Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Läheisten kuolema ja tunnelukko

Vierailija
16.09.2020 |

Pari vuotta sitten minulle kovin läheinen nuori henkilö kuoli. Olin asiasta aivan lohduttoman surullinen ja järkyttynyt. Sen jälkeen olen kokenut ympärilläni aikajänteeseen nähden melko paljon lisää kuolemaa. En tunne enää mitään. Tänään sain taas tiedon läheisen henkilön kuolemasta ja olo on aivan tavallinen. En tunne tunteita enää parisuhteessakaan niin voimakkaasti. Seksi ei tunnu miltään. Onko jollekulle käynyt näin, tai tiedättekö mikä tähän voi auttaa? Voisin kai käydä jollakin terapeutilla, mutta kysynpä nyt tästäkin. Olen kai tavallaan surullinen siitä tämänpäiväisestäkin uutisesta. En vain tunne sitä. En kärsisi kai asiasta muuten, mutta asia vaikuttaa etenkin suhteeseeni.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus, juttele läkärillesi..

Vierailija
2/5 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli panssaroit itsesi, koska tuntui pahalta, ja nyt et tunne sitten mitään?

Ellet ole terapiaan menossa, niin kokeile vaikka lukea Robert Fisherin romaani Ritari ja ruostunut haarniska. Jos se antaisi vähän ideoita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pahasta. Olispa mullakin tunnelukot. Raskasta on tuntea voimakkaasti. 

Vierailija
4/5 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pahasta. Olispa mullakin tunnelukot. Raskasta on tuntea voimakkaasti. 

Normaalisti tunnen hyvin voimakkaasti. Siinä lienee syykin, miksi olo on nyt kokonaan turta. On joku lukko suojaamassa tms.

Vierailija
5/5 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli panssaroit itsesi, koska tuntui pahalta, ja nyt et tunne sitten mitään?

Ellet ole terapiaan menossa, niin kokeile vaikka lukea Robert Fisherin romaani Ritari ja ruostunut haarniska. Jos se antaisi vähän ideoita?

Luulen, että tästä on kyse. En tietenkään ole tehnyt tätä tietoisesti. Pitääpä googlata tuo romaani :)