Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voisin tukea hajuaineyliherkkää työkaveriani?

Vierailija
09.11.2013 |

Työkaverini on todella herkkä kaikenlaisille tuoksuille ja hajuille. Olen hänen pyynnöstään luopunut

- hiuslakasta ja muotovaahdosta

- hajuvesistä tuoksuvista deodoranteista

- kynsilakasta

- tuoksuvista shampoista ja hoitoaineista

- hajustetuista ihovoiteista

- tuoksuvista mekkivoiteista ym.

- hajustetuista pesuaineista 

- valkosipulista

- sipulista

- kalaruokien syömisestä lounaalla

- lounastamisesta paikoissa, joissa vaatteisiin tarttuu ruoan tuoksua

- lemmikin hankkimisesta

- turkin käyttämisestä

- kostean sateenvarjon tuomisesta kerrokseemme

Kuulin viime viikolla, että minun tulisi vielä raikastaa hengitystäni. Haluan tietysti auttaa, joten osaatko neuvoa mikä olisi tehokkain tapa, joka ei aiheuta tuoksuyliherkälle ikäviä oireita? 

Jokaisella ihmisellä on oma ominaisuustuoksunsa, toivottavasti se on minulla hyvä.  

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti turpaan?

Vierailija
2/8 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota seuraavia yt-neuvotteluita. Uskoisin, että voit niiden jälkeen jatkaa tuoksuvana omalla työpaikallasi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiano provo lävähti lauantaiehtooseen! Noin. :) Mutta niin... mä tukisin jatkossa häntä siten, että ehdottaisin hänelle jonkinlaista karaistumista elämän tuoksujen kestämiseen, tai uuden työpaikan etsimistä jostain erämaa-aavikolta ja eristyksissä kaikesta elämästä.

Vierailija
4/8 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni käyttää huomaamattaan voimakkaasti hajustettuja meikkituotteita. Lisäksi usealla on kotonaan homeongelma, jonka tunnistaa voimakkaasta homeen hajusta tällaisessa asunnossa elävän henkilön vaatteissa. Kannattaa tutkituttaa koti kaiken varalta.

tuoksuherkkyys on käsuttääkseni vakava ja yllättävänkin monella esiintyvä ongelma. 

Vierailija
5/8 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta huuhteluaineen käyttö

Vierailija
6/8 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuoksuallergille järjestyi oma työhuone. Muilla ei ole sinne menemistä. Puhelimet ja tietsikka hoitaa yhteydenpidon.

Vierailija
7/8 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenmaailman kitisijöitä, en kuuntelisi tuollaista urpoa. Nykyään tuntuu, että tällaisia tyranneja on koko ajan enemmän ja enemmän. "Minä, minä"... "Minun yliherkkyyteni"...  Ei meidän tarvitse pomppia näiden oikkujen mukaan ja ravata Ruohonjuuressa ja Apteekissa hakemassa kalliita luonnonmukaisia, hajuttomia, tehottomia, huonoja tuotteita. 

Onko työkaverillasi jo sähköallergia? Allergia työkaverin amalgaamipaikoille? Äänellesi? Kirkkailla väreille vaatteissasi? 

Vierailija
8/8 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhteluainetta en käytä. Se jäi pois ensimmäisten joukossa.