Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ideoita? Mitä lahjaksi 60v äidilleni jouluna?

Vierailija
09.11.2013 |

Olen miettinyt pääni puhki mutta huonolla menestyksellä.

Ratkaisua haittaavat tekijät:

-Äitini on liikuntavammainen (kävelee vielä mutta hankalasti ja tarvitsee kepit)

-Hänellä on jo "kaikkea" (kirjoja, lehtiä tulee, vaatteita, kosmetiikkaa pilvin pimein..)

Elämyslahjaa mietin, mutta kaikki mitkä vaativat enemmän liikkumista, ovat kivun vuoksi poissuljettuja..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teatteri elokuvat konsertti Tms

Vierailija
2/11 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sun äitis ikänen, ja edelleen paras lahja lapselta on itse piirretty kortti, ja samoin itse leivottu kakku. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liput teatteriin, oopperaan, leffaan tms.

Ravintolalahjakortti

MaksuTVpalvelu

Kotisiivouslahjakortti

Lastenlasten kuvilla varustettua krääsää (magneetit, mukit, kalenteri tms)

Vierailija
4/11 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, ihan hyviä ideoita, täytynee turvautua jos ei muuta keksi (hän siis käy itsekin jo teattereissa yms, joten tuntuisi vähän "turhalta"? :P ) hankala tapaus..

3, entä jos ei osaa leipoa tai piirtää ;)

Budjetti lahjalle on joku 150-300e..

Vierailija
5/11 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos budjetti on noinkin iso, osta vaikka uusi nojatuoli tms, kun kerran paljon viettaa aikaa ihan kotona.

Tai sitten vaikka laadukas kasilaukku.

Vierailija
6/11 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu jossain Haikon kartanossa tms. jossa on täyshoito ja kylpyläpalveluita.

Vierailija
7/11 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hänellä on jo "kaikkea" (kirjoja, lehtiä tulee, vaatteita, kosmetiikkaa pilvin pimein.."

Ei kait ihminen silti lakkaa elämästä tai kieltäydy elämän nautinnoista ja elämyksistä, vaikka olisikin  kuusikymppinen tai  jolla on  "kaikkea".

Ihan samalla tavalla hän saa uusia elämyksiä uusista kirjoista, lehdistä ja vaatteista, muusiikista, teknologiasta jne. kuin nuoremmat ikätoverit.

Ja olen äitisi ikäinen ja haluan  nauttia kaikesta siitä mitä tämä päivän uutuudet ja tuotteeet tarjoavat, koska ne usein helpottavat ja  lisäävät elämän nautintoja ja iloa joka päiväisessä arjessa.

Vierailija
8/11 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin just 60 v. ja sain lahjaksi lähisuvulta yhteisen "rahakäärön" edelletyksellä, että se sitten käytetään omaksi ilokseni, ei jokapäiväiseen leipään. Oli mielestäni hyvä juttu, kun sitä kaikkea tosiaan jo on. En kaipaa enää maljakoita tms. Samoin sitä helposti pihtaa rahojaan, eikä raaski niitä käyttää "ylellisyyksiin". Nyt on pakko, kun niin määrättiin!

Vierailija
9/11 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täytin samaiset kymmenet juuri, lapset olivat palkanneet rockbändin kotiin soittamaan ja laulamaan 60-luvun musiikkia, oli niin mahtava lahja etten parempaa voisi kuvitella! parhaat synttärit ikinä ja paras lahja!

Vierailija
10/11 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijottaisin fysioterapian kotikäynteihin tuon 300€,jos ei jo muuten käytä kyseisiä palveluita...tekis hyvää tuon liikuntakyvyn kannalta,ja jos on kipuja kun sanoit et kumminki jo hankalaa se kävely,niin jelppais siihenkin kun ammatti ihminen jumppauttaas. Meillä perhepiirissä yks fysioterapeutti ja hänen palveluita myö kyl pidetään hemmotteluna :)

Vierailija
11/11 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini on vuoden nuorempi, ja ajattelin ostaa pakurikääpätuotteita, esim. teetä ja tehdä jonkun nätin paketin, haluan edistää äitini terveyttä, ja hän voisi kyllä itsekin ostaa kaikkea, ja kieltää joka vuosi ostamasta mitään. Mutta ajatus on tärkein, mies on käyttänyt pakurikääpää keväästä asti, eikä ole sairastanut yhtään flunssaa koko aikana, vaikka me muut ollaan, ja hän on ennen sairastanut enemmän kuin me muut, hän on töissä ihmisten kanssa tekemisissä joilta helposti tarttuu kulkutaudit kun hänellä on vähän hengitysteissä häikkää, entisessä työpaikan talossa oli homeongelma, siksi uskon että pakurikääpä voi auttaa, ja äitinikin tietää sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi