällä on palsta pullollaan it-miljonäärien akateemikkopulisokaunottaria jotka ovat tietenkin mensan jäseniä, (kuten esim minä ja miljoonan vuodessa tienaava kehonrakentajapuolisoni joka on myös maailman paras isä ja jolla on tosi iso).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, unohdit mainita herttuatar Catherinen, joka myös on poikkeuksellisen ruma ja rupsahtanut nainen ja jonka hiukset kaiken lisäksi ovat liian pitkät.

Vierailija
4/5 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 10:43"]

Ap, unohdit mainita herttuatar Catherinen, joka myös on poikkeuksellisen ruma ja rupsahtanut nainen ja jonka hiukset kaiken lisäksi ovat liian pitkät.

[/quote]

No mikä ihme se on. Olihan sen anoppi Dianakin ihan hirrrveen ruma.

Vierailija
5/5 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita naisia on olemassa vaikka kuinka paljon, eikä mulle tee ollenkaan tiukkaa todeta sitä. Mitä etelämmäksi Eurooppaan mennään täältä synkeästä useinkin aika nyrpeiden ja tympeiden koppavien ihmisten pohjolasta, niin sen kauniimpaa näkyy ja useammin, kuin täällä. Luonne näkyy myös ulos aina jonkin verran. Kannattaa olla oman naiseutensa kanssa kivasti sinut, niin silloin ei tule tarvetta loata muita viehättäviä naisia alas, jotta itse olisi jotain omissa silmissään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi