Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko lukeneet Knausgårdin Taisteluni-sarjaa?

Vierailija
09.11.2013 |

Mä oon lukenut ne suomeksi ilmestyneet (luulisin, että oon lukenut sen kolmannenkin, en jaksa nyt tarkistaa). Mitä mieltä olette?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut kaksi ekaa osaa. Kolmatta odotan kirjastosta, kun en halua ostaa. Ihan sattumalta se eka tarttui käteen kirjastossa, en muistanut että tällaista onkaan, jotain kohu-uutisia vain muistin joskus lukeneeni jostain norjalaisesta kirjailijasta.

Kirjat tempaavat lukijan mukaansa päähenkilön elämään, ajatuksiin, tunteisiin uskomattoman toden tuntuisesti. Kertomusta ei mieti kertomuksena, vaan se on vähän kuin siirtyisi toisen nahkoihin.

Ehdottomasti suosittelen. Paitsi jos juuri nyt on kiireistä eikä ehtisi uppoutua, ehkä kannattaa lykätä.

Vierailija
2/6 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut ekan osan enkä ihan ymmärrä taannoin kirjan (kirjailijan) ympärillä vellonutta hypetystä "kuinka rankkaa elämä on ollut"... Toki kurjia juttuja mutta aika peruskauraa - tai ehkä sitten vasta sarjan seuraavat osat lunastavat paremmin julkisuuden tuomat odotukseni, mene ja tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko anteeksi, yritin lukea, mutten jaksanut, kesken jäi. Kaverit hehkutti, että "ihan kuin meidän lapsuus ja nuoruus" jne, mutta oli jotenkin niin piiiiiitkäääää....

Vierailija
4/6 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin jäi kesken.

Vierailija
5/6 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ekaa luin ihan innoissaan, mutta kolmas jäi kesken. Jotenkin se lapsuusaikojen vatvominen oli liikaa. Onkohan se samaa sitä koko kirja?

Vierailija
6/6 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli tv:stä Knausgårdin haastattelu ja googlasin kirjailijaa,  tännehän oli linkki jälleen ensimmäisten hakutulosten joukossa.

Kyllä vauva av tietää, asiasta kuin asiasta :)

Mutta siis jatkan googlausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän