koirapuisto etiketeistä
Säännöissä lukee ettei omia leluja! Missä ihmeessä on aitauksia mihin saa mennä heittämään koiralle palloa? Tämä tuli täytenä yllätyksenä itselleni.
Lisäksi eilen olin kolmen hoitokoirani kanssa koirapuistossa, ja mitään sanomatta sinne asteli pariskunta koirineen. Iso ja pieni. Eikö todella käytöstapoihin kuulu kysyä "voiko tulla?" ennen kuin marssitaan sisälle? Sitten jäädään kahdeksan metrin päähän minusta, ei tulla edes tervehtimään. Pisti niin vihaksi. Hetken kuluttua toiselta puolelta astelee toinen mitään sanomatta koiransa kanssa!
noinko siellä kuuluu käyttäytyä? Tietääkö joku. Pisti vaan vähän jännittää kun on hoitokoirat ja vieraita koiria tulee vaan, ei varmaksi voi tietää miten käyttäytyy.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 20:49"]
mun koira tulee kaikkien muiden kanssa paitsi oman ikäisten narttujen? en vissiin saa käydä koskaan ikinä milloinkaan puistossa : (
niin mie kirjoitin noi "säännöt",..elämä olisi paljon helpompaa jos ihmiset tajuaisivat että eläimet ovat eläimiä. Miksi tulee rähinöitä? miksi joku kysyy luvan voiko oman sessen tuoda? miksi joku kävelee puistossa koirien kanssa? Miksi joku ottaa tyynesti rähinät? Miksei kaikki nartut siedä toisia narttuja?
jne jne..Helsingissä kysytään aina puistoissa mahtuuko mukaan..
[/quote]
Monta vuotta olen käynyt helsingissä eri koirapuistoissa enkä yhdessäkään paikassa ole kuullut kenenkään kyselevän mahtuuko mukaan....