Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3 vko dieetillä ja paino tippunut 3kg, onko

Vierailija
03.09.2013 |

hyvä tahti? Reseptinä syömisen vähentäminen ja liikunnan lisääminen ja tavoitteena pysyvä 12 kg painonpudotus normaalipainon ylärajoille.

PIkadieetit kokeiltu ja aina kaikki tullut korkojen kera takaisin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä tahti on. Kun tavoitteena on pysyvä painon pudotus ja painonhallinta, niin kannataa alusta alkaen sovittaa syömisensä niin, että pystyy sitä jatkossakin noudattamaan. Ei kukaan voi olla dieetillä aina ja sortumisvaara on suurempi. Lisäksi liikunta on A&O painonhallinnassa, vaikka painonpudotuskeinona ei kovin tehokas olekaan.

Mulla vähän samansuuntaiset tavoitteet/toiveet kuin sulla, ap. Olen lisännyt liikuntaa ja jättänyt herkut pois, mutta tuloksia tulee melko nihkeästi. Mitäköhän mä teen väärin?

Vierailija
2/7 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosituksethan on ½-1 kilo viikossa, joten olet oikeilla jäljillä. Jossain vaiheessa paino alkaa jumittamaan, joten hyvä jos alussa lähtee hieman enemmän.

Mä itse olen niitä, joiden pitäisi päästä parissa kuukaudessa ihannemittoihin ja se kostautuu sillä, että yleensä vähintään vuoden päästä olen taas saman kokoinen kuin laihiksen alussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihdutin 10kg kahdessa kuukaudessa elämäntapamuutoksella. Eli en laihdutuskuurilla vaan muuttamalla ruokavaliota pysyvästi. Kuurit ja dieetit ovat kuureja ja kuten nro. 2 sanoi, ne eivät ole pysyviä ratkaisuja. Syö siis nyt kuten olisit valmis syömään loppuelämäsi, muuten se ei pidä.

Vierailija
4/7 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, hyvä:) itse yritän laihduttaa jouluun sen viisi kiloa. Nyt kaksi viikkoa ja 1,5 kg lähtenyt. Syön kaikki ateriat normaalisti salaattia vaan enemmän ja kaikki herkut pois. Leivän syöntiä olen myös vähentänyt. Liikun 3 kertaa viikossa 1h  (kaksi kertaa juoksulenkki ja 1 kerta kävelyä) lisäksi ajan pyörällä työmatkat sen 44 km viikko. herkkuja syön kohtuudella kerran viikossa herkkupäivänä (esim. yksi pulla tai vähän namia)

Vierailija
5/7 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:ta tämä vauhti vähän turhauttaa, kun painoa siis edelleen 10kg yli normaalipainon ja kolmen viikon dieetti tuntuu ikuisudelta ja sitä toivoisi nopeampia tuloksia. Tämä on siis jo neljäs kerta kun laihdutan, aiemmin olen laihduttanut huomattavasti nopeammin ties millä pussikeitoilla ja proteiinipatukoilla ja aina tullut kaikki takaisin, kun ei sellaista normaalielämässä sitten jaksa.

Turhauttaa vaan, vaikka järki sanoo, että tällä tavalla voisi olla pysyvää...

Vierailija
6/7 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vaan. Mä alotin eilen dietin ja painoa tippunut 700 grammaa. Tiedän sitä tippuvan alkuun aika paljon, jos jaksan jatkaa, niin viikoissa tippuu useita kiloja. Tiedän myös sen, että kun en pysty muuttamaan lopullisesti ruokailutottumuksiani, niin ne 10 kiloa tulevat jossain vaiheessa takaisin. Mulla tosin harvemmin tulee nopeasti eikä myöskään korkojen kanssa, mutta jossain vaiheessa joudun taas kidutuslaihikselle.

Sä olet nyt päässyt alkuun, JATKA SITÄ, vaikka turhauttaakin. Ajattele, että se vie sut oikealle polulle. Sun ei tarvii kärsiä nälästä. Ei tule löllöä läskiä, kun paino ei putoa nopeasti. Voit ehkä löytää tästä lopun iäksesi onnen. Ettei tarvitse enää koskaan varsinaisesti laihduttaa, katsot vain mitä ja kuinka paljon suuhusi laitat.

Vierailija
7/7 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 14:24"]

Ap:ta tämä vauhti vähän turhauttaa, kun painoa siis edelleen 10kg yli normaalipainon ja kolmen viikon dieetti tuntuu ikuisudelta ja sitä toivoisi nopeampia tuloksia. Tämä on siis jo neljäs kerta kun laihdutan, aiemmin olen laihduttanut huomattavasti nopeammin ties millä pussikeitoilla ja proteiinipatukoilla ja aina tullut kaikki takaisin, kun ei sellaista normaalielämässä sitten jaksa.

Turhauttaa vaan, vaikka järki sanoo, että tällä tavalla voisi olla pysyvää...

[/quote]

älä nyt ap turhaudu :) hyvä on tahti, älä mieti liikaa sitä painonpudotusta, siis älä jatkuvasti pompi vaa´alla. Itse vajaassa vuodessa saanut 10 kg pois, hitaasti mutta varmasti, paino tippuu edelleen. Alkuun ei meinannut millään pudota, vaan kun jaksoi liikkua, katsoa mitä suuhunsa pistää alkoi tulosta tulla. Kyllähän se näin on että liikunta ei auta jos syö enemmän kuin kuluttaa.. Mutta hyvän mielen siitä liikunnasta saa. Itse en karkkia, pullaa tms syö, mutta kaikki muu hyvä maistuu, liharuuat varsinkin nyt kesällä, huh. Tsemppiä, kyllä se siitä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi