Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi olet valveilla?

Vierailija
10.11.2013 |

Heräsin unilta lapsen itkuun ja tekemättömät työt ja työpaikan asiat pyörii mielessä. En saa unta. Miksi muut olette valveilla? Hyviä nukahtamisvinkkejä? Kävin jo ottaa panadolin ja ataraxin kun aiemmin rauhoittnut ja nukuttanut.... Tämä jo pidemmän ajan ongelma ollut.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie ainakin oon töissä,vanhainkodilla valvon..onnistuisko sun kuunnella edes hetki jotain youtuben "nature sounds" videoo? K-lifella on hyviä monen tunninkin pätkiä missä on esim sadetta ja linnunlaulua..ne ainakin rauhottaa mua jos oon ressaantunu,kun muutenkin tykkään luonnosta :)

Vierailija
2/4 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jo pidemmän ajan ongelma niin tiedät itsekin, että kannattaa käydä juttelemassa sun lääkärin kanssa. Nukahtamislääke ei poista sun stressiä.

Ulkosuomalainen, jolla kello on vähemmän kuin Suomessa

Vierailija
4/4 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkiaamuina joudun heräämään aikaisin. Työajo naapuripaikkakunnalle ei ole työaikaa, siis toimistolta firman autolla. Pitkä päivä tulee, että saan tunnit täyteen, ajo-ajan lisäksi. Lauantain kunniaksi join lasin viiniä ja kuuntelin YouTubesta pari biisiä ja tietysti tarkistin av:n. Nyt nukkumaan, onhan tässä jo hurjasteltukin ja valvottu... ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän