Lukas Elmo Topias - mitä mieltä?
Pojalle suunnitellaan nimeä. Miltä teistä kuulostaa Lukas Elmo Topias?
Kommentit (14)
Sanottaisko Luukas vai Lukas? Jostain syystä luin tuon moneen kertaan Luka, joka on mielestäni liian kulunut tällä hetkellä. Liukas ja Elmo jotenkin erityylisiä, ja Elmo ei muutenkaan kuulu ainakaan minun suosikkeihini. Miten olisi Luukas Eino Topias tai Luukas Elmer Topias tms?
Ei siis Liukas ja Elmo vaan Lukas ja Elmo :D
No joo... Miksei Luukas, kahdella u:lla?
Kiva minusta.Ja Lukas mukavampi kuin Luka...
Täysin eri tyyppisiä nimiä kaikki. Lukas napattu ruotsinkielisiltä, Elmo muuten vaan nolo, enemmänkin lempinimi ja Topias väännetty Tobias ja Topi yhdistelmänä...
Lausuisimme kuten kirjoitettaisiin, Lukas yhdellä u:lla. Yhdellä siksi, että muissakaan nimissä ei ole pitkiä vokaaleja, joten näyttää symmetriseltä ;)
ap
Ruma. Ja se Elmo sen tekee. Järkyttävä nimi.
No älä nyt mitään Elmoa sinne tunge.. Vai oletteko koviakin Muppets-faneja. Joka tapauksessa ei ei ei ei.
Miksi kolme nimeä? Kaikki liian muotinimiä minun makuuni, tai no Topias on kyllä enemmänkin klassikko, mutta Elmo ja Lukas on ihan pop. Ihan nättejä, mutten itse laittaisi.
Ei tuo ole pahimmasta päästä ehdotuksia, joita olen kuullut. Siitä vaan, jos tykkäätte. Ei ole ehkä omas suosikkini, muttei rumakaan. Kaikki nimet ovat kuitenkin ihan järjellisiä nimiä eikä tuo kombonakaan mitenkään erityisesti töksähdä :)
Povaan heikkoa koulumenestystä noilla nimillä.
Meistä Elmo on kiva nimi. Muppetsia en ole koskaan katsonut, ehkä olen eri sukupolvea.
Kolme nimeä rimmaa mukavasti tässä yhdistelmässä, siksi olemme ajatelleet kolmea nimeä.
ap
Tykkään noista kolmesta vain Topiaksesta, mutta kyllähän tuo silti on täysin asiallinen nimi. Sitä kyllä vierastan että meinaatte lausua Lukaksen yhdellä uulla.
Elmo ensimmäiseksi nimeksi ja sitten muut.