Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin mies jätti perheensä

Vierailija
09.11.2013 |

Miehen mitta tuli täyteen, kaverille tietysti tuli täytenä yllätyksenä ja shokkina.

Nyt sitten kuulin toisen kaverin kautta, että mies oli jo pidemmän aikaa harkinnut lähtevänsä. Ei ollut rakastanut vaimoaan enää vuosiin ja odotti vain sopivaa hetkeä, jonka "turvin" voisi lähteä.

.

Nainen luulee, että mies lähti heidän riidan takia, joka heillä oli. Se oli vain viimeinen niitti miehelle ja hyvä tekosyy viimein lähteä. Riita oli itsessään ihan mitätön.

Pitäisikö kertoa vai olla vain hiljaa??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulopuheita, ei olisi minun asiani mennä selvittelemään. Lopputulos on jokatapauksessa sama, mies lähti ja selvikööt pariskunta itse välejään. Enkä minä ystävälleni vaikeassa tilanteessa haluaisi enää enempää mielipahaa kertomalla että "kuulin että ei se ole ollut onnellinen enää piiiiitkään aikaa"

Vierailija
2/4 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmiset myös muistavat menneisyytensä niin, että se sopii heidän nykyisiin valintoihinsa. Eli jos ihminen päättää lähteä, totta kai suhde on ollut jo vuosia ihan pystyyn kuollut ja surkea, jos lähtijältä kysytään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kertoa.

Ole sinä edes reilu kun kaveri ei itse pysty siihen.. jää luulottelut pois ja helpotat paljon jätetyn elämää.

Vierailija
4/4 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex lähti vähän samaan tyyliin: ei voi sanoa että mitenkään pidin hänestä viime aikoina, mutta en ollut vielä harkinnut eroa.

Kertoisin jos ystäväsi on tosissaan siinä uskossa että suhde kaatui yhten kiistaan: sellaisesta alkaisi turhan helposti syyttämään itseään.

Munkin oli helpompi päästää irti kun sain tietää että ainoan lapseni isä oli joulun alla suunnitellut - ei ensimmäistä yhteistä joulua, vaan poismuuttoa.

Oliko sitten ajatellut että tulee kivempi joulu kun hän murjottaa sen yli vanhempieni nurkissa? Ehkä. Juuri niin tyhmä se saattoi hyvinkin olla. Onneksi ei ole mun murheenani enää.