Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla aikuisilla vielä eka oma pankkitili käytössä?

Vierailija
16.09.2020 |

Lapsuuden kotikunnassa siis. Itsellä on. Olen viime aikoina miettinyt, että onko se ihan hölmöä, kun olen jo nelikymppinen ja asun satojen kilometrien päässä. Olen myös miettinyt että olenko ainoa ja ihmetteleekö ne sitä siellä pankissa. Toisaalta olen pitkään ollut omistaja-asiakas ja saanut bonuksia.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minullakin. Olen välillä asunut muualla, mutta nyt asun taas perheineni sellaisessa kunnassa, jonka alueella on saman pankin konttori. Ei mitään ongelmaa ole ollut koskaan, kun on kuitenkin koko valtakunnassa toiminut pankkikriisistä selvinnyt osuuspankki.

Vierailija
2/29 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös se eka edelleen, ikää 32. En tiedä.. Naiviisti kiva ajatella, että jatkuu vanhempien mulle avaama pankkitili vähän kuin suvussa, kuten vaikkapa lapsenlapsille tulee annettua isovanhempien nimiä toisiksi nimiksi yms. 🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullakin, mutta olen aina asunut samassa kaupungissa, olen viisikymppinen.

Vierailija
4/29 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pankkitilit mitenkään paikkakuntakohtaisia ole 🙄. Sulla on x pankin tili, eikä kuule ketään pankissa kiinnosta miksi sulla ei ole y-pankin tiliä sen sijaan.

Vierailija
5/29 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, kun ei ole enää sitä pankkiakaan, jossa se eka tili oli. 

Vierailija
6/29 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kunnes alkoivat vinkumaan jotain tunnistuksia. 

Zinc

Ollut asiakas koko aikuisiän ja nyt ne muka ei osaa laittaa raksia ruutuun, että tunnetaan tämä tyyppi.

Nostin tilin automaatin kautta tyhjäksi, ja kävin lopettamassa tilin puoli vuotta myöhemmin.

7/29 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elinaikanani on toimintansa lopettanut 3 pankkia, joissa oli tili. Nyt on neljäs pankki käytössä.

Vierailija
8/29 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiva älytöntä jos joku koko ikänsä asiakkaana ollut laitetaan samalle viivalle jonkun hiekkagneggerin kanssa, jota ei oikeasti tunneta.

Zinc

Taas täyttä bullshittiä. Raxi ruutuun vaan, jos on aina ollut asiakas. Ihan täyttä bullshittiä.

Vierailija
9/29 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli lapsuuden kotikunnan pankissa alkuperäinen tili, kunnes he sanoivat, että eivät voi avata minulle asp-tiliä, jos en tule henkilökohtaisesti k.o. kunnan konttoriin allekirjoittamaan papereita. Tai itse asiassa en vaihtanut tuolloinkaan pankkia vaan avasin sen asp-tilin vaan toiseen pankkiin. Mutta sitten otin tästä toisesta pankista aikanaan asp-lainan ja tuolloin oli pakko vaihtaa koko pankkiasiointi siihen pankkiin.

Vierailija
10/29 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiva älytöntä jos joku koko ikänsä asiakkaana ollut laitetaan samalle viivalle jonkun hiekkagneggerin kanssa, jota ei oikeasti tunneta.

Zinc

Taas täyttä bullshittiä. Raxi ruutuun vaan, jos on aina ollut asiakas. Ihan täyttä bullshittiä.

Luulevat ulkomaaneläväksi, kun puhut amerikkaa.

Vierailija
11/29 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama tili mutta Nordea on myös täällä missä asun

Vierailija
12/29 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

SYP:ia tai Postipankkia kultapossukerhoineen ei enää ole 🙄

Vierailija
13/29 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sama tili, mutta se kotikonttori on pari kolme kertaa vaihtunut minun perässäni.

Vierailija
14/29 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapsuuden maapallokerhonaikainen tili. Asun tosin edelleen samalla paikkakunnalla ja tämä ei ole Osuuspankki, niin sillä paikkakunnallakaan ei niin väliä. Minulla oli tämä tili pitkään käyttämättä, mutta pidin sen silti koska siinä on niin hyvä tilinumero. Sitten myöhemmässä vaiheessa elämää se tili palasi takaisin käyttöön ja on nyt minun ja miehen yhteinen TAI-tili, mihin tulee palkat. 

Verkkopankin käyttäjätunnus minulla on myös jostain aikojen alkuhämärästä, viisinumeroinen. Nykyiset käyttäjätunnukset ovat seitsemännumeroisia, niin tämä minun on jotenkin fancy niihin verrattuna.

Vierailija
15/29 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pankkitilit mitenkään paikkakuntakohtaisia ole 🙄. Sulla on x pankin tili, eikä kuule ketään pankissa kiinnosta miksi sulla ei ole y-pankin tiliä sen sijaan.

Ai. Ethän voi mennä esim lainaa hakiessa asioimaan mihin tahansa ko. pankin konttoriin? Tai vaikka jos sun avainlukulista hukkuu, niin et kai voi mennä mihin tahansa pailkakunnan pankkiin otattamaan uutta listaa käyttöön. (siis kun et voi itse sitä tehdä, kun ei ole enää vanhan listan lukuja)

Vierailija
16/29 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai. Ethän voi mennä esim lainaa hakiessa asioimaan mihin tahansa ko. pankin konttoriin? Tai vaikka jos sun avainlukulista hukkuu, niin et kai voi mennä mihin tahansa pailkakunnan pankkiin otattamaan uutta listaa käyttöön. (siis kun et voi itse sitä tehdä, kun ei ole enää vanhan listan lukuja)

Häh, tottakai voin mennä! Ajan voi varata ihan mihin konttoriin tahansa, ja vaikka ihan eri pankin konttoriin! Samoin avainlukulista, jos sellaista vielä käyttää, lähetetään ihan tasan sinne toimipisteeseen minne pyydät.

Mistä 80-luvulta sä oikein kirjoittelet 😂?

Vierailija
17/29 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syppiä ja Postipankkia ei enää ole. Osuuspankki sentään on, joten se tili on tallella. Sylin tili on nykyisin Nordean tili ja Postisäästöpankki, onko se nykyisin Danske sitten?

Vierailija
18/29 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh, tottakai voin mennä! Ajan voi varata ihan mihin konttoriin tahansa, ja vaikka ihan eri pankin konttoriin! Samoin avainlukulista, jos sellaista vielä käyttää, lähetetään ihan tasan sinne toimipisteeseen minne pyydät.

Mistä 80-luvulta sä oikein kirjoittelet 😂?

Mua on sitten huijattu. Aina pyydetty tulemaan sinne vanhan kotipaikkakunnan pankkiin tai muuten asiat ei onnistu.

Vierailija
19/29 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on edelleen osuuspankin tili joka avattiin minulle kun täytin vuoden, nyt olen jo 50-v. Lopetan tilin vuoden sisällä, kyseinen pankki ei antanut minulle lainaa vaikka vakuudet olivat kunnossa, vaihdoin siis toiseen pankkiin. Osuuspankista on tulossa toinen Nordea, ei ole enää kiinnostunut pitkäaikaisista asiakkaista jotka ovat ain ahoitaneet asiat hyvin. OP:lle siis pitkä miinus.

Vierailija
20/29 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On edelleen sama Postipankin Kultapossukerhon pankkitili (avattu minulle joskus 1960-luvulla), mutta eihän pankin konttoria ole enää vuosikymmeniin ollut olemassa. Tili on kuitenkin edelleen sama, vaikka pankin nimikin on nykyisin Danskebank.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme