Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi menet pikkujouluhin?

Vierailija
09.11.2013 |

minua ei erityisemmin kiinnosta hillua työkavereiden kanssa vapaa-ajalla. En ole ikinä ymmärtänyt pikkujoulujenkaan ideaa. No menen sinne nyt kuitenkin kun siellä saa ruokaa ja juomaa. Mutta muuten ei kiinnostaisi p* n vertaa ¨juhlia¨työkavereiden kanssa.  Baariin pääsee muutenkin ja paremmassa seurassa. sori vaan.

tuntuu, että niistä vouhotetaan siitä syystä että kaikki luulee että niistä pitää vouhottaa. Eikö jengi pääse kotoaan muuten pois vai mikä niissä nyt niin innostaa?!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta puhuen en ole tänä vuonna käynyt kertaakaan baarissa, joten mielelläni edes kerran vuodessa käy jossain.

Vierailija
2/12 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin niin ihanat työkaverit, että mielelläni lähden bilettämään yhdessä ja varsinkin firmaan piikkiin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 17:49"]

minua ei erityisemmin kiinnosta hillua työkavereiden kanssa vapaa-ajalla. En ole ikinä ymmärtänyt pikkujoulujenkaan ideaa. No menen sinne nyt kuitenkin kun siellä saa ruokaa ja juomaa. Mutta muuten ei kiinnostaisi p* n vertaa ¨juhlia¨työkavereiden kanssa.  Baariin pääsee muutenkin ja paremmassa seurassa. sori vaan.

tuntuu, että niistä vouhotetaan siitä syystä että kaikki luulee että niistä pitää vouhottaa. Eikö jengi pääse kotoaan muuten pois vai mikä niissä nyt niin innostaa?!

[/quote]

Tässä on muutama vuosi ollut väliä, kun ei olla käyty.  Nyt mennään tänä vuonna. Mutta vain yksiin. Kaikki muut on skipattu.  Se on kuitenkin tilaisuus, jolla voi olla jatkossa myös hyötyä.  Me olemme yrittäjien pikkujouluissa. Sinne ei työntekijät pääse. Ei näihin mihin olemme menossa mieheni kanssa.

Ruokaa, puheita ja esiintyjä. Hauska ja rento ilta.

Käymme tosin muutoinkin istumassa iltaa baarissa tai yökerhoissa.

Vierailija
4/12 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä olen sitten onnellisessa asemassa kun mulla on aina ollut sellaisia työkavereita joiden kanssa on kiva viettää aikaa muutenkin, vaikka jopa niissä pikkujouluissa. Nyt tosin firma ei järjestä varsinaisia pikkujouluja, oli muuten vaan illanistujaiset viime kuussa jo. Aiempina vuosina ollaan oltu esim. risteilyllä ja stand up- illassa.

Ja pääsen kyllä muutenkin pois kotoa, kuka hullu nyt olis suhteessa jossa ei pääse? (Ja kai ne pikkujoulut on viimeinen tilaisuus johon kyttääjäpuoliso toisen "päästää"?)

Vierailija
5/12 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että saisin vieteltyä varatun työkaverini, johon olen ihastunut. Ja tämä ei ole vitsi.

Vierailija
6/12 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 17:53"]

Mulla on ainakin niin ihanat työkaverit, että mielelläni lähden bilettämään yhdessä ja varsinkin firmaan piikkiin..

[/quote]

Sama, huippu työporukka, ollaan keskenään ihan oikeita ystäviä ja vietetään muutenkin aikaa yhdessä. Joten miksei firman piikkiin kun vietettäis muutenkin samanlaisia iltoja yhdessä? Ja mukana on kumpaakin sukupuolta, mutta ikinä ei säädetä keskenään. On huomattavasti kivempi mennä töihin kun kiinnostaa siellä olevat ihmiset, eikä vain mulkoilla toisiamme ja juoruta selän takana.

Vierailija
7/12 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkavereista iso osa on entisiä opiskelukavereita, ihmisiä joiden kanssa vietän vapaa-aikaa työn ulkopuolellakin. Mikäs sen mukavampaa kuin pikkujouluilla yhdessä työpaikan laskuun.

Vierailija
8/12 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että pitää näyttää kuuluvansa joukkoon, vaikka onkin muita 15 vuotta vanhempi. Pienessä työyhteisössä ei katsota hyvällä, jos ei osallistu yhteiseen ohjelmaan. Voi olla, että alettaisiin savustaa ulos porukkaan sopeutumattomana. Joka ei tätä ymmärrä, ottaa mielestäni ison riskin. Mutta tietty jos on työpaikkoja mistä valita niin kyllähän se sitten sopii. Minun ikäiselläni ei enää ole.

Vierailija
9/12 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä muitakin pikkujouluja kuin työpaikan...

Mutta joka tapauksessa menen pikkujouluihin, koska kaipaan juhlia kaiken tämän pimeyden keskellä.

Vierailija
10/12 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää siltä että suurin osa on työkavereiden kanssa niin hyvää kaveria, että kiinnostaa juhlia niiden kanssa. Miksi työkaverin kanssa pitäisi olla parempikin kaveri? Työt ja vapaa-aika erikseen. Minä en halua työkavereita edes facebook-kavereiksi. Taidan sitten olla outo ihminen.

Ton edellisen syyt on kyllä ihan hyvin perusteluja, se on asia erikseen.

ap

Vierailija
11/12 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pikkujouluissa on yleensä kivaa. Mulla on kivoja työkavereita. Budjetti on niin minimaalinen, että taidetaan pitää nyyttärit ja käyttää vähät rahat viiniin. Ja sitten maan piikkiin baariin. 

Vierailija
12/12 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen siksi, koska käyn harvoin ravintolassa syömässä hyvin ja pikkujouluna se onnistuu. Lisäksi työkaverit on ihan ookoo, vaikken ylin ystävä olekaan kenenkään kanssa, joten ilta sujuu ihan rattoisasti. Minnekään jatkoille en lähde ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä